ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12.05.2010 року м. Харків
Суддя Московського районного суду м. Харкова Марченко О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до УДАІ в м. Харкові УМВС України в Харківській області, інспектора ДПС БДПС в м. Харкові ОСОБА_2 про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся із позовом до УДАІ в м. Харкові УМВС України в Харківській області, інспектора ДПС БДПС в м. Харкові ОСОБА_2 про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, мотивуючи свої вимоги тим, що він 25.01.2010 року біля 07 години 45 хвилин, керуючи автомобілем «Хюндай», державний номерний знак НОМЕР_1 рухався в м. Харкові по вул. Броненосця Потьомкіна після переїзду пішохідного переходу, на якому не знаходилось пішоходів, був зупинений співробітниками ДАІ. Інспектором ДПС БДПС в м. Харкові ОСОБА_2 не роз’яснюючи його прав та обов’язків, передбачених ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП, незважаючи на його пояснення та заперечення було складено протокол про адміністративне правопорушення серія АХ173033, після чого на місці було винесено постанову про адміністративне правопорушення від 25.01.2010 року АХ 121853 про притягнення ОСОБА_1 до відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 255 гривень. Вважає притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП незаконним, тому просив позов задовольнити.
В судове засідання належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, відповідачі не з’явились, причини неявки не повідомили, тому суд вважає, що відповідно до вимог ч. 4 ст. 128 КАС України справу слід вирішувати на підставі наявних у ній доказів.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що заявлені вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі з наступних підстав.
Відповідно до вимог ст.256 Кодексу України про адміністративні правопорушення у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються час та місце його складання; місце, час вчинення та суть правопорушення; інші відомості, необхідні для вирішення справи; роз’яснення прав та обов’язків, передбачених ст.268 КУпАП.
Згідно ст. 245 КУпАП завданням провадження у справах про адміністративне правопорушення є: всебічне, повне та об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, вихованням громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язаний з’ясувати: чи винна особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з’ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Вислухавши пояснення водія ОСОБА_1, вивчивши матеріали справи, суд приходить до висновку про відсутність вини ОСОБА_1 у порушенні ПДР України та складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122КУпАП.
Згідно п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Враховуючи наведене, ст.ст. 245, 247, 256, 280, 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись ст.ст.6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 69, 70, 71, 86, 94, 98, 128, 159, 160, 161, 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Визнати незаконною та скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення про накладення адміністративного стягнення серії АХ 121853 від 25.01.2010 року відносно ОСОБА_1 провадження по справі закрити .
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. При поданні заяви на апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Заява про апеляційне оскарження постанови може бути подана протягом 10 днів з дня її проголошення, а апеляційна скарга - протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження до адміністративного суду апеляційної інстанції через Московський районний суд м. Харкова.
Суддя Московського
районного суду м. Харкова О.М.Марченко