open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

УХВАЛА

28 лютого 2017 року Справа № 913/22/17

Провадження №19пд/913/22/17

За позовом Лисичанської міської ради Луганської області, м. Лисичанськ Луганської області

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вертекс - 8", м. Київ

про внесення змін до договору оренди землі,

Суддя господарського суду Луганської області Косенко Т.В.

Секретар судового засідання - помічник судді Воронько В.В.

У засіданні брали участь:

від позивача - ОСОБА_1, головний спеціаліст відділу земельних відносин управління власності Лисичанської міської ради, за довіреністю №4714/01-16 від 22.12.2016;

від відповідача - ОСОБА_2, представник за довіреністю №5 від 27.01.2017.

СУТЬ СПОРУ:

Позивач , Лисичанська міська рада Луганської області, звернувся до господарського суду Луганської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вертекс - 8" про внесення змін до договору оренди землі, укладеного між сторонами 27.06.2007 у простій письмовій формі, державна реєстрація від 05.07.2007 за №040740600257, предметом якого є земельна ділянка площею 0,3440 га, що знаходиться за адресою: проспект Перемоги (проспект Леніна), №117, м. Лисичанськ, Луганська область, надана в оренду терміном на 49 років для будівництва магазину промтоварів, а саме: п.5 договору викласти у наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає - 4194557 грн. 45 коп. (чотири мільйони сто дев'яносто чотири тисячі п'ятсот п'ятдесят сім грн. 45 коп.); п.9 договору викласти у наступній редакції: "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі - 255321 грн. 42 коп. (двісті п'ятдесят п'ять тисяч триста двадцять одна грн. 42 коп.) за рік на р/р 33214812700051 в УК у м. Лисичанськ, ГУДКСУ у Луганській області, МФО 804013, код ЄДРПОУ 37800278, код. пл. 18010600"; п.11 договору викласти у наступній редакції: "орендна плата вноситься орендарями щомісячно у розмірі - 21276 грн. 79 коп. (двадцять одна тисяча двісті сімдесят шість грн. 79 коп.) не пізніше 30 числа наступного за звітним місяцем".

Ухвалою господарського суду Луганської області від 10.01.2017 порушено провадження у справі та її розгляд призначено на 24.01.2016.

23.01.2016 від позивача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшла заява б/н від 18.01.017 про зміну предмету позову, в якій він просить внести зміни в позовні вимоги, виклавши їх у наступній редакції: внести зміни до договору оренди землі, укладеного між сторонами 27.06.2007 у простій письмовій формі, державна реєстрація від 05.07.2007 за №040740600257, предметом якого є земельна ділянка площею 0,3440 га, що знаходиться за адресою: проспект Перемоги (проспект Леніна), №117, м. Лисичанськ, Луганська область, надана в оренду терміном на 49 років для будівництва магазину промтоварів, а саме: п.5 договору викласти у наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає - 4446230 грн. 90 коп. (чотири мільйони чотириста сорок шість тисяч шістсот двадцять три грн. 90 коп.); п.9 договору викласти у наступній редакції: "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі - 270641 грн. 12 коп. (двісті сімдесят тисяч шістсот сорок одна грн. 12 коп.) за рік на р/р 33214812700051 в УК у м. Лисичанськ, ГУДКСУ у Луганській області, МФО 804013, код ЄДРПОУ 37800278, код. пл. 18010600"; п.11 договору викласти у наступній редакції: "орендна плата вноситься орендарями щомісячно у розмірі - 22553 грн. 43 коп. (двадцять дві тисячі п'ятсот п'ятдесят три грн. 43 коп.) не пізніше 30 числа наступного за звітним місяцем".

Зазначена заява, відповідно до ст.22 Господарського процесуального кодексу України, прийнята судом та розгляд справи здійснюється з її урахуванням.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 24.01.2017 було відкладено розгляд справи на 02.02.2017.

02.02.2017 від відповідача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшло клопотання б/н від 31.01.2017, в якому він просив, керуючись ст.33 Господарського процесуального кодексу України, ст.59 Закону України "про місцеве самоврядування", ст.12 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", витребувати у позивача докази набрання чинності рішеннями Лисичанської міської ради від 25.12.2014 №77/1236 "Про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ" та від 03.07.2015 №83/1343 "Про затвердження нормативної грошової оцінки землі міста Лисичанськ", а саме докази їх офіційного оприлюднення в друкованих засобах масової інформації, оскільки зазначені рішення є регуляторними актами, а отже набирають чинність з дня їх офіційного оприлюднення в друкованих засобах масової інформації відповідних рад.

Зазначене клопотання розглянуто 02.02.2017 та задоволено судом.

Крім того, 02.02.2017 від відповідача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшов відзив б/н від 31.01.2017 по справі, в якому він просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Зазначив, що листом від 17.03.2016 №341/01-02 позивач повідомив відповідача про рішення Лисичанської міської ради від 03.07.2015 №83/143 "Про затвердження нормативної грошової оцінки землі міста Лисичанськ" та направило на підпис один примірник додаткової угоди до діючого договору оренди землі. Листом від 18.04.2016 №1ис відповідач повідомив позивача, що зазначеним проектом додаткової угоди пропонується сплачувати орендну плату у розмірі 6% нормативної грошової оцінки земельної ділянки замість існуючих 3%, повідомило про скрутне фінансове становище, а також просило залишити розмір орендної плати на рівні 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки. На лист від 17.03.2016 №341/01-02 Лисичанська міська рада надала відповідь, що відповідно до п.12.3.7 Податкового кодексу України міським радам не дозволяється встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих бюджетів та зборів для окремих юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів. Листом від 15.11.2016 №1364/01-02 управління власності Лисичанської міської ради просило відповідача вважати додаткову угоду, надіслану листом від 17.03.2016 за №341/01-02 недійсною, натомість надіслано на підпис два примірника нової додаткової угоди. В надісланому на підпис проекті додаткової угоди у якості директора ТОВ "Вертекс-8" було вказано ОСОБА_3, місцезнаходження підприємства визначено як: вул. Капітана Ратнікова, б.1, Калінівський район, м. Донецьк. 83003. При цьому, у вересні 2016 було змінено юридичну адресу та керівника відповідача, про що внесено відповідний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (зокрема, юридична адреса підприємства: вул. Велика Житомирська, б.19 літ. "В", м. Київ, 01025, з 28.09.2016 керівником є ОСОБА_4), про що позивача було проінформовано листом №22 від 26.09.2016. Листом від 14.12.2016 №34 відповідач проінформував позивача про відсутність юридичних підстав для укладення додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки №040740600257 від 05.07.2007, надісланої листом від 15.11.2016 №1364/01-02. Про рішення Лисичанської міської ради №77/1236 від 25.12.2014 "Про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ" відповідачу стало відомо лише після отримання копії позовної заяви з доданими до неї документами, оскільки ані в листі управління власності Лисичанської міської ради від 17.03.2016 №341/01-02, ані в листі від 15.11.2016 №1364/01-02 жодної згадки про дане рішення не було. Крім того, умовами договору не передбачено такої підстави для внесення змін до договору, як зміна нормативної грошової оцінки земель. Встановлення нової нормативної грошової оцінки землі породжує правові наслідки відносно договорів оренди землі, які укладатимуться після її затвердження та введення в дію відповідного рішення, що не може слугувати правовим підґрунтям для внесення змін до вже укладеного договору оренди землі, визнаного державою шляхом проведення державної реєстрації, тобто наведена обставина не може розцінюватися як безумовна підстава для внесення змін до договору оренди землі, тим більш, в односторонньому примусовому порядку. Щодо збільшення коефіцієнту орендної плати до 6% від нормативної грошової оцінки землі - зазначене рішення прийняте Лисичанською міською радою 25.12.2014, однак спірний договір було укладено 27.07.2007, а тому на час його укладення вказане положення не діяло, а нормативно - правові акти розповсюджуються лише на ті договори, які укладено після набрання вказаними актами законної сили.

Зазначений відзив розглянуто 02.02.2017 та долучено судом до матеріалів справи.

Також, 02.02.2017 від відповідача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшло клопотання б/н від 31.01.2017 про долучення додаткових документів до матеріалів справи.

Клопотання розглянуто 02.02.2017 та долучено судом до матеріалів справи.

02.02.2017 позивачем подано письмові пояснення б/н від 01.02.2017, в яких він зазначив, що рішенням Лисичанської міської ради від 03.07.2015 №83/1343 затверджено нову нормативну грошову оцінку землі міста Лисичанська. У зв'язку з чим, виникли підстави, передбачені законом, щодо перегляду розміру орендної плати з 01.01.2016. Рішенням Лисичанської міської ради від 25.12.2014 №77/1236 "Про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ" для земельних ділянок з цільовим використанням "розміщення та експлуатація торгівельно - розважальних комплексів, супермаркетів" встановлені коефіцієнти: для площі земельної ділянки 75 м2 - 10% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, для площі земельної ділянки більше 75 м2 - 6% від нормативної грошової оцінки. Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №8-28-0.3-1328/2-16 від 27.09.2016, нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 4194557 грн. 45 коп., відповідно нормативна грошова оцінка одного м2 складає - 1219,3480 (4194557,45/3440 м2). Тому орендна плата по земельній ділянці загальною площею 3440 м2 складає: 75 м2 х 1219,3 х 10% = 9144 грн 75 коп., 3365 м2 х 1219,3 х 6% = 246176 грн 67 коп. Відповідно до п.8 підрозділу 6 перехідних положень Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 20.12.2016 №1791 - VIII "про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році") встановлено, що індекс споживчих цін за 2016 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, застосовується із значенням: для сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) - 100 відсотків; для земель несільськогосподарського призначення - 106 відсотків. Податковим кодексом України не передбачено обов'язковість щорічного надання платником земельного податку довідки про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки у разі її індексування. Така довідка, відповідно до п.286.2 ст.286 Податкового кодексу України, в обов'язковому порядку надається тільки при поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника земельного податку), а в подальшому - в разі затвердження нової нормативної грошової оцінки. У зв'язку з чим, управління власності Лисичанської міської ради самостійно розраховує розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 3440 м2 з 01.01.2017, що складає 4194557,45 х 1,06 = 4446230 грн 90 коп.

Зазначені письмові пояснення розглянуті 02.02.2017 та долучені судом до матеріалів справи.

У судовому засіданні 02.02.2017, відповідно до ст.77 Господарського процесуального кодексу України, оголошувалась перерва до 14.02.2017.

13.02.2017 від позивача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшли письмові заперечення б/н від 09.02.2017 на відзив відповідача, в яких він зазначив, що рішенням Лисичанської міської ради від 03.07.2015 №83/1343 затверджено нову нормативну грошову оцінку землі міста Лисичанська. Нормативна грошова оцінка введена в дію з 01.01.2016. Лисичанська міська рада оприлюднила рішення №83/1343 від 03.07.2015 "Про затвердження нормативної грошової оцінки землі міста Лисичанськ" у 27 номері місцевої газети "Новый путь" від 08.07.2015 та 09.07.2015 на офіційній сторінці веб - сайту Лисичанської міської ради http://lis.gov.ua. Розрахунок розміру орендної плати, зазначеної в позовних вимогах, виконані на підставі нової нормативної грошової оцінки землі, яка введена в дію з 01.01.2016, відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,3440 га за адресою: просп. Перемоги, 117, м. Лисичанськ від 27.09.2016 №8-28-0.3-1328/2-16, наданої Управлінням Держгеокадастру у м. Лисичанську Луганської області та враховуючи Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ, що діє з 01.01.2015 і затверджений рішенням Лисичанської міської ради №25.12.2014 №77/1236 "Про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ". Дане рішення пройшло процедуру прийняття регуляторного акту та було оприлюднене 17.01.2015 на офіційній сторінці веб - сайту Лисичанської міської ради http://lis.gov.ua, керуючись ст.14 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та постановою Кабінету міністрів України від 04.01.2003 №3 "Про порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади". На підставі п.6 таблиці 1 "Відсотки від нормативної грошової оцінки земельної ділянки" рішення від 25.12.2014 №77/1236 "Про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ" для розміщення та експлуатації торгівельно - розважальних комплексів встановлений розмір орендної плати за землю для площі земельної ділянки 75 м2 - 10% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки і для площі земельної ділянки більше 75 м2 - 6% від нормативної грошової оцінки. Ставки орендної плати за землю під розміщення та експлуатацію торгово - розважальних комплексів у розмірі для площі земельної ділянки 75 м2 - 10% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки і для площі земельної ділянки більше 75 м2 - 6% від нормативної грошової оцінки на території міста Лисичанськ було встановлено з 01.01.2010 рішенням Лисичанської міської ради від 12.05.2010 №1425 "Про порядок розрахунку орендної плати за землю на території міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля", який теж пройшов процедуру прийняття регуляторного акту та був оприлюднений в газеті "Новый путь" від 02.06.2010.

Письмові заперечення розглянуті 14.02.2017 та долучені судом до матеріалів справи.

14.02.2017 від відповідача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшли додаткові письмові пояснення б/н від 13.02.2017, в яких він просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Зазначив, що оскільки рішення Лисичанської міської ради від 25.12.2014 №77/1236 "Про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ" офіційно не оприлюднене в друкованих засобах масової інформації, тобто станом на момент розгляду справи не набрало чинності, отже відсутні підстави для внесення змін на підставі даного рішення в договір оренди землі, зареєстрований за №040740600257 від 05.07.2007. На виконання рішення Лисичанської міської ради від 12.05.2010 №1425 "Про порядок розрахунку орендної плати за землю на території міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля", додатковою угодою від 29.09.2010, укладеною між сторонами, було внесено зміни в п.п.9, 10 договору оренди землі №040740600257 від 05.07.2007, з урахуванням протоколу розбіжностей від 13.08.2010. Позовні вимоги ґрунтуються на рішенні Лисичанської міської ради від 03.07.2015 №83/143 "Про затвердження нормативної грошової оцінки землі міста Лисичанськ", до позовної заяви додано копію витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №8-28-0.3-1328/2-16 від 27.09.2016. Листом від 17.03.2017 №341/01-02 позивач надсилав на підпис відповідачу проект додаткової угоди, в якому на підставі того ж рішення від 03.07.22015 №83/143 "Про затвердження нормативної грошової оцінки землі міста Лисичанськ" просила укласти додаткову угоду до договору оренди землі №040740600257 від 05.07.2007, в якій нормативна грошова оцінка земельної ділянки була зазначена у розмірі 3984728 грн 86 коп. Станом на момент розгляду справи відповідач звернувся до Державної податкової інспекції у місті Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області за отриманням витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. За попередньою інформацією, отриманою від Державної податкової інспекції у місті Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області, нормативна грошова оцінка зазначеної земельної ділянки складає саме 3984728 грн 86 коп. Тобто існує дві нормативні грошові оцінки земельної ділянки за адресою: просп. Перемоги, 117, м. Лисичанськ, затверджені рішенням Лисичанської міської ради від 03.07.2015 №83/143 "Про затвердження нормативної грошової оцінки землі міста Лисичанськ" у розмірі 3984728 грн 86 коп. та 4446230 грн 90 коп.

У судовому засіданні 14.02.2017, відповідно до ст.77 Господарського процесуального кодексу України, оголошувалась перерва до 28.02.2017.

23.02.2017 від позивача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшли письмові пояснення б/н від 22.02.2017 на додаткові пояснення відповідача, в яких він зазначив, що Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" не містить норм щодо нечинності регуляторного акту у зв'язку з його не оприлюдненням у друкованих засобах масової інформації. Відповідно до п.10 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти органів місцевого самоврядування визнаються незаконними тільки в судовому порядку. Отже, рішення Лисичанської міської ради від 25.12.2014 №77/1236 "Про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ" є чинним. Наполягає на тому, що в нього відсутній оригінал примірника додаткової угоди від 29.09.2010, а має лише копію, надану відповідачем листом від 23.04.2014 №19. Листом від 27.05.2014 №1816/01-30 позивачем доведено до відома відповідача про нікчемність даної додаткової угоди, у зв'язку з відсутністю її державної реєстрації. Управлінням Держгеокадастру у місті Лисичанську листом від 11.03.2016 №8-28-0.3-528/2-16 надано інформацію про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по ТОВ "Вертекс-8", яка склала 3984728 грн 86 коп. Враховуючи надану суму нормативної грошової оцінки землі, позивачем на адресу відповідача було направлено лист №341/01-02 від 17.03.2016 з проектом додаткової угоди, розрахунок розміру орендної плати. Дана угода відповідачем не була укладена. При підготовці позовної заяви, позивачем було повторно запитано в Управлінні Держгеокадастру у місті Лисичанську витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за адресою: просп. Перемоги, 117, м. Лисичанськ, в якому зазначена нормативна грошова оцінка землі у розмірі 4194557 грн 45 коп. Відповідно до п.8 підрозділу 6 перехідних положень Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 20.12.2016 №1791 - VIII "про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році") встановлено, що індекс споживчих цін за 2016 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, застосовується із значенням: для сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) - 100 відсотків; для земель несільськогосподарського призначення - 106 відсотків. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) за 2016 становить 1,0; для земель несільськогосподарського призначення - 1,06. Отже, нормативна грошова оцінка земельної ділянки за адресою: просп. Перемоги, 117, м. Лисичанськ, станом на 01.01.2017, складає: 4194557 грн 45 коп. х 1,06 = 4446230 грн. 90 коп.

Зазначені письмові пояснення розглянуті 08.02.2017 та долучені судом до матеріалів справи.

28.02.2017 від відповідача через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду надійшли додаткові письмові пояснення б/н від 22.02.2017, в яких він просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Позовні вимоги позивача ґрунтуються на рішенні Лисичанської міської ради від 25.12.2014 №77/1236 "про внесення змін в "Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ". Жодних заяв (клопотань) про зміну підстав позовних вимог позивач до суду не надав. На виконання рішення Лисичанської міської ради від 12.05.2010 №1425 "Про порядок розрахунку орендної плати за землю на території міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля" 29.09.2010 сторони уклали додаткову угоду (з урахуванням протоколу розбіжностей від 13.08.2010) до договору оренди землі №040740600257 від 05.07.2007. Зазначена додаткова угода та протокол розбіжностей містять підпис міського голови ОСОБА_5, засвідчений печаткою Лисичанської міської ради. Додаткова угода від 29.09.2010 (з протоколом розбіжностей від 13.08.2010) до договору оренди землі №040740600257 від 05.07.2007 у встановленому законодавством порядку не оскаржувалося, кримінальні провадження (вирок суду) щодо нібито підробки підпису міського голови, як стверджує позивач, на момент розгляду даної справи відсутні, адміністративна дія щодо реєстрації даної додаткової угоди покладена законодавством саме на позивача у справі. Крім того, відповідач починаючи з 2010 сплачувало орендну плату керуючись саме даною додатковою угодою, жодних питань зі сторони Лисичанської міської ради, фіскальних органів, правоохоронних органів, тощо до відповідача з приводу даної додаткової угоди не виникало.

Зазначені додаткові письмові пояснення розглянуті та долучені судом до матеріалів справи.

Представник позивача в судовому засіданні надав усні пояснення по справі. Просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі, з урахуванням заяви про зміну предмету позову. Крім того, подав супровідний лист б/н від 28.02.2017 з додатком, який розглянуто та долучено судом до матеріалів справи.

Представник відповідача в судовому засіданні надав усні пояснення по справі. Просив відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

Відповідно п.4 ч.1 ст.65 Господарського процесуального кодексу України з метою забезпечення правильного і своєчасного вирішення господарського спору суддя вчиняє в необхідних випадках такі дії по підготовці справи до розгляду: зобов'язує сторони, інші підприємства, установи, організації, державні та інші органи, їх посадових осіб виконати певні дії (звірити розрахунки, провести огляд доказів у місці їх знаходження тощо); витребує від них документи, відомості, висновки, необхідні для вирішення спору, чи знайомиться з такими матеріалами безпосередньо в місці їх знаходження.

В матеріалах справи наявні два витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки Управління держгеокадастру у м. Лисичанську Луганської області: №18-28-0.2-120/2-17 від 27.01.2017 з нормативною грошовою оцінкою - 4445293 грн. 57 коп., наданий позивачем, та №31-28-0.1-193/2-17 від 13.02.2017 з нормативною грошовою оцінкою - 4222922 грн. 15 коп., наданий відповідачем.

З метою з'ясування належної суми нормативної грошової оцінки, суд вважає за необхідне звернутися до Управління держгеокадастру у м. Лисичанську Луганської області за роз'ясненнями щодо з'ясування питання з приводу належного витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка розташована за адресою: проспект Перемоги, 117, м. Лисичанськ.

Розглянувши матеріали справи, враховуючи необхідність витребування додаткових документів, господарський суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи для повного, об’єктивного та всебічного з’ясування всіх обставин у справі.

Керуючись п.4 ч.1 ст. 65, ст.ст.77, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

УХВАЛИВ:

1. Відкласти розгляд справи на 09 березня 2017 року, о 10 год. 30 хв.

2. Судове засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5, 2-й поверх, зал судових засідань № 204.

3. Зобов’язати позивача:

- надати копії усіх додаткових угод до договору оренди №040740600257 від 05.07.2007 та рішень Лисичанської міської ради, на підставі яких укладались ці додаткові угоди;

- у разі наявності додаткових заперечень у справі - надати письмові пояснення.

4. Зобов’язати відповідача:

- у разі наявності додаткових заперечень у справі - надати письмові пояснення.

5. Зобов'язати Управління держгеокадастру у м. Лисичанську Луганської області:

- надати письмові пояснення щодо розбіжностей у витягах з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №18-28-0.2-120/2-17 від 27.01.2017 та №31-28-0.1-193/2-17 від 13.02.2017;

- надати належний витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка розташована за адресою: проспект Перемоги, 117, м. Лисичанськ.

Звернути увагу учасників судового процесу на необхідність надіслання поштової кореспонденції по даній справі за адресою: 61022, м. Харків, проспект Науки, 5.

Крім того, документи повинні бути оформлені належним чином, а саме за змістом ст. 36 Господарського процесуального кодексу України йдеться про подання письмових доказів в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, крім того, п. 5.27 Національного стандарту України “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації” (ДСТУ 4163-2003) передбачено, що відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії; підпис такої особи засвідчується відбитком печатки підприємства, установи, організації (за наявності); засвідчуватись має кожна сторінка документу.

Явка компетентних та повноважних представників сторін в засідання суду на їх розсуд. Повноваження представників повинні бути оформлені у відповідності з вимогами ст. 28 Господарського процесуального кодексу України та п. 1.8 постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 “Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції” (копії документів, що підтверджують повноваження представників, повинні бути засвідченні належним чином).

Інформація про дату та час судового засідання додатково розміщена на сторінці суду офіційного веб-порталу “Судова влада в Україні” в мережі Інтернет (http://lg.arbitr.gov.ua/).

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення.

Суддя Т.В. Косенко

Джерело: ЄДРСР 65086323
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку