open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Лугинський районний суд Житомирської області

Справа № 281/2228/14-а

Провадження по справі № 6-а/281/1070/17

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 червня 2017 року смт. Лугини

Лугинський районний суд Житомирської області в складі:

головуючого судді - Нечуй Б.П.

за участі секретаря Кравчук К.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Лугини справу за заявою ОСОБА_1; заінтересована особа – Овруцьке об’єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, про заміну сторони її правонаступником,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА _1 звернулася до суду із заявою, в якій просить суд замінити відповідача у справі № 281/2228/14-а – управління Пенсійного фонду України в Лугинському районі Житомирської області його правонаступником Овруцьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Зазначені вимоги заявника обгрунтовуються посиланням на те, що 10 грудня 2014 року Лугинським районним судом Житомирської області було винесено постанову у справі за її адміністративним позовом до управління Пенсійного фонду України в Лугинському районі про визнання дій протиправними та зобов’язання проведення нарахування та виплати доплат, передбачених ч. 2 ст. 51 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

27 травня 2015 року заявник отримала виконавчий лист по зазначеній справі, який нею був направлений на виконання до відділу примусового виконання рішень УДВС ГТУЮ в Житомирській області.

Згідно з переліком територіальних органів Пенсійного фонду України, які реорганізовані шляхом злиття (додаток до постанови КМУ від 16.12.2015 №1055 ) УПФУ в Овруцькому районі, УПФУ в Лугинському районі та УПФУ в Народицькому районі реорганізовано та утворено Овруцьке об’єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, так як УПФУ в Овруцькому районі, УПФУ в Лугинському районі та УПФУ в Народицькому районі реорганізовано та утворено Овруцьке об’єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Заявник в судове засідання не з’явилася, надіслала заяву про слухання справи у її відсутності.

Представник заінтересованої особи: Овруцького об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області в судове засідання не з’явився, хоча й належним чином був повідомлений про дату, час і місце розгляду справи; про причини неявки суд не повідомив.

Дослідивши докази по справі, суд вважає, що заява підлягає задоволенню з наступних підстав.

10 грудня 2014 року Лугинським районним судом Житомирської області було винесено постанову у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в Лугинському районі про визнання дій протиправними та зобов’язання проведення нарахування та виплати доплат, передбачених ч. 2 ст. 51 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

Постанова набрала законної сили 16 березня 2015 року, але на даний час не виконана.

На виконання вищевказаного судового рішення заявнику 27 травня 2015 року Лугинським районним судом видано виконавчий лист № 281/2228/14-а від 10 грудня 2014 року, який нею був направлений на виконання до відділу примусового виконання рішень УДВС ГТУЮ в Житомирській області.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року за №1055 «Про деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України» управління Пенсійного фонду України в Лугинському районі Житомирської області та управління Пенсійного фонду України в Овруцькому районі Житомирської області ліквідовані шляхом злиття та утворення з 31.03.2016 року нового Овруцького об»єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Відповідно ч. 9 ст. 5 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» визначено, що Порядок здійснення заходів, пов»язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначається Кабінетом Міністрів України. На виконання даного припису Закону, Кабінет Міністрів України прийняв постанову «Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов»язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» від 20.10.2011 року за №1074 (надалі - Постанова №1074).

Згідно абзацу 1 пункту 1 Порядку затвердженого Постановою №1074 визначено, що цей Порядок визначає механізм здійснення заходів, пов»язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі – органи виконавчої влади) та їх територіальних органів до яких, згідно із пунктом 12 розділу XV Закону України «Про загальнообов»язкове державне пенсійне страхування», відносяться вищезгадані управління Пенсійного фонду України.

Відповідно до п.6 Порядку здійснення заходів, пов»язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначено, що права та обов»язки органів виконавчої влади переходять, зокрема, у разі злиття органів виконавчої влади – до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття.

Відповідно до ст.55 КАС України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

Процесуальним правонаступництвом є заміна сторони у разі переходу прав і обовязків від однієї особи до іншої (правонаступник) у відносинах, щодо яких виник спір.

Згідно з ч.ч. 2, 4 ст.257 КАС України, судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.

Стадія виконання судового рішення ще не завершилась, оскільки судове рішення не виконано.

За таких обставин суд приходить до висновку про те, що спірні правовідносини допускають правонаступництво, правонаступництво допускається на будь-якій стадії судового процесу, в тому числі на стадії виконання судового рішення.

Таким чином, суд вважає, що Овруцьке об»єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області є повним правонаступником ліквідованого управління Пенсійного фонду України в Лугинському районі Житомирської області.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 55, 165 КАС України, суд, –

У Х В А Л И В:

Замінити відповідача по справі № 281/2228/14-а, провадження по справі №2-а/281/1827/14 від 10 грудня 2014 року за адміністративним позовом ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в Лугинському районі про визнання дій протиправними та зобов’язання проведення нарахування та виплати доплат, передбачених ч. 2 ст. 51 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” - управління Пенсійного фонду України в Лугинському районі Житомирської області його правонаступником – Овруцьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області.

На ухвалу може бути подана апеляційна скарга через Лугинський районний суд Житомирської області в Житомирський апеляційний адміністративний суд протягом 5 днів з дня її проголошення.

Суддя

Джерело: ЄДРСР 66913720
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку