open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
5 Справа № 826/9705/17
Моніторити
Ухвала суду /19.04.2023/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /23.03.2023/ Касаційний адміністративний суд Постанова /14.02.2023/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /14.02.2023/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.01.2023/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /21.12.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /08.12.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /07.12.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.07.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2022/ Касаційний адміністративний суд Постанова /16.05.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.05.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.01.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.01.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.12.2021/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /22.10.2021/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /18.10.2021/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /03.09.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /30.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /29.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.06.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /17.05.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.04.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.04.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.03.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Рішення /13.02.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /02.10.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /20.09.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.09.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.09.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.08.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /08.08.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва
emblem
Справа № 826/9705/17
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /19.04.2023/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /23.03.2023/ Касаційний адміністративний суд Постанова /14.02.2023/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /14.02.2023/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.01.2023/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /21.12.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /08.12.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /07.12.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.07.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2022/ Касаційний адміністративний суд Постанова /16.05.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.05.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.01.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.01.2022/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.12.2021/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /22.10.2021/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /18.10.2021/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /03.09.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /30.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /29.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.06.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /17.05.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.04.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.04.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.03.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Рішення /13.02.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /02.10.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /20.09.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.09.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.09.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.08.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /08.08.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

У Х В А Л А

про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову

08 серпня 2017 року справа №826/9705/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., розглянувши на стадії підготовчого провадження клопотання ОСОБА_1 про забезпечення адміністративного позову у справі

за позовом

ОСОБА_1

до третя особа

1. Міністерства юстиції України 2. Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) при Міністерстві юстиції України Головне територіальне управління юстиції у Київській області

про

визнання протиправними та скасування наказу і рішення, зобов'язання вчинити дії

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА _1 (далі по тексту - позивач, ОСОБА_1.) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва із адміністративним позовом до Міністерства юстиції України (далі по тексту - відповідач 1) та Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) при Міністерстві юстиції України (далі по тексту - відповідач 2), за участю третьої особи - Головного територіального управління юстиції у Київській області (далі по тексту - третя особа), в якому просить: 1) визнати протиправним та скасувати рішення відповідача 2 в частині застосування до арбітражного керуючого ОСОБА_1 дисциплінарного стягнення у вигляді позбавлення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого, оформлене протоколом засідання від 01 червня 2017 року №60/06/17; 2) визнати протиправним та скасувати наказ відповідача 1 від 26 червня 2017 року №2019/5 "Про анулювання свідоцтва про право на зайняття діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), виданого ОСОБА_1", яким припинено діяльність арбітражного керуючого ОСОБА_1; 3) зобов'язати відповідача 1 внести до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України відомості про скасування наказу від 26 червня 2017 року №2019/5 "Про анулювання свідоцтва про право на зайняття діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), виданого ОСОБА_1" та вилучити з Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України запис про анулювання виданого позивачу свідоцтва про право на зайняття діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 23 лютого 2013 року №359, внесеного на підставі оскаржуваного наказу.

Позивач також подав клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії оскаржуваного наказу, посилаючись на існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди його правам та інтересам до ухвалення рішення у справі та можливий ускладнений або взагалі неможливий захист цих прав, свобод та інтересів, оскільки у зв'язку із анулюванням свідоцтва про право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) здійснення діяльності арбітражного керуючого буде неможливим.

Частина перша статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

Зважаючи на терміновість заявленого клопотання, суд вважає за можливе вирішити його без повідомлення осіб, які беруть участь у справі.

Розглянувши заявлене клопотання, Окружний адміністративний суд міста Києва приходить до наступних висновків.

Відповідно до частини першої статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Матеріали справи підтверджують, що наказом Міністерства юстиції України від 26 червня 2017 року №2019/5 "Про анулювання свідоцтва про право на зайняття діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), виданого ОСОБА_1", відповідно до пункту 5 частини першої статті 112 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" на підставі подання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) про застосування до арбітражного керуючого дисциплінарного стягнення у вигляді позбавлення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 01 червня 2017 року №719 та протоколу її засідання від 01 червня 2017 року №60/06/17.

Як встановлює частина третя статті 4 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надається особі, яка отримала відповідне свідоцтво у порядку, встановленому цим Законом, та внесена до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Згідно з частинами першою та другою статті 113 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі наявності підстав для позбавлення права арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) дисциплінарна комісія вносить державному органу з питань банкрутства відповідне подання.

Державний орган з питань банкрутства приймає рішення про позбавлення права арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та вносить до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України запис про припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).

Частина третя статті 113 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначає, що державний орган з питань банкрутства зобов'язаний не пізніше ніж на третій день повідомити арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) про припинення його повноважень.

Відповідно до частини четвертої статті 113 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов'язаний припинити діяльність з дня внесення до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України запису про припинення його повноважень.

Наведене вказує, що арбітражний керуючий на підставі відповідного рішення про позбавлення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) зобов'язаний припинити свою діяльність.

Суд встановив, що відповідними ухвалами господарських судів ОСОБА_1 призначено ліквідатором підприємств, визнаних в установленому порядку банкрутами, що в силу статті 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", покладає на нього повноваження з організації здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечення задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Наведене, на думку суду, свідчить про існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам та інтересам позивача до ухвалення рішення у справі, а для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат без вжиття заходів забезпечення позову, тому що внаслідок прийняття оскаржуваного наказу ОСОБА_1 позбавлений здійснювати покладені на нього повноваження.

Згідно з частиною третьою статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання.

З урахуванням зазначеного, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає за необхідне задовольнити заявлене клопотання та зупинити дію наказу Міністерства юстиції України від 26 червня 2017 року №2019/5 "Про анулювання свідоцтва про право на зайняття діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), виданого ОСОБА_1" до набрання законної сили рішенням суду у даній справі.

Відповідно до частини першої статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

Частиною п'ятою статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що виконання ухвал з питань забезпечення адміністративного позову здійснюється негайно в порядку, встановленому законом для виконання судових рішень.

На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 117, 118, 160 та 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. Клопотання ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1; АДРЕСА_1) про вжиття заходів забезпечення позову задовольнити.

2. Зупинити дію наказу Міністерства юстиції України (ідентифікаційний код 00015622; 01001, м. Київ, вул. Городецького, буд. 13) від 26 червня 2017 року №2019/5 "Про анулювання свідоцтва про право на зайняття діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), виданого ОСОБА_1" до набрання законної сили рішенням суду у даній справі.

3. Ухвала є виконавчим документом та підлягає негайному виконанню.

4. Строк пред'явлення ухвали до виконання - до 08 серпня 2020 року.

Ухвала набирає законної сили в порядку встановленому пунктом 5 статті 118 та статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до пункту 6 статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185 187 Кодексу адміністративного судочинства України. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя В.А. Кузьменко

Джерело: ЄДРСР 68204294
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку