open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

13 грудня 2017 року

м. Ужгород

№ 807/1606/17

Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Плеханова З.Б., вирішуючи питання про відкриття провадження в адміністративній справі за позовною заявою Громадської організації "Захист Ужгородців" та ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

До ОСОБА_2 окружного адміністративного суду звернулися позивачі із позовною заявою до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради, якою просять суд: 1. Поновити строк звернення до суду та відкрити провадження в справі; 2. Визнати протиправним та скасувати рішення ВК Ужгородської міської ради № 303 від 28.09.2016 року "Про зміни до рішення"; 3. Враховуючи відсутність коштів, звільнити нас від сплати судового збору.

Відповідно до статті 3 частини 1 пункту 1 КАС України, справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб’єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до статті 50 частини 1 КАС України, сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.

Статтею 18 КАС України визначена предметна підсудність адміністративних справ, зокрема, відповідно до частини 1 пункту 1 цієї статті, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.

Відповідно до статті 3 частині 1 пункту 9 КАС України, відповідач – суб’єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.

Відповідно до статті 5 частини 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада входить до системи місцевого самоврядування.

Відповідно до статті 11 частин 1 та 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчими органами, зокрема, міських рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи. Виконавчі органи, зокрема, міських рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.

Відповідно до статті 28 частини 1 пункту "а" підпункту 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", до відання виконавчих органів, зокрема, міських рад належать, у тому числі власні повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

ОСОБА_2 окружний адміністративний суд констатує, що згідно прохальної частини позовної заяви, позовні вимоги звернені виключно до виконавчого комітету Ужгородської міської ради Закарпатської області як до органу місцевого самоврядування, а відтак, відповідно до приписів статті 18 КАС України, дана адміністративна справа не підсудна ОСОБА_2 окружному адміністративному суду, а підсудна місцевому загальному суду як адміністративному суду.

Відповідно до статті 108 частини 3 пункту 6 КАС України, позовна заява повертається позивачеві, якщо справа не підсудна цьому адміністративному суду.

За таких обставин, суд приходить до висновку про необхідність повернення позивачеві позовну заяву як не підсудну цьому адміністративному суду.

На підставі наведеного та керуючись статтями 18, 108, 160, 165 КАС України, суд –

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Громадської організації "Захист Ужгородців" та ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення- повернути позивачеві.

Копію ухвали про повернення позовної заяви невідкладно надіслати особі, яка її подала, разом із позовною заявою й усіма доданими до неї матеріалами.

Роз’яснити позивачу, що в силу статті 108 частини 6 КАС України, повернення позовної заяви не позбавляють права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Ухвала суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через ОСОБА_2 окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя

ОСОБА_3

Джерело: ЄДРСР 70948095
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку