open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

h

справа № 2-а-19986/08

категорія 50

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 грудня 2008 р. м.Житомир

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Капустинського М.М. ,

при секретарі - Щавінській С.В. ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Житомирі адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1

до Управління праці та соціального захисту населення Овруцької районної державної адміністрації(м. Овруч)

про зобов`язанння поставити на чергу для отримання компенсації,-

встановив:

Позивач звернулась до суду і просить зобов'язати відповідача поставити її на чергу, встановлену місцевими органами виконавчої влади, для отримання компенсації за втрачене домоволодіння АДРЕСА_1, в сумі 65771грн., мотивуючи тим, що має право на вказану компенсацію, але Управління праці і соціального захисту населення Овруцької РДА відмовило у постановці на чергу, оскільки позивач не має ордера на житло у чистій зоні.

Позивач у судове засідання не з”явилась. Просила справу розглядати без її участі.

Представник позивача у судове засідання не з”вився тоді, як про час і місце розгляду справи повідомлений вчасно і у передбаченому законом порядку.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Судом встановлені такі факти та відповідні їм правовідносини.

Позивач мала у власності домоволодіння АДРЕСА_1, яке відповідно до Переліку населених пунктів Житомирської і Київської областей, віднесених до зони радіоактивного забруднення внаслідок катастрофи, затвердженого постановою КМ України № 106 від . 23.07.91 року та розпорядженням КМ України №17 від 12.01.93 року відноситься до зони гарантованого добровільного відселення, що підтверджується копією свідоцтва про право власності серії САА №832772 від 27.02.2008 року

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" кожен громадянин, який проживає у зоні гарантованого добровільного відселення, має право на підставі наданої йому об'єктивної інформації про радіаційну обстановку, дози опромінення і можливі їх наслідки для здоров'я самостійно приймати рішення про подальше проживання на цій території чи відселення.

Позивач здала належні їй домоволодіння на баланс Левковицької сільської ради і переселилась з с.Левковичі Овруцького району, переїхавши на підставі направлення серії ЖТ № 11451, в м.Житомир, де і проживає, що підтверджується копією акта здачі будинку на баланс сільської ради, копією паспорту громадянина України серії ВН № НОМЕР_1, виданого 25.10.2004 року Овруцьким РВ УМВС України в Житомирській області.

Враховуючи скрутне становище в Україні по будівництву та забезпеченню житлом населення, в т.ч. і
переселенців, що призводить до порушення права останніх на гарантоване ст. 50 Конституції України безпечне для життя і здоров'я довкілля та неможливість своєчасного отримання житла по місцю переселення або його придбання в зв'язку із неотриманням коштів за здане домоволодіння, суд вважає, що постійне проживання та реєстрація в місці переселення свідчать про забезпеченість позивача житлом.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відмова Управління праці і соціального захисту населення Овруцької РДА у постановці на чергу є безпідставною і вимоги позивача підлягають задоволенню.

Керуючись ст. 35 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи". ст. ст. 94. 158 - 163. 167. 254 КАС України, Житомирський окружний адміністративний суд
постановив:

1. Позов задовольнити.

2. Зобов'язати Управління праці і соціального захисту населення Овруцької райдержадміністрації поставити ОСОБА_1 на чергу для виплати грошової компенсації за втрачене домоволодіння АДРЕСА_1 в сумі 65771 грн.

Згідно ст. 254 КАС України, постанова, якщо інше не встановлено КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова Житомирського окружного адміністративного суду набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження подається через Житомирський окружний адміністративний суд до Київського апеляційного адміністративного суду протягом 10 днів з дня проголошення постанови. Апеляційна скарга подається у тому ж порядку протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Головуючий суддя: М.М. Капустинський

Джерело: ЄДРСР 4063304
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку