open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 826/10806/16
Моніторити
Постанова /16.07.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /16.07.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /26.04.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Рішення /26.04.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /17.12.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /19.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /19.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /14.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /10.07.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /01.06.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /11.04.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.04.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.07.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.07.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва
emblem
Справа № 826/10806/16
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /16.07.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /16.07.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /26.04.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Рішення /26.04.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /17.12.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /19.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /19.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /14.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /10.07.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /01.06.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /11.04.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.04.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.07.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.07.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

11 квітня 2017 року № 826/10806/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Арсірія Р.О., суддів Кузьменка В.А., Огурцова О.П., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

до Національного агентства України з питань державної служби

про визнання протиправною вимогу

Позивач звернувся до суду з позовом до Національного агентства України з питань державної служби, в якому просить визнати протиправною та скасувати вимогу відповідача про скасування результатів конкурсу від 06.07.2016 року № 01.

Позовні вимоги мотивовано тим, що оскаржувана вимога відповідача є незаконною та прийнята з порушенням вимог положення Про проведення перевірок, та без надання можливості висловлення своєї позиції.

Позивач зазначає, що в порушення вимог п. 7.11 Порядку, Національне агентство України з питань державної служби не направило Позивачу довідку про проведення позапланової перевірки, чим позбавило Департамент економіки та інвестицій можливості надати свої зауваження.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував з підстав викладених у письмових запереченнях. Зокрема, зазначив, що вимоги Позивача щодо визнання протиправною та скасування Вимоги Національного агентства України з питань державної про скасування результатів конкурсу від 07 липня 2016 року реєстраційний № 1 не ґрунтуються на нормах права, оскільки члени робочої групи, при проведенні позапланової виїзної перевірки у Департаменті стосовно дотримання вимог закону України «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів з питань державної служби, діяли в межах і у спосіб визначені законом, а тому, на їх думку, такі вимоги Позивача задоволенню не підлягають.

У судовому засіданні 27.07.2016 року, суд відповідно до ч. 4 ст. 122 КАС України перейшов до розгляду справи у порядку письмового провадження.

За результатами розгляду документів і матеріалів поданих сторонами, пояснень позивача, представників відповідачів, Окружний адміністративний суд м. Києва, встановив:

29.04.2016 року Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на заміщення вакантних посад відповідно до порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року №169.

08.06.2016 року Департаментом проведено конкурс на заміщення вакантних посад.

13.06.2016 року протоколом Конкурсної комісії № 2 визначено переможців конкурсу, яких рекомендовано для призначення на відповідні посади.

Наказами Департаменту переможців конкурсу призначено на посади:

ОСОБА_1 призначено на посаду начальника юридичного відділу (наказ від 22 червня 2016 року № 276к «Про призначення ОСОБА_1»);

ОСОБА_3. призначено на посаду головного економіста відділу з питань регіонального розвитку (наказ від 22 червня 2016 року № 277к «Про призначення ОСОБА_2»);

ОСОБА_3 призначено на посаду головного спеціаліста юридичного відділу (наказ від 02 липня 2016 року № 288к «Про призначення ОСОБА_3.»);

ОСОБА_4 призначено на посаду головного спеціаліста відділу з питань контролю виконання договорів пайової участі (наказ від 08 червня 2016 року №291к «Про призначення ОСОБА_4, ОСОБА_5.»);

ОСОБА_5 призначено на посаду головного економіста відділу з питань контролю виконання договорів пайової участі (наказ від 08 червня 2016 року №291к «Про призначення ОСОБА_4, ОСОБА_5.»).

На адресу Нацдержслужби України від ОСОБА_6 та ОСОБА_7, надійшла скарга від 17.06.2016 року на дії конкурсної комісії під час проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби, що був оголошений 29 квітня 2016 року.

З огляду на зазначене звернення Нацдержслужбою винесено наказ від 29 червня 2016 року № 126 про проведення позапланової виїзної перевірки у Департаменті стосовно дотримання вимог закону України «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів з питань державної служби.

Національним агентством України з питань державної служби 06.07.2016 року складено довідку за результатами позапланової виїзної перевірки дотримання вимог Закону України «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів з питань державної служби в Департаменті економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо розгляду звернення гр. ОСОБА_6 таОСОБА_10 від 17.06.2016 року.

Перевіркою виявлено недоліки при проведенні конкурсу на зайняття вакантних посад в Департаменті економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме:

конкурсною комісією Департаменту економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації (голова конкурсної комісії - перший заступник директора ОСОБА_8.), склад якої затверджено наказом Департаменту від 26 травня 2016 року № 35 порушено вимоги пунктів 23 та 25 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169;

відділом управління персоналом та запобігання виникненню корупції Департаменту економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації порушено вимоги пункту 13 розділу II Типового положення про службу управління персоналом державного органу, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03 березня 2016 року № 47, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 березня 2016 року за № 438/28568, та пунктів 13 та 16 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169;

директором Департаменту економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації порушено вимоги пункту 3 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169.

06 липня 2016 року за № 1 Національним агентством України з питань державної служби на підставі ч.7 ст. 28 Закону України «Про державну службу» винесено вимогу про скасування результатів конкурсу, оголошеного 29 квітня 2016 року та проведеного в Департаменті економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації.

Довідка про проведення перевірки та вимогу про скасування результатів конкурсу направлені до апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 11.07.2016 року.

Позивач вважає, що відповідачем протиправно винесено вказану вимогу, в зв'язку з чим звернувся до суду за захистом своїх прав.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ч.1 ст. 86 КАС України).

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Згідно Положення про Національне агентство України з питань державної служби (далі - Нацдержслужба), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, Нацдержслужба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, здійснює функціональне управління державною службою (пункт 1 Положення).

Преамбула до Закону України «Про державну службу» від 17.11.2011, № 4050-VI (далі - Закон № 4050-VI) (у редакції чинній на момент призначення конкурсу), передбачає, що цей Закон визначає принципи, правові та організаційні засади державної служби, умови та порядок реалізації громадянами України права на державну службу.

Згідно ст. 20 Закону 4050-VI, конкурс на зайняття вакантних посад державної служби груп II, III, IV і V (далі - конкурс) проводить утворена керівником державної служби в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті конкурсна комісія у складі не менше п'яти осіб.

Конкурс передбачає складення іспиту (тестування) особою, яка претендує на зайняття посади державної служби, та проведення співбесіди з нею.

Керівник державної служби в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті затверджує програму іспиту (тести) один раз на два роки.

Згідно ст. 21. Закону, інформація про вакантні посади державної служби в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті оприлюднюється ними відповідно до закону і Типового порядку проведення конкурсу.

Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169.

Відповідно п. 19 Порядку № 169, іспит проводиться конкурсною комісією державного органу, в якому оголошено конкурс, з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду державних службовців.

Згідно п.п. 20, 21 Порядку 169, кадрова служба за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення. Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України "Про державну службу" та "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та структурного підрозділу.

Відповідно п. 23 Порядку № 169, порядок проведення іспиту у державному органі та перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень цього державного органу та його структурних підрозділів затверджується керівником органу, в якому проводиться конкурс, відповідно до цього Порядку та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

Судом встановлено, що наказом Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.05.2016 року № 29 затверджено Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців у Департаменті.

Згідно п. 1.12 Порядку, процедура іспиту складається з трьох етапів: організаційна підготовка до іспиту; складання іспиту; оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

Відповідно до п.п. 25, 26 Порядку № 169, конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців.

Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву в цьому державному органі і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.

Відповідно до пункту 4.2 Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців у Департаменті економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами конкурсної комісії.

Члени конкурсної комісії оцінюють відповідь на кожне питання, заповнюючи відомість оцінок відповідей кандидата. Підсумковою оцінкою вважається середня оцінка по кожній відповіді. Середня оцінка може бути виставлена також на аркуші відповідями кандидата.

Пунктом 4.3 Порядку Департаменту встановлено, що підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційних відомостях. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

Відповідно до пункту 4.5 Порядку Департаменту кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що склали іспит.

Згідно з пунктом 4.9 Порядку Департаменту конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців.

З листа першого заступника директора Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ОСОБА_8 від 06.07.2016 року, вбачається, що конкурсною комісією проведено співбесіду з кандидатами, які набрали максимальну кількість балів за результатами іспиту та прийнято рішення про надання директору Департаменту пропозиції щодо призначання на посади осіб які за результатами іспиту та співбесіди набрали найвищий бал (протокол засідання конкурсної комісії від 13.06.2016 № 2). Співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, але не визнані переможцями, не проводилися, їх було особисто проінформовано про результати іспиту шляхом ознайомлення з підсумковою оцінкою екзаменаційної роботи.

На думку суду, у даному випадку конкурсна комісія позивача, діяла відповідно до своїх повноважень, адже з точки зору економії часу та ресурсів не проводила співбесіди з кандидатами, які за низьким балом не могли, на думку роботодавця, претендувати на посади, щодо яких проводився конкурс.

Таким чином, конкурсною комісією проведено співбесіду згідно з рейтингом кандитатів за результатами проведеного іспиту та прийнято рішення про надання директору Департаменту пропозицій щодо призначання на посади осіб, які за результатами іспиту та співбесіди набрали максимальну кількість балів.

13.06.2016 року згідно з протоколом №2 засідання конкурсної комісії департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) конкурсантів ознайомлено під підпис з результатами проведеного іспиту.

Як зазначалося, наказами Департаменту переможці конкурсу призначені на відповідні посади.

Таким чином, твердження відповідача щодо порушення Конкурсною комісією вимог пунктів 23, 25 Порядку №169, зазначені у Вимозі, не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи.

Пунктом 2 оскаржуваної Вимоги вказано на порушення підпункту 13 розділу II Типового положення про службу управління персоналом державного органу, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03.03.2016 № 47, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 березня 2016 року за №438/28568, та порушення пунктів 13 та 16 Порядку №169, яким передбачено, що служба управління персоналом разом з іншими структурними підрозділами державного органу, зокрема, організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи.

В ході проведення перевірки Нацдержслужбою було встановлено, що відділ управління персоналом та запобігання виникнення корупції Департаменту економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації у своїй роботі, зокрема, керується Положенням про Сектор кадрової роботи Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого наказом Департаменту економіки та інвестицій від 14 січня 2013 року № 7.

Відповідачем встановлено, що станом на 06 липня 2016 року відсутнє затверджене належним чином Положення про Відділ. На посаді начальника відділу управління персоналом та запобігання виникнення корупції Департаменту економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації перебуває ОСОБА_9

Також, згідно п. 13 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців № 169, особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, документи згідно переліку.

Відповідно до п. 16 Порядку № 169, кадрова служба державного органу перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посаду державного службовця.

Відповідачем, з наданих робочій групі копій документів, встановлено, що більшість кандидатів подали заяви на участь у конкурсі на ім'я директора Департаменту, а не до конкурсної комісії (лише заява ОСОБА_6 від 10 травня 2016 року подана до конкурсної комісії). Оскільки кандидати, якими було складено заяви в порушення вимог Порядку були допущені до участі в конкурсі, робоча група дійшла висновку, що Відділом управління персоналом та запобігання виникнення корупції Департаменту не здійснено належний розгляд вказаних заяв на відповідність їх встановленим вимогам.

Позивачем під час розгляду справи вказані доводи Національного агентства України з питань державної служби не спростовано.

У пункті 3 Вимоги зазначено про порушення Директором Департаменту економіки та інвестицій вимог пункту 3 Порядку №169.

А саме, відповідач вказує, що Порядок №169, передбачає утворення конкурсної комісії фактично до початку проведення конкурсу, оскільки відповідно до вимог Порядку конкурсна комісія, зокрема, розглядає питання щодо допущення кандидатів до участі у конкурсі.

На підставі підпункту 4 пункту 11 Порядку в оголошенні про проведення конкурсу має міститися термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу). Пунктом 13 порядку встановлено, що особи, які бажають взяти участь у конкурсі, заяву про участь у конкурсі, до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс.

Натомість позивачем, персональний склад конкурсної комісії з відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців у Департаменті, затверджено наказом Департаменту від 26 травня 2016 року № 35 «Про конкурсну комісію Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)», що, на думку відповідача, порушує пункту 3 Порядку, оскільки, як зазначалося, конкурс на заміщення вакантних посад державної служби в Департаменті було оголошено 29 квітня 2016 року.

Згідно з пунктом 3 Порядку №169 для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців наказом (розпорядженням) керівника відповідного державного органу, який здійснює призначення на посаду державного службовця, утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.

Очолює конкурсну комісію заступник керівника державного органу. До складу конкурсної комісії входять представники кадрової та юридичної служб, а також окремих структурних підрозділів апарату державного органу.

Так, згідно п. 9 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців № 169, конкурс проводиться поетапно:

1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;

2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;

3) проведення іспиту та відбір кандидатів.

Пунктом 10 Порядку № 169, передбачено, що державний орган, у якому проводиться конкурс, зобов'язаний опублікувати оголошення про проведення конкурсу в пресі або поширити його через інші офіційні засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та довести його до відома працівників органу, в якому оголошується конкурс.

Судом встановлено з наданих сторонами матеріалів, що 29.04.2016 року Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на заміщення вакантних посад.

Персональний склад конкурсної комісії з відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців у Департаменті, затверджено наказом Департаменту від 26 травня 2016 року № 35 «Про конкурсну комісію Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)».

Як зазначалося, 08.06.2016 року Департаментом проведено конкурс на заміщення вакантних посад та 13.06.2016 року протоколом Конкурсної комісії № 2 визначено переможців конкурсу, яких рекомендовано для призначення на відповідні посади.

На думку суду, порушення позивачем строків створення конкурсної комісії не вплинуло на її правомочність та результати конкурсу. Матеріали справи не містять доказів, що комусь з кандидатів було відмовлено в прийнятті документів на заміщення вакантних посад в Департаменті.

Суд враховує доводи позивача, що виконання Департаментом вимоги Національного агентства України з питань державної служби від 06.07.2016 року № 01 може призвести до порушення прав та інтересів осіб, які за результатами проведеного конкурсу були призначені на відповідні посади в Департаменті та здійснюють юридичні дії у зв'язку з виконанням посадових обов'язків, та Департаменту як суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст.11 КАС України, визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.

Крім того, в ч.2 ст.72 КАС України зазначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Статтею 159 КАС України встановлено, що судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, яке ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

З огляду на вищевказане суд, дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог Позивача.

Керуючись ст. 9, 17, 122, 159, 163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати вимогу Національного агентства України з питань державної служби від 06 липня 2016 року № 01 про скасування результатів конкурсу проведеного Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 29 квітня 2016 року.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Головуючий суддя Р.О. Арсірій

Судді В. А. Кузьменко

О.П. Огурцов

Джерело: ЄДРСР 65937604
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку