open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 листопада 2017 р. м. Чернівці Справа № 824/776/17-а

Cуддя Чернівецького окружного адміністративного суду Лелюк О.П., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом управління Держпраці у Чернівецькій області до комунальної установи "Новоселицька центральна районна лікарня" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),

В С Т А Н О В И В :

Управління Держпраці у Чернівецькій області звернулось до суду з позовом до комунальної установи "Новоселицька центральна районна лікарня" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Позивач просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до комунальної установи "Новоселицька центральна районна лікарня" (керівник ОСОБА_1, юридична адреса: Чернівецька область, Новоселицький район, місто Новоселиця, вулиця Карамзіна, 1, код за ЄДРПОУ-02005832; КВЕД - 86.10) шляхом повного зупинення роботи ліфта: малий вантажний, рік випуску не виготовлення не визначено, В/П не визначено, зав. №Б/Н.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач посилається на те, що відповідно до направлення на проведення перевірки №007/044-024 від 19 вересня 2017 року та наказу №321 від 15 вересня 2017 року посадовими особами управління Держпраці у Чернівецькій області проведено планову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, гігієни праці умов праці, безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, а також ведення робіт, пов'язаних з геологічним вивченням надр, їх використанням та охороною, використанням і переробкою мінеральної сировини, дотримання законодавства про працю, державного ринкового нагляду у комунальній установі "Новоселицька центральна районна лікарня". Під час проведення перевірки виявлено порушення вимог законодавства, про що складено акт перевірки суб'єкта господарювання від 25 вересня 2017 року №007/044-023.

У зв'язку із тим, що вказані порушення створюють загрозу життю та здоров'ю працюючим, позивач просить суд застосувати до комунальної установи "Новоселицька центральна районна лікарня" заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Відповідачу у відповідності до вимог статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України було направлено ухвалу суду про відкриття скороченого провадження разом з копією позовної заяви та доданими до неї документами. Однак, отримавши вказані документи 13 жовтня 2017 року, відповідач своїм правом подати заперечення проти позову або подати заяву про визнання позову не скористався.

Дослідивши наявні матеріали справи, оцінивши повідомлені обставини, які є достатніми для ухвалення законного і обґрунтованого судового рішення, суд дійшов висновку про те, що адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що на підставі наказу управління Держпраці у Чернівецькій області "Про планову перевірку" №321 від 15 вересня 2017 року та направлення на проведення перевірки №007/044-024 19 вересня 2017 року в період з 19 вересня 2017 року по 25 вересня 2017 року працівниками управління Держпраці у Чернівецькій області проведено планову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, гігієни праці умов праці, безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, а також ведення робіт, пов'язаних з геологічним вивченням надр, їх використанням та охороною, використанням і переробкою мінеральної сировини, дотримання законодавства про працю, державного ринкового нагляду в комунальній установі "Новоселицька центральна районна лікарня" за адресою: Новоселицький район, м. Новоселиця, пров. Карамзіна, 1, за результатами якої складено акт перевірки від 25 вересня 2017 року №007/044-23.

Так, перевіркою виявлені численні порушення вимог законодавства, а саме:

-не для всіх професій та видів робіт розроблені та затверджені в установленому порядку інструкції з ОП (при роботі з копіювальною та компютерною технікою) п. 4.3.2, 4.3.8 Положення про розробку інструкцій з ОП ДНАОП 0.00-4.15-98 далі (ДНАОП 0.00-4.15-98) (стаття 13 Закон України №2694);

- не всі члени комісії з навчання та перевірки знань з питань охорони праці пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП п.3.10 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань ОП, НПАОП 0.00-4.12-05 (далі НПАОП 0.00-4.12-05) (стаття 18 Закон України №2694);

- не в повному обсязі складений перелік робіт з підвищеною небезпекою, НПАОП 0.00-4.12-2005 наказ Держнаглядохоронпраці України від 26 січня 2015 №15 (стаття 21 Закон України №2694);

- журнал реєстрації вступного інструктажу з усіма працівниками, які приймаються на постійну або тимчасову роботу не пронумерований, прошнурований та не скріплений печаткою п. 6.3 НПАОП 0.00.4.12-05 (стаття 18 Закон України №2694);

-положення про службу ОП не затверджено печаткою п. 1.7 Типове положення про службу охорони праці НПАОП 0.00-4.35-04 далі (НПАОП 0.00-4.35-04) (стаття 13 Закон України №2694);

-програма проведення вступного інструктажу з урахуванням особливостей виробництва ОП не затверджено печаткою п.6.3 НПАОП 0.00-4.12-05 (стаття 13 Закон України №2694);

- на кисневих балонах відсутні захисні ковпаки п.2.3 "Правила охорони праці в медичних закладах" (стаття 13 Закон України №2694);

- не забезпечений своєчасний перегляд інструкцій з ОП, для професій або робіт з підвищеною небезпекою- не рідше на 3 року, а для інших не рідше 1 разу на 5 років п. 6.1, п.6.2 НПАОП 0.00-4.15-98 (стаття 13 Закон України №2694);

- новоприйняті на роботу працівники після первинного інструктажу на робочому місці до початку роботи не проходять стажування п.7.1 НПАОП 0.00.4.12-05 (стаття 18 Закон України №2694);

- не складений перелік посад та професій працівників, які повинні проходити стажування, та відсутній наказ про звільнення працівників від проходження (для працівників, які мають стаж роботи за відповідною професією не менше 3 років або переводяться з одного підрозділу до іншого, де характер роботи та тип обладнання на якому вони працюватимуть, не змінюються) п.7.4,7.5 НПАОП 0.00-4.12-05 (стаття 18 Закон України №2694);

- службою охорони праці не контролюється дотримання працівниками вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці, а саме не ведеться журнал оперативного реагування, не видаються обов'язкові до виконання приписи п. 2.4, п.3.3, п.4 НПАОП 0.00-4.35-04 (стаття 13 Закон України №2694);

- відповідальна особа за зберігання та обслуговування балонів з киснем не пройшов навчання з ОП п. 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 (стаття 18 Закон України №2694);

- при в'їзду на територію установи відсутня схема руху транспортних засобів по території п.1.8, гл.13 ДНАОП.0.00-1.28-97. Правил охорони праці на автомобільному транспорті ДНАОП.0.00-1.28-97 (стаття 13 Закон України №2694);

- при в'їзду на територію установи відсутні знаки обмеження швидкості руху п.1.7.р1., гл.13 ДНАОП.0.00-1.28-97 (стаття 13 Закон України №2694);

- працівники установи не забезпечені в повній мірі спецодягом, спецвзуттям та інших ЗІЗ ст. 8 Закону України "Про Охорону праці" (стаття 8 Закон України №2694);

- журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці по відділенням ведуться з порушеннями: відсутні підписи особи, яка проходила інструктаж, відсутній вид інструктажу п.6.10 НПАОП 0.00-4.12-05 (стаття 13 Закон України №2694);

- не пред'явлено ідентифікацію об'єктів підвищеної небезпеки Постанови Кабінету Міністрів України №956 від 11 липня 2002 року "Порядок ідентифікації та обліку підвищеної небезпеки" (стаття 21 Закон України №2694);

- не пред'явлено дозволи отримані в органах Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання та устаткування підвищеної небезпеки. п.6 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107 (стаття 21 Закон України №2694);

- не пред'явлено декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання та устаткування підвищеної небезпеки п.21 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107 (стаття 21 Закон України №2694);

- електроінструмент не пройшов чергову періодичну перевірку п.6.7.24 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98 далі (НПАОП 40.1-1.21-98) (стаття 13 Закон України №2694);

- на корпусах електроінструменту не зазначено інвентарі номери, а також дати наступних перевірок п.6.7.37 (НПАОП 40.1-1.21-98) (стаття 13 Закон України №2694);

- не представлено інструкцію з охорони праці для особи, що відповідає за технічний стан та безпечну експлуатацію газового господарства п.4.3.2, 4.3.8 Положення про розробку інструкцій з охорони праці ДНАОП 0.00-4.15-98 далі (ДНАОП 0.00-4.15-98, п.3.3.4 НПАОП 0.00-1.76-15 "Правила безпеки систем газопостачання") (стаття 13 Закон України №2694);

- не представлено план локалізації і ліквідації можливих аварій в системі газопостачання п.3.3.30 НПАОП 0.00-1.76-15 "Правила безпеки систем газопостачання" (стаття 13 Закон України №2694);

- відсутні схеми газового обладнання п.5,3.3.8 НПАОП 0.00-1.76-15 "Правила безпеки систем газопостачання" (стаття 13 Закон України №2694);

- не представлено акт розмежування ділянок обслуговування газопроводів та установок п.5,3.3.4 НПАОП 0.00-1.76-15 "Правила безпеки систем газопостачання" (стаття 13 Закон України №2694);

- не представлено графіки технічного огляду об'єктів та споруд систем газопостачання п.5,3.3.2 НПАОП 0.00-1.76-15 "Правила безпеки систем газопостачання" (стаття 13 Закон України №2694);

- антикорозійне покриття газопроводу потребує відновлення п.3.12 НПАОП 0.00-1.76-15 "Правила безпеки систем газопостачання" (стаття 13 Закон України №2694);

- на основному поверсі не вивішена табличка із зазначеннями: назва ліфта; вантажопідіймальність; реєстраційний номер; номера телефону для зв'язку обслуговуючим персоналом або аварійною службою. п.9.7.14 "Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів", (далі ПББЕЛ) (стаття 13 Закон України №2694);

- не укладено договір та технічне обслуговування і ремонт ліфта з організацією яка має дозвіл на виконання цих робіт п.9.7.16 ПББЕЛ (стаття 13 Закон України №2694);

- робота ліфта не дозволяється, якщо: відсутній паспорт чи відомості про реєстр; не проведено тех.огляд або експертне обстеження ліфта; закінчився зазначений у паспорті термін роботи ліфта; не призначено наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з тех.обслуговування і ремонту ліфта за організацію експлуатації та за справний стан ліфтів; відсутній атестований обслуговуючий персонал; не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади промислової безпеки та охорони праці; знос канатів перевищує встановлені норми; є тріщини, деформації в металоконструкціях ліфта; несправні прилади і пристрої безпеки, а також мають місце інші несправності, які впливають на безпечну експлуатацію ліфта п.9.7.15 ПББЕЛ (стаття 13 Закон України №2694).

У зв'язку із виявленням порушень, зазначених у рядку №18,28,29,30 таблиці відповідача попереджено про необхідність негайного зупинення робіт (виробництва) ліфт малий вантажний, рік виготовлення не визначено, В/П не визначено, зав.№Б/Н Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, провулок Карамзіна 1, головного лікаря ОСОБА_1. Фактичний час зупинення робіт (виробництва) об 12 год. 00 хв. 25 вересня 2017 року.

Вважаючи вказані порушення у сфері охорони праці, вчинені відповідачем, такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю працюючим, позивач звернувся до суду із позовом.

До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення закону та робить висновки по суті спору.

Згідно статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

Основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні визначає Закон України "Про охорону праці" №2694-12 від 14 жовтня 1992 року.

Частиною другою статті 4 Закону України "Про охорону праці" визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у тому числі на принципах пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Відповідно до вимог статті 38 Закону України "Про охорону праці" державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють, зокрема, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року №96, Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб (далі -Положення №96).

Згідно підпункту 1 пункту 3 Положення №96 одним із основних завдань Держпраці є реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Пунктом 7 Положення №96 визначено, що Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом.

Постановою Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів державної інспекції з питань праці та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" №100 від 11 лютого 2015 року утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань праці за переліком згідно з додатком, реорганізувавши шляхом злиття територіальні органи Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки і Державної інспекції з питань праці, в тому числі і управління Держпраці у Чернівецькій області.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V.

Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Частиною першою статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до частин першої-третьої статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності" для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові і засвідчується печаткою.

У посвідченні (направленні) на проведення заходу зазначаються: найменування органу державного нагляду (контролю), що здійснює захід; найменування суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід; місцезнаходження суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, щодо діяльності яких здійснюється захід; номер і дата наказу (рішення, розпорядження), на виконання якого здійснюється захід; перелік посадових осіб, які беруть участь у здійсненні заходу, із зазначенням їх посади, прізвища, ім'я та по батькові; дата початку та дата закінчення заходу; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд, інспектування тощо); підстави для здійснення заходу; предмет здійснення заходу; інформація про здійснення попереднього заходу (тип заходу і строк його здійснення).

Згідно частини шостої статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності" за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

Згідно абзацу 1 частини п'ятої статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

Частиною сьомою статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Як вбачається з обставин справи, управлінням Держпраці у Чернівецькій області було проведено планову перевірку стану дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, гігієни праці умов праці, безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, а також ведення робіт, пов'язаних з геологічним вивченням надр, їх використанням та охороною, використанням і переробкою мінеральної сировини, дотримання законодавства про працю, державного ринкового нагляду в комунальній установі "Новоселицька центральна районна лікарня". За результатом проведеної перевірки виявлено численні порушення вимог законодавства, які можуть створювати і небезпеку для життя та здоров'я людей.

Як вбачається з матеріалів справи, дії щодо проведення указаної вище перевірки та акт від від 25 вересня 2017 року №007/044-23 відповідачем не оскаржувались.

Згідно ж статті 11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виконання вимог органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства є обов'язком суб'єкта господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Згідно наявних у справі матеріалів зафіксовані в акті перевірки порушення відповідачем не виконано.

Відтак, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для застосування в даному випадку захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) до комунальної установи "Новоселицька центральна районна лікарня" у вигляді повного зупинення роботи ліфта: малий вантажний, рік випуску не виготовлення не визначено, В/П не визначено, зав. №Б/Н.

Згідно із пунктом 3 частини першої статті 129 Конституції України однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідач не надав суду жодних доводів щодо безпідставності заявлених позовних вимог.

Таким чином, заявлений позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Водночас суд звертає увагу сторін, що відповідно до абзацу 2 частини п'ятої статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Частиною дванадцятою статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що особа має право подати заяву про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування щодо державного нагляду (контролю).

Отже, після усунення порушень, зафіксованих в акті перевірки, відповідач має право звернутись до суду із заявою про скасування застосованих судом заходів реагування.

Згідно пункту 10 частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Негайно також виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження у адміністративних справах, передбачених пунктами 1, 3, 4, 5, 6 частини першої статті 183-2 цього Кодексу.

Керуючись статтями 69, 70, 71, 86, 158 - 163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Застосувати захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) до комунальної установи "Новоселицька центральна районна лікарня" (керівник ОСОБА_1, адреса: Чернівецька область, Новоселицький район, місто Новоселиця, вулиця Карамзіна, 1, ЄДРПОУ-02005832; КВЕД - 86.10) шляхом повного зупинення роботи ліфта: малий вантажний, рік випуску не виготовлення не визначено, В/П не визначено, зав. №Б/Н.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя О.П. Лелюк

Джерело: ЄДРСР 69922277
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку