open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10

У Х В А Л А

про передачу адміністративної справи

на розгляд іншого адміністративного суду

05 лютого 2015 року № 813/386/15

Львівський окружний адміністративний суд,

у складі:

головуючого -судді Кухар Н.А.

секретар судового засідання Єдинак Г.Б.

за участі представників:

позивача - ОСОБА_2

відповідача - Сівак О.О.

розглянувши у попередньому судовому засіданні в м.Львові адміністративну справу за позовом ОСОБА_4 до Львівської обласної державної адміністрації, в особі Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною про визнання рішення незаконним та зобов'язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в :

ОСОБА _4 звернувся з позовом, в якому просить визнати рішення Львівської обласної державної адміністрації, в особі Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною оформлене протоколом № 17 від 25.11.2014 року незаконним та зобов'язання прийняти рішення про встановлення пенсії за особливі заслуги перед України.

Судом поставлено на обговорення питання про передачу за підсудністю даної справи для її розгляду в місцевому загальному суді як адміністративному.

Представник позивача в судовому засіданні питання про передачу справи за підсудністю підтримав, зазначив, що даний спір повинен розглядатись Галицьким районним судом м.Львова.

Представник відповідача в судовому засіданні щодо питання про передачу справи за підсудністю не заперечив, поклався на думку суду.

При прийнятті ухвали, суд виходив з наступного.

Юрисдикція адміністративних судів, як зазначено в п. 1 ч. 1 ст. 17 КАС України, поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Правила розмежування підсудності адміністративних спорів між окружними адміністративними судами та місцевими загальними (районними) судами як адміністративними закріплено в ст. 18 КАС України «Предметна підсудність адміністративних справ».

Так, окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, однією зі сторін в яких є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська, Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ щодо їх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам (п.1 ч. 2 ст. 18 КАС України).

Серед таких винятків є усі адміністративні справи щодо спорів фізичних осіб з суб'єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг. Такі спори, незалежно від статусу суб'єкта владних повноважень (в т.ч. коли це орган державної влади чи його посадова особа) належать до предметної підсудності місцевого загального суду як адміністративного суду (п.4 ч.1 ст 18 КАС України).

Зі змісту позовної заяви суд встановив, що фізична особа - ОСОБА_4 звертається до суду з позовними вимогами до суб'єкта владних повноважень - Львівської обласної державної адміністрації в особі Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною про визнання рішення оформлене протоколом № 17 від 25.11.2014 року незаконним та зобов'язання прийняти рішення про встановлення пенсії за особливі заслуги перед України. Звернення до суду зумовлене відмовою відповідача встановити позивачу пенсію за особливі заслуги перед Україною.

Згідно зі встановленими статтею 18 КАС України правилами предметної підсудності дана адміністративна справа підсудна місцевому загальному суду як адміністративному.

Враховуючи вищенаведене, суд вважає, що даний адміністративний позов не підсудний Львівському окружному адміністративному суду, а підлягає розгляду місцевим загальним судом як адміністративним, саме Галицьким районним судом м.Львова.

Керуючись ст.ст. 18, 22, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

у х в а л и в :

Передати на розгляд Галицького районного суду м.Львова адміністративну справу за позовом ОСОБА_4 до Львівської обласної державної адміністрації, в особі Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною про визнання рішення незаконним та зобов'язання вчинити дії.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня її отримання повного тексту до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кухар Н.А.

Повний текст ухвали виготовлено 06.02.2015 року.

Джерело: ЄДРСР 42592461
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку