open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Справа № 128/2689/17

П О С Т А Н О В А

Іменем України

12 жовтня 2017 року м. Вінниця

Вінницький районний суд Вінницької області в складі:

головуючої – судді Саєнко О.Б., при секретарі – Кузьменко А.О.,

за участю: позивача- Мазуркевич Л.О., представника позивача- Чернявської Ю.О., представника відповідача- Куцого К.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Вінниці Вінницької області адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області про визнання дій протиправними, скасування постанови Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області від 06.10.2017 року № 21 «Про відмову в реєстрації кандидату у депутати, висунутого шляхом самовисування» та зобов’язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

09.10.2017 року позивач ОСОБА_1 звернулась до Вінницького районного суду , як адміністративного суду із позовом до відповідача.

Поданий позов позивач обґрунтувала тим, що 4 жовтня 2017 року нею був поданий пакет документів для реєстрації кандидатом в депутати до Луко-Мелешківської сільської ради об'єднаної територіальної громади на перших місцевих виборах 29 жовтня 2017 року.

6 жовтня 2017 року від відповідача нею отримана постанова про відмову в реєстрації кандидату у депутати ОСОБА_1 висунутого шляхом самовисування. В даній постанові зазначено, що розглянувши зазначені документи, Лука-Мелешківська сільська виборча комісія Вінницького району Вінницької області встановила, що документи, передбачені пунктами 6, 7 частини 1 статті 39 Закону України «Про місцеві вибори» були подані із порушеннями Закону, а саме: у автобіографії відсутні відомості про громадську роботу; у заяві про самовисування відсутня інформація щодо найменування виборів, крім того подана Декларація зі змінами, внесеними згідно із Законом №224-УІІвід 14.05.2013 р., №406-VII від 04.07.2013 р., що є декларацією невідповідної форми.

Вказує, що при поданні документів до виборчої комісії , членом комісії яка приймала документи не було вказано на допущені помилки в автобіографії. А при проханні показати їй її декларацію виявилося, що останній листок втрачений.

Вважає, що зазначені в постанові помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

Також, зазначає, що декларація була подана нею відповідно до вимог чинного законодавства України.

Зазначає, що Лука-Мелешківська сільська виборча комісія у відмові зареєструвати її як кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі №15 посилається на п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону України «Про місцеві вибори», а саме: на відсутність передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом. Проте, всі необхідні документи були нею подані відповідно до вимог, зазначених в ч. 1 ст. 39 Закону України «Про місцеві вибори».

Тому позивач вимушена звернутися до суду та просить суд : визнати протиправними дії відповідача щодо відмови їй в реєстрації кандидатом у депутати Луко-Мелешківської об’єднаної територіальної громади в одномандатному виборчому окрузі № 15; скасувати спірну постанову від 06.10.2017 року за № 21 та зобов’язати відповідача зареєструвати її кандидатом у депутати Луко-Мелешківської об’єднаної територіальної громади в одномандатному виборчому окрузі № 15.

В судовому засіданні позивач ОСОБА_1 підтримала позов у повному обсязі з підстав зазначених у ньому та надала аналогічні пояснення зазначеним у ньому. Суду доповнила, що коли вона подавала документи , то член виборчої комісії надала їй та ще одній жінці-кандидату флешку на якій був необхідний для заповнення і подачі бланк декларації, який вона роздрукувала , один екземпляр надала інший жінки –кандидату , і вони разом заповняли, а потім здавали документи члену виборчої комісії ОСОБА_2, при чому та жінка пройшла реєстрацію, а їй було відмовлено. Також зазначила, що ОСОБА_2 не видала їй довідку про отримання від неї документів.

Представник позивача ОСОБА_3 позов підтримала з підстав зазначених у ньому просила його задовольнити .

В судовому засіданні представник відповідач ОСОБА_4 заперечував проти задоволення позову , суду пояснив, що розгляд документів і вирішення питання про їх відповідність або невідповідність здійснює не особа, яка безпосередньо приймає такі документи, а колегіальний орган – відповідна виборча комісія, що вбачається із ст. 40 Закону України «Про місцеві вибори». В автобіографії позивача була відсутня інформація щодо громадської роботи; у заяві була відсутня інформація щодо найменування виборів. Необхідні документи із відповідним змістом, що передбачаються Законом України «Про місцеві вибори» - відсутні. А недоліки, наявні у поданих документах, не слід вважати помилкою або ж неточністю, оскільки для їх усунення необхідно подавати інші документи, а не здійснювати виправлення. Також позивачем подана декларація невідповідної форми, яка є додатком до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206-V, однак такий Закон втратив чинність. Зазначив, що твердження позивача щодо наданого членом комісії зразка та бланку для заповнення декларації , а також відмови члена виборчої комісії роздрукувати заповнену декларацію з офіційного сайту, не підтверджено позивачем в судовому засіданні відповідними доказами, крім того позивач не здійснює посилання на норму, яка б зобов'язувала члена комісії вчиняти такі дії. Тому вважає , дії відповідача правомірним , а постанову законною, просить відмовити у задоволенні даного позову.

Заслухавши пояснення позивача, представників сторін, дослідивши письмові докази у справі та оцінивши їх у сукупності, вважає, що позов частково обґрунтований та такий, що підлягає частковому задоволенню виходячи з такого.

В судовому засіданні встановлено, що 04 жовтня 2017 року позивач ОСОБА_1 подала до Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області заяву та документи для реєстрації кандидатом у депутати Лука-Мелешківської об’єднаної територіальної громади в одномандатному виборчому окрузі № 15.

Згідно позовної заяви та пояснень позивача, документи у неї прийняли, однак, довідку про їх прийняття їй не надали.

06 жовтня 2017 року Лука-Мелешківською сільською виборчою комісією Вінницького району Вінницької області була видана постанова № 21 «Про відмову в реєстрації кандидату у депутати ОСОБА_1, висунутої шляхом самовисування. ( а.с.7)

Зі змісту вказаної постанови вбачається, що до Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії 04 жовтня надійшла заява громадянки України ОСОБА_1 про самовисування кандидатом в депутати в одномандатному виборчому окрузі № 15 з виборів депутатів Лука-Мелешківської сільської ради.

Відмовляючи в реєстрації кандидатом в депутати в одномандатному виборчому окрузі № 15 з виборів депутатів Лука-Мелешківської сільської ради ОСОБА_1, Лука-Мелешківська сільська виборча комісія керувалась тим, що документи, передбачені пунктами 6, 7 частин 1, 3 статті 39 Закону України «Про місцеві вибори», були подані із порушенням Закону, а саме: у автобіографії відсутні відомості про громадську роботу; у заяві про самовисування відсутня інформація щодо найменування виборів, крім того, подана декларація із змінами, внесеними згідно із Законом № 224-VII від 14.05.2013, № 406-VII від 04.07.2013 року, що є декларацією невідповідної форми (а.с. 7).

Згідно витягу з протоколу засідання Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області від 06 жовтня 2017 року, вбачається, що на порядку денному вирішували питання про розгляд документів ОСОБА_1 у кандидати в депутати Лука-Мелешківської сільської ради Вінницького району Вінницької області на перших виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів ОТГ 29 жовтня 2017 року.Виступав голова комісії ОСОБА_5, який надав членам комісії для ознайомлення пакет документів, поданих позивачем . Ознайомившись із представленими документами, комісія виявила, що документи, передбачені пунктами 6, 7 частини першої, частиною третьою статті 39 Закону України «Про місцеві вибори» були подані із порушенням Закону, а саме: у автобіографії відсутні відомості про громадську роботу, у заяві про самовисування відсутня інформація щодо найменування виборів, крім того подана декларація із змінами, внесеними згідно із Законом №224-VІІ від 14.05.2013, №406-VII від 04.07.2013, що є декларацією невідповідної форми. На підставі цього та керуючись п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону, комісія зробила висновок, що декларація та автобіографія вважаються не поданими у розумінні тих документів, які вимагаються законом та вирішили відмовити ОСОБА_1 у реєстрації кандидатом у депутати Лука-Мелешківської сільської ради Вінницького району на перших виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів ОТГ 29 жовтня 2017 року. ( а.с.17)

Згідно ксерокопії декларації про майно, доходи і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік, поданої ОСОБА_1, як кандидатом у депутати Лука-Мелешківської сільської ради Вінницького району Вінницької області, вбачається, що вона була заповнена у формі, яка була зазначена Додатком до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07 квітня 2011 року № 3206-VI ( а.с.18).

З ксерокопії автобіографії позивача ОСОБА_1 від 04.10.2017 року, не зазначено про громадську діяльність позивача, але у судовому засіданні вона пояснила , що вона є депутатом , що зазначила , а громадською діяльністю вона не займається.

Згідно ксерокопії письмової заяви ОСОБА_1 від 04.10.2017 року про реєстрацію її кандидатом в депутати в одномандатному виборчому окрузі № 15 Лука-Мелешківської сільської ради Вінницького району Вінницької області вбачається, що ОСОБА_1 в даній заяві не вказано назву виборів.

Застосовуючи норми матеріального та процесуального права, суд виходить з наступного:

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про місцеві вибори» організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост регулюються Конституцією України, цим та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.

Статтею 14 Закону України «Про місцеві вибори» визначено види місцевих виборів та порядок їх призначення. Так, відповідно до ч. 1 цієї статті, місцеві вибори можуть бути черговими, позачерговими, повторними, проміжними, додатковими або першими. Згідно ч. 7 вказаної статті Закону, перші вибори депутатів, сільських, селищних, міських голів призначаються Центральною виборчою комісією у порядку, визначеному законом.

Судом встановлено, що відповідно до Постанови Центральної виборчої комісії від 18 серпня 2017 року № 164 , 29 жовтня 2017 року призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів Вінницької, Хмельницької та Чернівецької областей.

Відповідачем у даній справі- Луко- Мелешківською сільською виборчою комісією Вінницького району Вінницької області здійснюється підготовку та проведення перших вибори депутатів Луко-Мелешківської сільської ради Вінницького району Вінницької області об’єднаної територіальної громади і Луко - Мелешківського голови 29.10.2017 року.

Частиною 2 статті 2 Закону України «Про місцеві вибори» визначено, що вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об’єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» об’єднаної сільської, селищної територіальної громади .

Згідно ч. 3 ст. 4 Закону України «Про місцеві вибори» усі кандидати у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зареєстровані у встановленому цим Законом порядку, мають рівні права і можливості брати участь у виборчому процесі відповідних місцевих виборів.

Статтею 11 Закону України «Про місцеві вибори» визначено, що виборчий процес здійснюється на засадах: 1) дотримання принципів виборчого права, зазначених у статтях 3-8 цього Закону; 2) законності та заборони незаконного втручання будь-кого в цей процес; 3) політичного плюралізму та багатопартійності; 4) публічності і відкритості; 5) свободи передвиборної агітації, рівних можливостей доступу до засобів масової інформації незалежно від форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками (власниками) яких є партії, місцеві організації партій, кандидати; 6) неупередженості органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, судів, підприємств, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до місцевих організацій партій, кандидатів.

Пунктом 3 частини 4 статті 25 Закону України «Про місцеві вибори» визначено, що сільська, селищна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення.

Частиною 2 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори», зокрема, визначено, що право висування кандидатів у депутати сільських, селищних рад реалізується виборцями в одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до пунктів 4, 5 частини 3 статті 11 Закону України «Про місцеві вибори» виборчий процес включає, зокрема, такі етапи: висування та реєстрація кандидатів; проведення передвиборної агітації.

Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 висунула свою кандидатуру у депутати Лука-Мелешківської сільської ради Вінницького району Вінницької області шляхом самовисування.

Відповідно до ч. 3 ст. 39 Закону України «Про місцеві вибори» відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, висунутого шляхом самовисування, за умови особистого пред’явлення ним документа, передбаченого частиною другою статті 3 цього Закону, та подання ним документів, передбачених пунктами 6-8 частини першої цієї статті, а також особисто підписаних ним заяви про самовисування кандидатом у депутати та заяви про згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв’язку з участю у місцевих виборах.

Так, пунктами 6-8 частини 1 статті 39 Закону України «Про місцеві вибори», зокрема, визначено, що відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата у депутати сільської ради за умови подання до комісії таких документів: 6) автобіографії кандидата в депутати, що обов’язково повинна містити: прізвище, власне ім’я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім’ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину; 7) декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру кожного кандидата в депутати відповідно до статті 45 цього Закону; 8) чотирьох фотографій кандидата у депутати розміром 4 x 6 сантиметрів.

Відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону України «Про місцеві вибори» кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 39 цього Закону.

Згідно ч. 3 ст. 42 Закону України «Про місцеві вибори» особі, яка подала до відповідної територіальної виборчої комісії зазначені у частинах першій, третій статті 39 цього Закону документи, видається довідка із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.

Судом встановлено, що такої довідки позивачу відповідача надано не було, що не спростовано представником відповідача.

Частиною 4 статті 42 Закону України «Про місцеві вибори» визначено, територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) представнику місцевої організації партії, від якої висунуті кандидати в депутати, відповідному кандидату в депутати або його довіреній особі.

Згідно із п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону України «Про місцеві вибори» територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом.

Відповідно до ч. 6 ст. 42 Закону України «Про місцеві вибори» помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

Згідно до положень, викладених в ст.46 Закону України «Про місцеві вибори», територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі: 1) порушення встановленого Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним; 2) відсутності передбачених Законом документів для реєстрації особи кандидатом; 3) припинення громадянства України особи; 4) визнання судом особи недієздатною, набрання щодо неї законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину; 5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 Закону; 6) висування кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».

Так, судом встановлено, що підставою відмови в реєстрації позивачу кандидатом в депутати було те, що у поданій нею заяві про самовисування була відсутня інформація щодо найменування виборів; у автобіографії відсутні відомості про громадську роботу; подана декларація із змінами, внесеними згідно із Законом №224-VІІ від 14.05.2013, №406-VII від 04.07.2013 р., що є декларацією невідповідної форми.

Аналізуючи вищевикладене, суд вважає, що позивачем ОСОБА_1 до Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області було подано всі необхідні документи, визначені статтею 39 Закону України «Про місцеві вибори», а зазначені в постанові Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області від 06 жовтня 2017 року № 21 «Про відмову в реєстрації кандидату у депутати ОСОБА_1, висунутого шляхом самовисування» підстави є формальними , і не можуть бути законними підставами, які передбачені в ст.46 Закону України «Про місцеві вибори», для відмови в реєстрації позивача як кандидата у депутати Лука-Мелешківської сільської ради об’єднаної територіальної громади Вінницького району Вінницької області.

Крім того слід зазначити , що жодним з нормативно-правових актів України , не передбачено повноважень виборчої комісії визнавати поданий кандидатом документ таким, що є неподаним у зв'язку із наявністю у ньому певних неточностей або відсутності всієї інформації.

Суд вважає хибним твердження відповідача та представника відповідача про те, що позивач подав декларації невідповідної форм , оскільки згідно до положень , викладених в ч. 1 ст. 45 Закону України « Про місцеві вибори» зазначено , що декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за рік, що передує року початку виборчого процесу, подається кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, старости за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Хоча на даний час цей закон втратив силу , але змін до цієї статті (ч. 1 ст. 45 Закону України « Про місцеві вибори») законодавець не вносив, тому кандидат і подав на виконання цієї норми декларацію за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Суд вважає, що відсутність в документі певного складового елементу (елементів), передбаченого Законом, не слід вважати відсутністю самого документа для цілей цього Закону, що може мати наслідком позбавлення особи можливості приймати участь у виборах, адже така позиція суб'єкта владних повноважень не відповідає як буквальному змісту Закону України «Про місцеві вибори», так і розумному співвідношенню пропорційності між застосованим заходом і метою, на яку такий захід спрямований.

Зазначене узгоджується з правовою позицією Європейського суду з прав людини, викладеній у рішенні «Краснов та Скуратов проти Росії» від 19.07.2007 року, де визначається поняття «надмірного формалізму» коли в документі відсутня якась назва або реквізит і це вважається органом влади не помилкою (неточністю), а відсутністю самого документу. Таким чином, Європейський суд з прав людини вважає хибною таку практику у зв'язку з відсутністю розумного співвідношення пропорційності між застосованим заходом і законною мірою.

Доводи представника відповідача ОСОБА_4 про те, що член виборчої комісії не зобов’язаний надавати роз’яснення з приводу вірності поданих документів фізичною особою до комісії для реєстрації його кандидатом та щодо їх змістовності ,вважає хибним, оскільки в силу положень, викладених в п.1 ч. 4 ст. 25 Закону України «Про місцеві вибори» сільська, селищна територіальна виборча комісія забезпечує підготовку та проведення відповідних місцевих виборів.

Оскільки ці вибори проводяться на території громади з населенням сільської місцевості , де люди необізнані у повні мірі в правових питаннях , тому суд вважає, що саме функцією Луко- Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району, яка здійснює підготовку та проведення перших вибори депутатів Луко-Мелешківської сільської ради Вінницького району Вінницької області об’єднаної територіальної громади і Луко - Мелешківського голови 29.10.2017 року, має бути забезпечення рівних можливостей участі у місцевих виборах для всіх політичних партій, кандидатів на посади депутатів та сільських, селищних, міських голів; безумовного додержання законів щодо рівного та неупередженого ставлення органів місцевого самоврядування, їх службових та посадових осіб до кандидатів, місцевих організацій політичних парті та створення виборчою комісією відповідних умов для виконання ними визначених законом повноважень.

Отже, суд вважає , що у відповідача були відсутні підстави для відмови в реєстрації позивача кандидатом на посаду депутата Лука-Мелешківської сільської ради об’єднаної територіальної громади.

При цьому, суд також вважає, що позовні вимоги позивача щодо зобов'язання відповідача зареєструвати її кандидатом на посаду депутата Лука-Мелешківської сільської ради об’єднаної територіальної громади не підлягають задоволенню , оскільки реєстрація кандидата у даному випадку є виключними повноваженнями відповідача, закріпленими в ст. 42 Закону України « Про місцеві вибори» .

Також, відповідно до ч.2 ст. 11 КАС України суд може вийти за межі позовних вимог в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Тому суд вважає за необхідне вийти за межи позовних вимог позивача для надання їй можливість повної реалізації права, про захист якого вона просить, шляхом зобов’язання відповідача повторно розглянути подані позивачем 04.10.2017 року документи для реєстрації як кандидата у депутати Лука -Мелешківської сільської ради об’єднаної територіальної громади Вінницького району Вінницької області.

В інший частині позовних вимог – слід відмовити за необґрунтованістю.

Щодо розподілу судових витрат суд керується ст. 94 КАС України, стягнувши з відповідача на користь позивача судовій збір в розмірі 425 грн.66 коп., пропорційно до частки задоволених позовних вимог та частки позовних вимог у задоволенні яких було відмовлено.

Керуючись ст.ст. 158-163, 172, 177 КАС України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до голови Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області про визнання дій протиправними, скасування постанови Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області від 06.10.2017 року № 21 «Про відмову в реєстрації кандидату у депутати, висунутого шляхом самовисування» та зобов’язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області щодо відмови ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом у депутати Лука-Мелешківської сільської ради об’єднаної територіальної громади Вінницького району Вінницької області з підстав зазначених в постанові Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області від 06.10.2017 року № 21 «Про відмову в реєстрації кандидату у депутати ОСОБА_1, висунутої шляхом самовисування».

Скасувати постанову Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області від 06.10.2017 року № 21 «Про відмову в реєстрації кандидату у депутати ОСОБА_1, висунутої шляхом самовисування».

Зобов’язати Лука-Мелешківську сільську виборчу комісію Вінницького району Вінницької області повторно розглянути подану ОСОБА_1 04.10.2017 року заяву та документи для реєстрації кандидатом у депутати Лука-Мелешківської сільської ради об’єднаної територіальної громади Вінницького району Вінницької області.

В задоволенні решти позовних вимог – відмовити.

Стягнути з Лука-Мелешківської сільської виборчої комісії Вінницького району Вінницької області на ОСОБА_1 у рахунок сплаченого судового збору в розмірі 425 ( чотириста двадцять п’ять) гривень 66 копійок.

Постанова може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Вінницький районний суд Вінницької області, шляхом подання апеляційної скарги протягом двох днів з дня її проголошення.

Суддя:

Джерело: ЄДРСР 69488429
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку