open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 761/22007/17

Провадження № 1-кс/761/13820/2017

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 червня 2017 року Шевченківський районний суд м. Києва у складі:

слідчого судді: ОСОБА_1

при секретарі: ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання Прокурора відділу прокуратури м. Києва радника юстиції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, які знаходяться в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » МФО ( НОМЕР_1 ),

в с т а н о в и в :

Прокурор відділу прокуратури м. Києва радник юстиції ОСОБА_3 звернувся до Шевченківського районного суду м. Києва з клопотанням, по кримінальному провадженню №32016100000000130 від 20.10.2016 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 212 ч.3, 27 ч.3,ч.5, 205 ч.2 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, які знаходяться в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » МФО ( НОМЕР_1 ).

Клопотання мотивоване тим, що в процесуальному керівництві відділу прокуратури м. Києва знаходяться матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016100000000130 від 21.10.2016 р., за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), протягом 2014-2016 рр., чим завдали збитків державному бюджету України на загальну суму 4498709 грн., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

В ході розслідування кримінального провадження встановлено, що посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) всупереч вимогам п.п. 14.1.181. п. 14.1 ст. 14, п201.4, п.201.10 ст. 201, п.198.1,198.6 ст. 198 та 200.1 ст. 200 Податкового Кодексу Украйни, шляхом внесення до податкових декларацій з податку на додану вартість за період з 2014 року по теперішній час, неправдивих відомостей, що не відповідають дійсності, було включено до складу податкового кредиту суму ПДВ від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в наслідок чого є завищення обсягів податкового кредиту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що відповідно вказує на зменшення зобов`язань з податку на додану вартість в розмірі 4498709 грн., що є особливо великим розміром, який підтверджується висновком аналітичного дослідження ГУ ДФС у м. Києві від 28.09.2016.

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що гр. ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_5 діючи умисно, повторно, з корисливих мотивів, не маючи дійсного наміру здійснювати діяльність, зафіксовану в заснованих документах і пов`язану з виробництвом товарів, виконанням робіт або наданням послуг, маючи мету отримувати прибуток при наданні послуг підприємствам, що працюють у сфері «тіньової економіки» з конвертації грошових коштів з безготівкової в готівкову форму, а також з метою заниження податкового зобов`язання та приховування факту, і фактичних обсягів операцій по діяльності підприємств, прикриття їхньої незаконної діяльності за попередньою змовою з ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та з другими невстановленими слідством особами, створили /придбали/ підконтрольні СГД та зареєстрували на підставних (фіктивних) засновників та директорів, які документи по фінансовим операціям не підписували, податкову звітність підприємств в органи податкової служби не подавали, склади, автотранспорт та ін. потужності для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства не мають, за місцем реєстрації не знаходиться,тобто мають ознаки «фіктивності» та "транзитності" а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_18 ), та в подальшому здійснюючи контроль над вище вказаними підприємствами (отримали у володіння установчі, реєстраційні документи, документи про відкриття банківських рахунків, ключі доступу до системи електронних платежів «Клієнт-Банк» та кліше круглих печаток) складали та видавали від імені зазначених службових осіб підприємств, підроблені первинні документи по безтоварним (фіктивним) фінансово-господарським операціям з продажу (придбання) товарів, виконання робіт, надання послуг в адресу суб`єктів підприємницької діяльності реального сектору економіки та ; отримувати від даних суб`єктів безготівкові кошти в рахунок сплати за начебто реалізовані товари, виконані роботи, наданні послуги та переводити їх в готівку, минаючи при цьому систему оподаткування.

Також було встановлено, що в період з 01.01.2015 по теперішній час ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) має взаємовідносини з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Згідно Додатків 5 до податкових декларацій «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» за період 01.01.2014 р. по 31.08.2016р. в розділі ІІ «Податковий кредит операції з придбання з ПДВ, які надають право формування податкового кредиту ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) відображено операції з різними контрагентами, серед яких постачальниками значаться підприємства: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), а саме з обсягом постачання 15 674 414,64 грн. та сумою податку на додану вартість квітні 2 612 402,44 грн., та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а саме з обсягом постачання 11317 840,08 грн. та сумою податку на додану вартість квітні 1 886 306,68 грн.

В період з 01.01.2014 по 31.08.2016 року ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) мало взаємовідносини з підприємствами контрагентами які мають явні ознаки фіктивності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) а саме з обсягом постачання 9 401 165,64 грн. та сумою податку на додану вартість квітні 1 566 860,94 грн. Відповідно до акту про місцезнаходження СГД від 07.07.2016 ІНФОРМАЦІЯ_22 за результатами якого здійснено обстеження адреси юридичної особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) АДРЕСА_1 , та встановлено що зазначений суб`єкт господарювання за вказаною адресою відсутній.

В період з 01.01.2014 по 31.08.2016 року ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) мало взаємовідносини з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ). Згідно Додатків 5 до податкових декларацій «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» за період 01.01.2014р. по 31.08.2016р. в розділі ІІ «Податковий кредит операції з придбання з ПДВ, які надають право формування податкового кредиту ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) відображено операції з різними контрагентами, серед яких постачальником значаться підприємство ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ) а саме з обсягом постачання 40123 083,73 грн. та сумою податку на додану вартість квітні 6 687 180,63 грн. Відповідно до акту про місцезнаходження СГД від 12.07.2016 ІНФОРМАЦІЯ_22 за результатами якого здійснено обстеження адреси юридичної особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ) АДРЕСА_2 , та встановлено що зазначений суб`єкт господарювання за вказаною адресою відсутній.

Виходячи з вищенаведеного, у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) ймовірно відсутні трудові ресурси, виробничі потужності, устаткування, транспортні засоби тощо, в ході проведення дослідження не встановлено наявність поставок товарів (послуг) підприємствам контрагентам.

Посадові особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного.

Враховуючи те, що у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) відсутні необхідні умови для здійснення господарських операцій, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби то операції ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) не є господарською діяльністю підприємства

Виходячи з вищенаведеного, ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) здійснювали діяльність спрямовану на здійснення операцій пов`язаних з наданням податкової вигоди третім особам.

В ході проведення оперативних заходів а також проведення негласної слідчої (розшукової) дії - зняття інформації з транспортного телекомунікаційних мереж встановлено групу осіб, а саме: ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_27 , які впровадили в реальність схему мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки, шляхом проведення безтоварних операцій з підконтрольними вищезазначеним особам підприємствам, та тривалий час надають послуги по конвертації грошових коштів з безготівкової форми в готівку використовуючи підконтрольні СГД, які зареєстровані на підставних осіб і мають ознаками «фіктивності» та "транзитності", а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_18 ). Так проведеним аналізом фінансово-господарської діяльності зазначених підприємств, встановлено, розбіжності в податковій звітності, ідентичні адреси електронної пошти, які використовуються для подачі звітності «фіктивними підприємствами», ІР - адреси, звідки надходить дана звітність та інше.

Під час подальшого проведення оперативних заходів було встановлено, що веденням документообігу, бухгалтерським та податковим обліком на підприємствах задіяних в схемі мінімізації податкових зобов`язань займається громадянка ОСОБА_4 до функцій якої входить контроль за діяльністю всіх осіб, що задіяні до протиправної діяльності та надає їм прямі вказівки. ОСОБА_7 здійснює бухгалтерський та податковий облік підприємств з ознаками «транзитності» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ). Введенням бухгалтерської звітності ряду підконтрольних їм підприємств з ознаками «фіктивності» покладено на гр. ОСОБА_6 . Функції кур`єра покладені на громадянку ОСОБА_5 , яка займається передачею готівкових коштів користувачам.

В ході проведення аналізу бази даних «Податковий блок» встановлено ряд СГД, які підконтрольні ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_18 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_20 ) та інші.Зазначені підприємства пов`язані єдиними фінансово-грошовими потоками, банківськими установами та ІР адресами.

В подальшому в ході проведення оглядів юридичних адрес згідно реєстраційних даних, встановлено що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_18 ) за юридичними адресами не знаходяться.

Згідно даних з Єдиного реєстру податкових накладних виявлена невідповідність придбаного товару ТОВТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_18 ) з реалізованим на адресу кінцевого покупця. У зв`язку з зазначеним неможливо відстежити товарний баланс операцій та здійснення операцій купівлі-продажу у просторі і часі.

Таким чином, службові особи підприємств реального сектору економіки за рахунок вищезазначених псевдо розрахункових операцій, за рахунок незаконно сформованого податкового кредиту з ПДВ, який фактично «купують» у вищезазначених фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності незаконно занижують розмір податкових зобов`язань, які підлягають сплаті до бюджету Держави, а кошти, які перераховуються ними в рахунок сплати даних псевдо розрахункових операцій, незаконно обготівковуються з банківських рахунків та повертаються службовим особам підприємств реального сектору економіки.

Внаслідок діяльності вищезазначеної злочинної схеми, податки не нараховуються та не сплачуються, а кошти, які в рахунок сплати податків підлягають спрямуванню до бюджету Держави, в дійсності незаконно переводяться в готівку, минаючи при цьому систему оподаткування України, та присвоюються. Обсяг проконвертованих грошових коштів за 2015-2017 р.р., приблизно становить більш ніж 500 млн. грн.

Тобто, вказана злочинна схема забезпечує незаконне отримання прибутку та виведення грошових коштів у тіньовий неконтрольований державою обіг, минаючи при цьому систему оподаткування, що призводить до ненадходження податків до бюджету держави в особливо великому розмірі та подальшої легалізації коштів отриманих злочинним шляхом.

Згідно баз даних «Податковий блок» встановлено, що підприємства які підконтрольні злочинній групі, мають відкриті рахунки в банківських установах, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , ПЕЧЕРСЬКА Ф.ПАТ КБ" ІНФОРМАЦІЯ_43 ", М.КИЇВ рахунок № НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_44 " рахунок № НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_45 " рахунок № НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " У М. КИЄВI рахунок № НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 , ПЕЧЕРСЬКА Ф.ПАТ КБ" ІНФОРМАЦІЯ_43 ", М.КИЇВ, рахунок № НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 , ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_47 ", рахунок № НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 , ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_48 ", рахунок № НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 , Ф" ІНФОРМАЦІЯ_49 "ПАТ КБ" ІНФОРМАЦІЯ_43 ", НОМЕР_43 , рахунок № НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 , Ф"РОЗРАХ.ЦЕНТР"ПАТ КБ" ІНФОРМАЦІЯ_43 ", НОМЕР_43 , рахунок № НОМЕР_45 ), ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_32 , Ф"РОЗРАХ.ЦЕНТР"ПАТ КБ" ІНФОРМАЦІЯ_43 ", НОМЕР_43 , рахунок № НОМЕР_46 , НОМЕР_47 , НОМЕР_48 ; ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_44 ", рахунок № НОМЕР_49 , НОМЕР_50 , НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_33 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " У М. КИЄВI, рахунок № НОМЕР_52 , НОМЕР_53 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", рахунок № НОМЕР_54 , НОМЕР_55 ; ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_44 " рахунок № НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", рахунок № НОМЕР_57 , НОМЕР_58 ; ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_44 ", рахунок № НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_34 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", рахунок № НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_35 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", рахунок № НОМЕР_61 , НОМЕР_62 , НОМЕР_63 ; ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_44 ", рахунок № НОМЕР_64 , НОМЕР_65 , НОМЕР_66 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 , ПАT " ІНФОРМАЦІЯ_50 ", рахунок № НОМЕР_67 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 , АТ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", рахунок № НОМЕР_68 ).

Згідно положень глави 15 КПК України, відомості, які можуть становити банківську таємницю, охороняються Законом, а доступ і вилучення документів, які містять такі відомості, здійснюється виключно за рішенням суду.

З метою виконання вимог ст. 91 КПК України, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю документів у посадових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » МФО ( НОМЕР_1 )по взаємовідносинам наступних підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_35 ) відкриття та функціонування банківських рахунків вказаних підприємств, які відкриті в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » МФО ( НОМЕР_1 ).

Вказані документи необхідні для швидкого, повного та неупередженого розслідування, оскільки дані документи самі по собі та в сукупності з матеріалами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин в даному провадженні, а також містять відомості, за відсутністю яких неможливо встановити обставини, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

У судовому засіданні ОСОБА_9 підтримав клопотання та просив його задовольнити, окрім того зазначивши, що існує загроза зміни або знищення документів до яких надається доступ, а тому просила проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої перебувають документи.

Враховуючи ту обставину, що наявні підстави вважати, що існує реальна загроза знищення або зміна документів до яких надається доступ, слідчий суддя вважає за необхідне розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Вивчивши матеріали клопотання, суд вважає, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КПК України, визначено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Згідно з ч 4 цієї ж статті передбачено, що для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно з ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи, що дана інформація міститься лише ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » МФО ( НОМЕР_1 ), і отримані документи, можуть бути використанні під час досудового розслідування кримінального провадження, як докази факту протиправних дій суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню в частині надання тимчасового доступу до речей і документів.

Керуючись вимогами ст. ст. 132, 159, 163 КПК України, слідчий суддя,

у х в а л и в:

Клопотання прокурора відділу прокуратури м. Києва радника юстиції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, які знаходяться в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » МФО ( НОМЕР_1 ) задовольнити.

Надати прокурору відділу прокуратури м. Києва раднику юстиції ОСОБА_3 або іншим прокурорам, які входять в групу по даному кримінальному провадженню, тимчасовий доступ до документів, які знаходяться ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » МФО ( НОМЕР_1 ), а саме: документів, які свідчать про відкриття та функціонування наступних банківських рахунків, відносно наступних клієнтів:- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) номера рахунків № НОМЕР_37 (код валюти 980), № НОМЕР_69 (код валюти 980);- ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_32 ) номера рахунків № НОМЕР_49 (код валюти 978), № НОМЕР_50 (код валюти 980), № НОМЕР_51 (код валюти 840), № НОМЕР_70 (код валюти 980); - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) номера рахунків № НОМЕР_71 (код валюти 980), № НОМЕР_56 (код валюти 980); - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) номера рахунків № НОМЕР_59 (код валюти 980), № НОМЕР_72 (код валюти 980);- ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_35 ) номера рахунків № НОМЕР_64 (код валюти 978), № НОМЕР_65 (код валюти 840_, № НОМЕР_66 (код валюти 980), а саме:установчих документів; карток із відбитками печатки та зразками підпису службових осіб підприємства; наказів про призначення осіб, які мають право підпису банківських документів; довіреностей; офіційного листування; справи кредитних договорів, ксерокопій паспортів директора, головного бухгалтера та засновників підприємства на підставі яких було відкрито (закрито) вищезазначені рахунки,заяви про відкриття та закриття вказаного рахунку, додатки до них; договори на відкриття та здійснення розрахунково-касового обслуговування; документи, що свідчать про видачу готівкових коштів (чеки та доручення на отримання готівки); документи, які свідчать про купівлю іноземної валюти клієнтами;- інформації про рух коштів по вищезазначеним рахункам, що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_35 ) із зазначенням: призначень платежів, сум платежів, дати і часу надходження та списання коштів, з вказанням даних підприємств з якими були взаємовідносини: назви, коду ЄДРПОУ та номеру рахунку) з моменту їх відкриття та по 26.06.2017 року.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення

Роз`яснити особі, у володінні якої знаходяться речі та документи, що у відповідності до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

При виконанні даної ухвали слідчий, в порядку ч. 2 та ч. 3 ст. 165 КПК України, зобов`язаний пред`явити особі, у володінні якої знаходяться речі та документиїї оригінал та вручити копію.

Ухвала оскарженню не підлягає, між тим відповідно до ст. 309 КПК України, може бути оскаржена в разі надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутністю яких фізична особа підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

Слідчий суддя

Джерело: ЄДРСР 67433316
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку