open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

26 квітня 2017 року № 826/3832/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши в порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний Слов'янський канал» про стягнення штрафних санкцій,

В С Т А Н О В И В:

З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі - позивач, Національна рада) до товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний Слов'янський канал» (далі - відповідач) про стягнення штрафних санкцій в розмірі 7 250,00 грн.

Позовні вимоги позивача обґрунтовані тим, що у відповідача виникла заборгованість за несплату у добровільному порядку штрафних санкцій, накладених рішенням позивача від 25.08.2016 №1875.

Відповідач у встановлений судом строк письмових заперечень проти позову чи пояснень, доказів щодо заявлених позовних вимог на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові не надав, як і не надав заяви про визнання позову.

Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів.

Розглянувши подані документи і матеріали, судом встановлено наступне.

З матеріалів справи вбачається, що Національна рада прийняла рішення від 18.02.2016 № 203, яким визнала порушення ТОВ «Міжнародний Слов'янський канал» частини 7 статті 27, пункту а) частини 1 статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», у зв'язку з чим застосувала санкцію «оголошення попередження».

Пунктом третім рішення Національної ради від 18.02.2016 № 203 ліцензіата зобов'язано протягом місяця привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства.

За результатами розгляду питання щодо проведення позапланової перевірки ТОВ «Міжнародний Слов'янський канал», 25.08.9016 Національна рада прийняла рішення № 1875, яким визнала факт невиконання ліцензіатом рішення Національної ради від 18.02.2016 № 203, а також розпорядження Національної ради від 09.03.2016 про усунення порушень законодавства.

Враховуючи наявні порушення до ТОВ «Міжнародний Слов'янський канал» застосовано санкцію у вигляді штрафу в розмірі, розрахованому від розміру ліцензійного збору, нарахованого ліцензіату за видачу ліцензії, не враховуючи умов (зменшення/збільшення): 5 % - за вчинення порушень, передбачених частиною сьомою статті 27 та пунктом а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», 7 250,00 грн.

Пунктом третім рішення Національної ради від 25.08.2016 №1875 передбачено, що відповідно до вимог частини 3 статті 75 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» ТОВ «Міжнародний Слов'янський канал», зобов'язано у тридцятиденний термін з дня отримання відповідного рішення сплатити до Державного бюджету України штраф у розмірі 7 250,00 грн.

Проте, відповідачем не сплачено відповідні зобов'язання, що стало підставою для звернення з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.

Згідно з ч. 4 ст. 7 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

Згідно з абзацом 2 ст. 13 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» Національна рада здійснює нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення.

Частиною 7 ст. 27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» встановлено, що ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії. Національна рада контролює виконання ліцензіатами умов ліцензій, а в разі їх порушення - застосовує штрафні санкції відповідно до вимог цього Закону.

Згідно пункту а) ч. 1 ст. 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» телерадіоорганізація зобов'язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії.

Статтею 21 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» встановлено, що Національна рада застосовує санкції до порушників законодавства про телебачення і радіомовлення відповідно до вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Згідно з ч. 8 ст. 72 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» рішення про стягнення штрафу приймається: якщо після винесення попередження відповідні порушення не були усунені; якщо телерадіоорганізація за час після видачі (продовження) ліцензії вже отримала не менше трьох попереджень; якщо провайдер програмної послуги за час після сплати ним попереднього штрафу вже отримав не менше трьох попереджень.

Частиною 10 ст. 72 зазначеного Закону України «Про телебачення і радіомовлення» встановлено, що розміри штрафів встановлюються Національною радою за погодженням з Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог законодавства.

Згідно з частинами 1, 3, 4 та 5 ст. 75 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» рішення Національної ради про застосування санкції вручається або надсилається керівнику ліцензіата. У разі застосування санкції у вигляді штрафу ліцензіат зобов'язаний сплатити штраф у тридцяти денний термін з дня отримання рішення про накладення штрафу. За кожен день прострочення сплати нараховується пеня у розмірі одного відсотка суми штрафу. У разі відмови ліцензіатом від сплати штрафу штраф стягується за рішенням суду. Суми штрафів зараховуються до Державного бюджету України. Ліцензіат зобов'язаний надати Національній раді документальне підтвердження факту сплати штрафу (копію платіжного доручення) протягом п'яти днів з моменту сплати.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.

З матеріалів справи вбачається, що рішення та розпорядження щодо сплати штрафу та усунення порушень законодавства позивачем надіслано засобами поштового зв'язку та відповідачем отримано, про що свідчать копії рекомендованих повідомлень про вручення.

Проте доказів, які могли б свідчити про сплату штрафу у повному обсязі на час розгляду справи відповідачем не надано, як і не надано доказів оскарження вказаних рішень, у зв'язку з чим суд приходить до висновку, що позовні вимоги Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно статті 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Виходячи з вищенаведених приписів законодавства, поданих позивачем документів і матеріалів, з'ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та враховуючи те, що відповідач у встановлений судом строк своїм правом на подання письмових заперечень проти позову не скористався, не спростував твердження позивача, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Керуючись ст.ст. 9, 71, 159, 163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний Слов'янський канал» штраф та пеню в розмірі 7 250,00 грн. за наступними реквізитами: УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31115056700011 в ГУДКСУ у м. Києві, МФО 820019. Поле призначення платежу: +;2659;101;;;;;; сплата штрафу за порушення умов ліцензії НР № 0295-м від 19.09.2007, без ПДВ.

Постанову звернути до негайного виконання.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 КАС України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Є.В. Аблов

Джерело: ЄДРСР 66262889
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку