open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33013 , м. Рівне, вул. Набережна, 26А

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" лютого 2014 р. Справа № 918/82/14

Господарський суд Рівненської області у складі судді Бережнюк В.В. розглянувши справу за позовом Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Філія спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком"

до відповідача Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації

про зобов'язання до укладення договору про надання послуг

За участю представників сторін:

від позивача: Шамота М.В.

від відповідача: Мазурець І.І., Збаражська С.В.

В судовому засіданні оголошувалася перерва з 11.02.2014 р. до 18.02.2014 р.

ВСТАНОВИВ:

Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" звернулося до господарського суду Рівненської області з позовом до відповідача Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації про зобов'язання укласти Договір про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно- технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони. В обґрунтування вимог зазначає, що 17.05.2013 р. між сторонами було укладено Договір №556-1-403 про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно- технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони. Згідно Додатку №1 до останнього передано на ЕТО апаратуру та інші технічні засоби системи оповіщення цивільної оборони Рівненської області. Вказаний Договір припинив свою дію 30.09.2013 р., але позивачем не отримано повідомлень про повернення чи демонтаж переданої апаратури оповіщення, тому філія СЕЗ продовжує виконувати свої обов'язки щодо технічного обслуговування апаратури оповіщення. Позивач звертався до відповідача з листом щодо підписання нового договору та надав проект такого договору. Однак відповідач договір не оформив, протоколу розбіжностей не надіслав, та взагалі відмовився від підписання надісланого проекту договору. Не зважаючи на те, що питання відносно підписання договору на період 01-10-2013 р. - 31.12.2013 р. не було врегульоване, позивач, відповідно до приписів Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого Постановою КМУ №192 від 15.02.1999 р., позбавлений права в односторонньому порядку припинити обслуговування засобів оповіщення, і тому змушений належним чином виконувати обов'язки по експлуатаційно-технічному обслуговуванню засобів оповіщення та зв'язку. Позивач вказує, що протягом періоду 01.10.2013 р. - 31.12.2013 р. відповідач схвалював надання послуг позивачем, підтвердженням чому є підписані представником відповідача акти проведення експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури в обсязі Регламенту №6, від обслуговування не відмовлявся, претензій щодо обсягу та якості послуг не висловлював. Посилаючись на Кодекс цивільного захисту України, Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого Постановою КМУ №192 від 15.02.1999 р., Господарський кодекс України, Наказ Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000р. №210/119 "Про затвердження Інструкції про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України", позивач вважає, що укладення такого договору є обов'язковим, тому просить суд позов задоволити.

Відповідач подав письмовий відзив на позов (арк.с. 91-93), в якому заперечив проти позовних вимог, обґрунтовуючи це тим, що постійний кошторис на утримання відповідача у 2013 році затверджено 28.01.2013 р. Для проведення операцій по оплаті видатків відповідачем складено і подано в органи Держказначейства додаток до річного плану закупівель з детальним розписом по КЕКВ загальної суми кошторису. На час надходження до відповідача проекту Договору у жовтні 2013 року, усі видатки відповідача були розподілені. Збільшення кошторисних призначень у IV кварталі 2013 року не передбачалось і не відбулося. Відповідач вказує, що згідно ч.2 ст.1 ЗУ "Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб" від 22.12.1995р. № 493/95-BP поставки товарів, робіт і послуг для пріоритетних державних потреб забезпечуються за рахунок коштів Державного бюджету України та інших джерел фінансування, що залучаються до цього. Обсяги коштів для закупівлі зазначених товарів, робіт і послуг передбачаються в Законі про Державний бюджет України на поточний рік та визначаються Кабінетом Міністрів України відповідними рішеннями про використання позабюджетних джерел фінансування. Крім того, у п.п.6.9. Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого Постановою КМУ від 15.02.1999 р. №192, фінансування реконструкції, удосконалення загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення та зв'язку ЦО провадиться за рахунок асигнувань, що передбачаються бюджетами відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади. Станом на 06.02.2014 р. розмір бюджетних асигнувань на технічне обслуговування апаратури оповіщення та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦЗ на 2014 рік для управління не визначений. Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України відповідач може брати зобов'язання та здійснювати платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. У зв'язку з наведеним відповідач вказує, що він не може укласти з позивачем Договір про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно- технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони. Відтак просить в позові відмовити.

В судових засіданнях представник позивача надав пояснення, які співпадають з позицією, викладеною у позовній заяві.

У свою чергу представники відповідача підтримали доводи, висвітлені у письмовому відзиві на позов. Просять в позові відмовити.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників позивача та відповідача, повно та об'єктивно оцінивши всі обставини справи в їх сукупності, господарський суд прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню. При цьому суд виходив з такого.

Судом встановлено, що 17 травня 2013 року між Управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації (Замовник) та Публічним акціонерним товариством "Укртелеком" в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" (Виконавець) укладено Договір №556-1-403 про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно- технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони (арк.с. 11-31), відповідно до умов якого Замовник передає, а Виконавець приймає на себе обов'язки з надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно- тіхнічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку (далі - апаратура) згідно Акту приймання-передачі апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком" (Додаток №1) (пункт 1.1. Договору).

17.05.2013 р. на виконання умов Договору сторони підписали Акт приймання-передачі апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком", який є Додатком №1 до Договору (арк.с. 14).

Згідно п.6.1. Договору від 17.05.2013 р. останній набирає чинності з 01.01.2013 р. та діє протягом 9-ти місяців. Після закінчення терміну дії цього Договору Сторони зобов'язуються укласти нову угоду про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно- технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони, яка буде регулювати відносини між Сторонами починаючи з 01.10.2013 р.

У подальшому 10 жовтня 2013 року ПАТ "Укртелеком" звернувся до Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення з листом №2010-868403, у якому зазначив, що у зв'язку з тим, що 30.09.2013 р. закінчився термін дії Договору №556-1-403 Філія надсилає на розгляд та підписання проект договору на четвертий квартал 2013 року, та одночасно надав відповідачу проект згаданого Договору (арк.с. 32-52).

30 жовтня 2013 року Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення листом №01-14/1486/13 надало відповідь на лист ПАТ "Укртелеком" №2010-868403, та вказало, що кошторис на утримання відповідача у 2013 році затверджено 28.01.2013 р. На час надходження до відповідача проекту Договору у жовтні 2013 року, усі видатки відповідача були розподілені. Збільшення кошторисних призначень у IV кварталі 2013 року не передбачалось. Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України відповідач може брати зобов'язання та здійснювати платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. У зв'язку з наведеним відповідач зазначив, що він не може укласти з позивачем Договір про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно- технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони (арк.с. 53).

У жовтні - грудні 2013 року позивачем були здійснені, а відповідачем прийняті послуги з технічного обслуговування апаратури оповіщення, що підтверджується підписаними відповідачем Актами проведення експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури оповіщення в обсязі регламенту №3 та №6 (арк.с. 59-64).

Предметом розгляду даного спору є зобов'язання відповідача укласти з ПАТ „Укртелеком" в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ „Укртелеком" Договір про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони.

Відповідно до ст. 30 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 р. № 5403-VI оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій полягає у своєчасному доведенні такої інформації до органів управління цивільного захисту, сил цивільного захисту, суб'єктів господарювання та населення. Оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій забезпечується шляхом: 1) функціонування загальнодержавної, територіальних, місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій, спеціальних, локальних та об'єктових систем оповіщення; 2) централізованого використання телекомунікаційних мереж загального користування, у тому числі мобільного (рухомого) зв'язку, відомчих телекомунікаційних мереж і телекомунікаційних мереж суб'єктів господарювання в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, а також мереж загальнонаціонального, регіонального та місцевого радіомовлення і телебачення та інших технічних засобів передавання (відображення) інформації; 3) автоматизації процесу передачі сигналів і повідомлень про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій; 4) функціонування на об'єктах підвищеної небезпеки автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення; 5) організаційно-технічної інтеграції різних систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення; 6) функціонування в населених пунктах, а також місцях масового перебування людей сигнально-гучномовних пристроїв та електронних інформаційних табло для передачі інформації з питань цивільного захисту.

Порядок організації оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв'язку у сфері цивільного захисту визначається положенням, яке затверджується Кабінетом Міністрів України. (ч. 5 ст. 30 Кодексу цивільного захисту України).

На час вирішення судом спору у даній справі є чинним Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затверджене постановою Кабінету Міністрів України № 192 від 15.02.1999 р.(далі - Положення про організацію оповіщення).

Зазначеним Положенням про організацію оповіщення передбачено, зокрема, що: - система оповіщення цивільної оборони складається із загальнодержавної, регіональних і спеціальних систем централізованого оповіщення; локальних та об'єктових систем оповіщення, систем циркулярного виклику (пункт 9); - на випадок загрози або виникнення надзвичайної ситуації загальнодержавного рівня створюється загальнодержавна система централізованого оповіщення центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (пункт 10); - для функціонування систем централізованого оповіщення за заявками відповідних органів ЦО та НС Держкомзв'язку виділяє канали зв'язку (пункт 25); - готовність системи оповіщення забезпечується шляхом, втому числі, налагодження прямого телефонного зв'язку чергових служб потенційно небезпечних підприємств, зона ураження яких може поширюватися на заселені території або території інших підприємств, установ, організацій, сейсмічних станцій, гребель водосховищ (диспетчерів чи начальників змін гідроелектростанцій) з черговими службами відповідних територіальних органів ЦО та НС; якісного експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та системи зв'язку цивільної оборони (пункт 26); - підприємства електрозв'язку забезпечують на договірних умовах експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та зв'язку цивільної оборони, що належить до сфери управління центральних та місцевих органів виконавчої влади, знаходяться в пунктах управління, на підприємствах, в установах і організаціях. Оплата послуг зв'язку, вартості експлуатаційно-технічного обслуговування здійснюється за тарифами Держкомзв'язку (пункт 5); - відповідальність за експлуатаційно-технічне обслуговування систем оповіщення покладається : загальнодержавної - на генеральну дирекцію Укртелекому; регіональних - на керівництво відповідних дирекцій Укртелекому; потенційно небезпечних об'єктів - на головних інженерів цих об'єктів (пункт 58).

Згідно зі ст. 19 Кодексу Цивільного захисту України забезпечення оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, в тому числі у доступний для осіб з вадами зору та слуху формі, забезпечення функціонування систем оповіщення та підтримання їх у постійній готовності покладається на місцеві державні адміністрації.

У відповідності до Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 22.05.2012 р. N 246, на відповідача покладено завдання з підтримання у постійній готовності територіальної системи централізованого оповіщення, забезпечення її функціонування, забезпечення оповіщення керівного складу органів управління та сил територіальної системи цивільного захисту, населення про загрозу виникнення та виникнення надзвичайної ситуації.

Частиною 4 ст. 30 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що оператори телекомунікації, телерадіоорганізації зобов'язані забезпечити підключення технічних засобів мовлення до автоматизованих систем централізованого оповіщення з установленням спеціального обладнання для автоматизованої передачі сигналів та повідомлень про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.

Статутом Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" закріплено, що предметом діяльності Товариства є надання телекомунікаційних послуг, в тому числі послуг фіксованого місцевого, міжміського, міжнародного та рухомого (мобільного) зв'язку, комп'ютерного зв'язку, радіозв'язку (з використання радіочастот), послуг цифрового телебачення, інших послуг мультисервісних мереж та інших телекомунікаційних додаткових (супутніх) послуг; здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного телемовлення, ефірного радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж. (п. п. 2.2.1 та 2.2.3).

Згідно з Положенням про Філію спеціалізованого електрозв'язку Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" на Філію покладено обов'язок, зокрема, забезпечувати готовність технічних засобів телекомунікацій, зокрема для роботи в особливих і надзвичайних умовах.

Статтею 11 Закону України "Про телекомунікації" від 18.11.2003 р. № 1280-IV передбачено, що взаємодія операторів телекомунікацій з органами державної влади та органами місцевого самоврядування стосовно отримання ними телекомунікаційних послуг здійснюється на договірних засадах відповідно до законодавства України.

За своєю правовою природою даний спір між позивачем та відповідачем у справі №918/82/14 є переддоговірним спором, вирішення якого у судовому порядку потребує дотримання сторонами певних умов, визначених главою 20 Господарського кодексу України та главою 53 Цивільного кодексу України.

Статтею 179 глави 20 ГК України передбачено загальні умови укладання договорів, що породжують господарські зобов'язання. Зокрема, передбачено, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів держаної влади або органів місцевого самоврядування.

При цьому, згідно з ч. 2 ст. 179 ГК України Кабінет Міністрів України , уповноважені ним органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.

Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язковим для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. (частина 3 статті 179 ГК України).

Частиною 4 ст. 179 ГК України встановлено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству; примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст; типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови.

Так, наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державним комітетом зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000 р. № 210/119 затверджено Інструкцію про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України, якою затверджено зразковий договір про експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони.

Зі змісту цього зразкового договору вбачається, що його сторонами є замовник - "орган управління майном" та виконавець, який здійснює обслуговування, ремонт, контроль за робочим станом і збереженням апаратури.

Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів (частина 7 ст. 179 ГК України).

Загальний порядок укладання господарських договорів передбачений ст. 181 ГК України. Зокрема, згідно з приписами цієї статті господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей по договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишилися неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, телетайпограмами тощо).

Частиною 8 ст. 181 ГК України встановлено, що у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.

Аналогічний порядок укладення договору визначений ст., ст. 638-647 ЦК України.

Згідно з ч. 3 ст. 184 ГК України укладення господарських договорів, в тому числі на основі примірних і типових договорів, повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору.

Укладення господарських договорів за рішенням суду регулюється ст. 187 ГК України та ст. 649 ЦК України, відповідно до яких судом розглядаються спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом.

З системного аналізу вищенаведених норм чинного законодавства слідує, що обов'язковою умовою укладення господарського договору є направлення проекту договору стороною, яка бажає укласти договір, та одержання цього проекту стороною, якій запропоновано іншою стороною цей проект.

Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених ст. 179 ГК України, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами ст. 181 ГК України та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору (ч. 3 ст. 184 ГК України).

Дослідженні судом матеріали справи свідчать, що позивач з дотримання вимог ст.ст. 179, 181, ч. 3 ст. 184 ГК України звернувся до відповідача з проектом Договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на 2013 рік та пропозицією щодо його укладення.

Станом на час вирішення спору судом відповідач зазначений проект Договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони не розглянув та не підписав, протоколу розбіжностей на адресу позивача не направив, чим порушив встановлений порядок укладання господарських договорів.

Враховуючи вище наведені норми діючого законодавства, суд погоджується з доводами позивача, що у спірних правовідносинах укладення Договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони є обов'язковим для сторін в силу приписів ч. 3 ст. 179 ГК України.

Таким чином, відмовляючись від укладення договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони відповідач порушує норми діючого законодавства.

Судом враховано, що не зважаючи на те, що питання щодо підписання сторонами спірного договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на 2013 рік врегульовано не було, позивач вимушений був протягом жовтня-грудня 2013 року належним чином виконувати обов'язки по експлуатаційно-технічному обслуговуванню засобів зв'язку, оскільки відповідно до Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях він позбавлений права в односторонньому порядку припиняти обслуговування засобів оповіщення. Факт виконання позивачем своїх обов'язків по експлуатаційно-технічному обслуговуванню засобів зв'язку підтверджується відповідними актами, які підписані з боку відповідача, та відповідачем цей факт не заперечується. Скарг від відповідача на незадовільну роботу систем оповіщення Рівненської області протягом жовтня-грудня 2013 року не надходило.

Нормами ст. 187 ГК України встановлено, що день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору вважається днем укладання відповідного господарського договору.

В силу статей 43, 47, 33, 38 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності, коли кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, а суд, оцінивши подані по справі докази за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом, повинен прийняти рішення за результатами обговорення усіх цих обставин.

Враховуючи зазначене, заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню судом.

Доводи відповідача стосовно того, що він не має можливості укласти спірний договір з позивачем у зв'язку із тим, що на поточний рік кошторисом Управління не передбачена сума для оплати за послуги з технічного обслуговування системи оповіщення, а, отже, укладення такого договору буде бюджетним порушенням, судом відхиляються як необґрунтовані, так як наведені обставини не звільняють відповідача від договірних зобов'язань, оскільки така обставина не визначена законодавчо як така, що звільняє від виконання зобов'язання.

Зокрема, ч. 2 ст. 218 ГК України прямо передбачає, що відсутність у боржника необхідних коштів, а також порушення зобов'язань контрагентами правопорушника не вважається обставинами, які є підставою для звільнення боржника від господарсько-правової відповідальності.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 27.10.2011 р. у справі № 11/446.

Разом з тим, Європейським судом з прав людини у рішеннях у справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" (від 18.10.2005 року) та у справі "Бакалов проти України" (від 30.11.2004 року) зазначено, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є виправданням бездіяльності.

Судові витрати по сплаті судового збору підлягають віднесенню на відповідача у відповідності до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України в розмірі 1 218 грн.

Керуючись ст.ст. 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задоволити.

2. Зобов'язати Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації (33000, м.Рівне, вул. Грабник, 2, код ЄДРПОУ 14373130) укласти з Публічним акціонерним товариством "Укртелеком", (01030, м. Київ, вул. Т.Шевченка, буд. 18, код ЄДРПОУ 21560766) в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку Публічного акціонерного товариства "Укртелеком", (04071, м. Київ, вул. Нижній Вал, буд. 49-А, код ЄДРПОУ 26549551) Договір про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на період 01.10.2013 р. - 31.12.2013 р. у наступній редакції:

"

Д О Г О В І Р № 1028-1-403

про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв`язку цивільної оборони

м . Рівне "___" __________2013р.

Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської облдержадміністрації, надалі - Замовник, в особі начальника управління Симонюка Віктора Андрійовича, який діє на підставі Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської облдержадміністрації , затвердженого розпорядженням голови Рівненської ОДА від 18.01.2013р. № 23 і Публічне акціонерне товариство "Укртелеком", надалі - Виконавець, в особі директора Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" Ніколаєва Сергія Миколайовича, який діє на підставі Положення про Філію та довіреності № 1260 від 26.12.2012 року (далі разом - Сторони) уклали цей Договір про нижченаведене:

1. Предмет Договору

1.1. Замовник передає, а Виконавець приймає на себе обов'язки з надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку (далі - апаратура) згідно Акту приймання-передачі апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком" (Додаток №1)

1.2. Технічний стан апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування, зазначений у Акті технічного стану засобів оповіщення і зв`язку цивільної оборони, що встановлені на площах та передаються на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком". (Додаток № 2);

1.3. Виконавець здійснює обслуговування, поточний ремонт , контроль за робочим станом і збереженням апаратури в межах, що передбачені в цьому договорі з врахуванням пропозицій Замовника зменшити обсяги виконання регламентних робіт , що вказані в листі №02-01/1382/12 від 14.11.2012 року .

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовник зобов'язаний:

2.1.1.Погодити графік проведення регламентних робіт на апаратурі оповіщення, в якому передбачено зменшення обсягів робіт по експлуатаційно-технічному обслуговуванню апаратури оповіщення на виконання вимог Замовника.

2.1.2. Забезпечити Виконавця інструментом та приладдям для обслуговування апаратури.

2.1.3. Допускати в приміщення об'єктів цивільної оборони працівників Виконавця, на яких покладається виконання робіт з експлуатаційно-технічного обслуговування (за наявності у них документів, що засвідчують особу).

2.1.4. Своєчасно оплачувати надані Виконавцем послуги в межах кошів , що вказані в Додатку №5.

2.2. Виконавець зобов'язаний:

2.2.1. Забезпечити належне обслуговування та утримання в стані постійної готовності прийнятої на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури, своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати послуги, які є предметом цього договору.

2.2.2. У випадках виходу з ладу апаратури вжити термінових заходів щодо відновлення її належного функціонування і негайно повідомляти про це Замовника.

2.2.3. Допускати в приміщення, де встановлена апаратура, працівників Замовника (за наявності у них документів, що посвідчують особу) для здійснення ними контролю за якістю надання Виконавцем послуг, передбачених цим договором, проведення технічних перевірок системи централізованого оповіщення цивільної оборони по Рівненській області та розслідувань випадків несанкціонованого запуску або не спрацювання апаратури.

2.2.4. Вести постійний облік витрат на ремонт, обслуговування та утримання апаратури, щомісяця звітувати перед Замовником і направляти йому складені кошториси витрат з платіжними документами для оплати (компенсації) цих витрат.

2.2.5. Вживати організаційно-технічні заходи з недопущення несанкціонованого запуску апаратури в межах зменшення виконання регламентних робіт , запропонованих Замовником , і відповідно порушенням правил її експлуатації .

2.2.6. Спільно із Замовником розробляти та погоджувати з ним необхідну для обслуговування апаратури експлуатаційно-технічну документацію, зокрема, інструктивні документи посадовим особам і черговій зміні, які залучені до обслуговування та експлуатації апаратури.

3. Ціна Договору і порядок розрахунків.

3.1.Сума договору згідно з кошторисно-фінансовим розрахунком (Додаток № 3) становить: без ПДВ 24702,15грн.(Двадцять чотири тисячі сімсот дві грн.15коп), ПДВ 20% - 4940,43 грн. (Чотири тисячі дев'ятсот сорок грн.43 коп.), разом з ПДВ - 29642,58 грн. ( Двадцять дев'ять тисяч шістсот сорок дві грн. 58 коп.) .

3.2. Оплата за експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури здійснюється Замовником згідно з доданим до цього Договору кошторисно-фінансовим розрахунком. При зміні Вартості послуг Виконавець зобов'язаний надати Замовнику обґрунтування цих змін з наступним складанням нового розрахунку. При цьому відповідні зміни до кошторисно-фінансового розрахунку оформлюються додатковою угодою до цього договору.

Розрахунки провадяться у безготівковій формі у національній валюті щомісяця на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом одного місяця з моменту виставлення акту приймання-передачі наданих послуг, але не пізніше 30 числа місяця наступного за звітним.

3.3. Підставою для розрахунку за експлуатаційно - технічне обслуговування є підписаний Сторонами акт приймання-передачі наданих послуг по експлуатаційно-технічному обслуговуванню апаратури оповіщення, у якому можуть зазначатися випадки виходу апаратури та технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО з ладу та несанкціонованого запуску, які виникли через виконання Виконавцем неповного обсягу регламентних робіт, який погоджено з Замовником, не тягне за собою зменшення суми перерахувань.

3.4. У разі затримки оплати за експлуатаційно-технічне обслуговування понад один місяць Виконавець, за умови своєчасного і повного виконання ним зобов'язань за цим договором, має право відмовити Замовнику в подальшому наданні послуг (без відключення апаратури), письмово попередивши його про це за один місяць.

Припинення надання послуг не звільняє Замовника від сплати заборгованості та поточних платежів за утримання апаратури оповіщення (за спожиту електроенергію, охорону та інші витрати, що пов`язані з утримання апаратури).

4. Відповідальність сторін

4.1 У випадках невиконання або неналежного виконання зобов'язань за даним Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

4.2.Відповідальність за технічний стан обладнання, утримання його в стані готовності та в разі не проходження сигналу оповіщення, що було викликано невиконанням Виконавцем регламентних робіт в повному обсязі за погодженням з Замовником, повністю покладається на Замовника.

4.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Виконавця від виконання умов цього Договору.

5. Вирішення спірних питань

5.1. Усі спори, що виникають у зв'язку з цим Договором, вирішуватимуться Сторонами шляхом переговорів між ними.

5.2. Спори та розбіжності, пов'язані з цим Договором, що не можуть бути вирішені Сторонами, вирішуються відповідно до законодавства.

6. Термін дії Договору.

6.1. Договір набирає чинності з 01.10.2013р. та діє по 31 грудня 2013 року.

6.2. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли з 01 жовтня 2013р.

Послуги , надані Виконавцем у межах його зобов'язань за цим Договором в період з 01.10.2013 р. до дати підписання Договору, приймаються до виконання та сплачуються Замовником.

6.4. Доповнення і зміни умов Договору повинні бути оформлені письмово у вигляді додаткової угоди, що є невід'ємною частиною цього Договору.

6.5. Дострокове розірвання або зміна умов цього Договору може мати місце при взаємній згоді обох Сторін.

6.6. У разі зміни реквізитів Сторони повідомляють одна одну письмово.

7. Форс - мажор.

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання

обов'язків за цим договором, якщо воно трапилось внаслідок непереборної сили.

7.2. Форс-мажорними обставинами визначаються обставини війни, воєнні дії, диверсії, міжнародні санкції, пожежі, повені, землетруси, інші стихійні лиха.

7.3. Термін виконання обов'язків за даним Договором продовжується на час, протягом якого такі обставини діяли. Якщо ці обставини тривають більше трьох місяців, кожна із Сторін має право відмовитись від подальшого виконання обов'язків за цим Договором. У цьому випадку взаєморозрахунок буде здійснюватись за фактом постачання. Жодна Сторона не матиме право на повернення іншою Стороною можливих збитків.

7.4. Сторона, для якої склалася неможливість виконання обов'язків за даним Договором, повинна негайно, але не пізніше 10 днів з моменту її настання, письмово попередити про це другу Сторону.

8. Інші умови.

8.1. Під час виконання обов'язків за цим Договором Сторони керуються Положенням про організацію оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 р. № 192, Інструкцією про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв`язку цивільної оборони підприємствами електрозв`язку України, затвердженою наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державного комітету зв`язку та інформатизації України від 16.08.2000 № 210/119, Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені постановою КМУ від 11.04.2012 № 295.

8.2.Передбачені цим Договором права і обов'язки ПАТ "Укртелеком" та проведення розрахунків виконуються Філією спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком".

Оформлення первинних документів (виставлення рахунків, актів виконаних робіт, актів звірки взаєморозрахунків) покладено на начальника ЦТЕ № 5 Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком".

8.3. До цього Договору додаються і є його невід'ємною частиною:

·Акт приймання-передачі апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком" (Додаток №1)

· Акт технічного стану засобів оповіщення і зв`язку цивільної оборони, що встановлені на площах та передаються на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком" (Додаток № 2);

· Кошторисно-фінансовий розрахунок вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури (Додаток № 3);

· Пояснення до кошторисно-фінансового розрахунку вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури (Додаток № 4);

· Розрахунок розмірів коштів, які виділені в межах ліміту (Додаток № 5).

8.4.Цей Договір укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної з Сторін.

8.5. Контактна особа від Замовника: начальник відділу збору інформації та оповіщення Управління з питань НС та ЦЗН Рівненської облдержадміністрації Мазурець Ігор Іванович, тел.(0362) 22 22 84

8.6. Контактна особа від Виконавця: начальник ЦТЕ №5 Сколоздра Михайло Мирославович, тел.( 03263) 4-32-32, начальник ЦЕЗ № 54 ЦТЕ №5 Руй Віктор Сергійович, тел.(03654) 2-33-99; фахівець з продажу послуг ЦТЕ № 5 Козакевич Ольга Володимирівна, тел.(03263) 5-14-45.

9. Юридичні адреси та реквізити Сторін

"Замовник" Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської облдержадміністрації 33027 м. Рівне, вул. Грабник 2, тел. 22-22-84, факс 22-70-84 Банківські реквізити: р/р 35212001000102 в ГУДКУ в Рівненській області, МФО 833017, код ЄДРПОУ 14373130

"Виконавець" Публічне акціонерне товариство "Укртелеком", б-р Т.Шевченка,18,м. Київ,01601 Код ЄДРПОУ 21560766 Філія спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" Юридична адреса: 04071, м. Київ, вул. Нижній Вал, 49-а. телефон 425-88-46, факс 425-88-47 Код ЄДРПОУ 26549551 р/р 2600401057794 в КРД "Райффайзен Банк Аваль", м. Київ МФО 322904 Свідоцтво платника ПДВ № 200016523 видане 02.01.2012 р. Індивідуальний податковий № 215607626656 ПАТ "Укртелеком" декларує, що має статус платника податку на прибуток на загальних підставах, передбачених ПК України. Для розрахунків: р/р 2600502057794 в КРД АТ"Райффайзен Банк Аваль" м.Київ, МФО 322904 Код ЄДРПОУ 26549551

"Замовник" Начальник Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської облдержадміністрації В. А. Симонюк "__" _________________ 2013 р. МП

"Виконавець" Директор Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" С.М.Ніколаєв "__" _________________ 2013р. МП

Додаток № 1

до Договору №

від "____" _________ 2013р

АКТ

приймання-передачі апаратури, що передається

на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком"

Найменування обладнання

Один. вимі-рюва-ння

Кіль- кість один.

Заводські номери блоків (комплектів)

Знаходяться в роботі.

Резервні

1.

Апаратура П-160

комплекс кінцевий вар2 (прийомопередавач, табло відпбраж.)

к-т

2

512543, 610454

Блок потужності

шт.

1

541612

Лінійний блок ЛБ(Блоки ( ПЛ, ПГ, ПН-1, ПН-2)

шт.

5

533980,612682, 612690,613668, 613667

533943

Лінійний блок ЛБ-1

шт.

1

614087

Блок живлення БП

шт.

6

541170 541171, 541172 541173, 541174,615275

2.

Апаратура П-157

Передавач управління

шт

1

451119

Приймач управління

шт

1

453319

Блок живлення БП-1

шт

3

455032, 455037 455038

3

Апаратура

Передавач контролю

шт

1

452206, 512239

Апаратура передана на зберігання та не обслуговується

Приймач контролю

шт

1

454406, 453319

Блок живлення БП

шт

3.

541621, 541612, 541602

Блок живлення БП-1

шт

1

455031

Р-413ДМ

1

Плата СПМ

шт

3

СПСН-6

1

Щит розподільчий

1

Регламентні роботи № 2, 5 (щотижневі та піврічні ) на апаратурі оповіщення не проводяться.

"Замовник" Начальник Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської облдержадміністрації В. А.Симонюк "__" _________________ 2013 р. МП

"Виконавець" Директор Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" С.М.Ніколаєв "__" _________________ 2013р. МП

Додаток №2

до Договору №

від "__" _______ 2013 р.

АКТ

технічного стану апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком"

Замовник та Виконавець на підставі п.1.1 та 1.2 склали цей Акт про таке:

1. Замовник передав, а Виконавець прийняв на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратуру та інші технічні засоби оповіщення і зв`язку ЦО (далі - апаратура), згідно з актом приймання-передачі апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування ЦЕЗ № 54 ЦТЕ № 5 Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком" та встановлена в ЦЕЗ № 54 ЦТЕ № 5 Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком"(додаток № 2).

2. При огляді апаратури встановлено наступне:

- Апаратура оповіщення П-160, П-164 1980-1989 року випуску, введена в експлуатацію протягом 1982-1989 років. Згідно технічних умов, викладених в експлуатаційній документації, термін служіння П-160, П-164 (технічний ресурс) становить 10 років за умови проведення двох середніх та одного капітального ремонту (середні та капітальні ремонти на апаратурі П-160, П-164 не виконувались);

- Технічні та електричні характеристики та параметри апаратури П-160, П-164 відповідають нормі;

- Технічний стан апаратури П-160, П-164 допускає подальшу експлуатацію;

- Технічна документація, монтажні та принципові схеми знаходяться у наявності для всієї апаратури оповіщення;

- Загальний технічний стан засобів оповіщення задовільний;

3. Сторони розробили і довели до виконавців необхідні інструкції з використання та обслуговування апаратури оповіщення.

"Замовник" "Виконавець"

Начальник Управління з питань Директор

надзвичайних ситуацій Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком"

та цивільного захисту населення

Рівненської ОДА

________________ В.А.Симонюк ______________ С.М.Ніколаєв

Додаток № 3

до Договору №

від "____" _________ 2013 р.

Кошторисно-фінансовий розрахунок

вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури (в місяць)

Вихідні дані:

1. Обладнання - згідно акта приймання-передачі

2. Трудовитрати на обслуговування обладнання - 7,92 штат.од. (за штатним розкладом)

3. Фонд зарплати задіяного персоналу в місяць - 4887,79 грн.

№ п/п

Статті витрат

Од.вим.

Сума

Примітка

І. Експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури

1.1.

Витрати на оплату праці

грн.

4887,79

1.2.

Нарахування на заробітну плату (36,79%)

грн.

1798,22

Всього по розділу І :

грн.

6686,01

ІІ. Інші витрати

2.1

Витрати на відрядження

грн.

139,17

2.2

Витрати на проїзд

грн.

422,11

2.3

Витрати на утримання приміщення в ЦЕЗ № 54

грн.

78,55

2.4

Витрати на електроживлення обслуговування обладнання, що розміщене в ЦЕЗ № 54

грн.

818,45

2.5

Вартість запчастин, матеріалів для поточного ремонту

грн.

89,76

Всього по розділу ІІ :

грн.

1548,04

Разом витрат І + ІІ

грн.

8234,05

Всього з урахуванням рентабельності

грн.

8234,05

ПДВ 20%

грн.

1646,81

ІІІ.

Вартість експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури з урахуванням ПДВ

грн.

9880,86

ІV.

Вартість експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури з урахуванням ПДВ (за жовтень-грудень)

грн.

29642,58

Замовник: Виконавець:

Начальник управління з питань Директор

надзвичайних ситуацій Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком"

та цивільного захисту населення

Рівненської ОДА

____________________ В.А.Симонюк ____________________ С.М.Ніколаєв

1.2. Розрахунок чисельності.

1.2.1 на обслуговування обладнання, що встановлене на площах Рівненської філії ПАТ„Укртелеком" та /або обслуговується (регламент № 3) її працівниками

( 1165,00 люд-год/168,9 год.)х1,09= 7,52 (од.), де

1.2.2. на обслуговування обладнання, що встановлене на площах ЦЕЗ № 54 ЦТЕ № 5 Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком"

(55,4 люд/год / 152 год) х 1,09 = 0,40 од.

168,9 год. 152 год

- середньомісячна норма робочого часу при 40-годинному робочому тижні, - середньомісячна норма робочого часу при 36-годинному робочому тижні (для працівників ЦЕЗ № 54)

1,09

- урахування додаткового штату на підміну працівників на період відпусток,

1.3. Середньомісячна зарплата:

Населений пункт

Кількість одиниць обладнання

Загальні витрати часу на місяць

Кількість штатних одиниць

Посадо-вий оклад на 01.01.13

ФОП в грн. на місяць

ФОП в грн. на рік

м. Рівне ЦТП

101

288,15

1,86

2705,39

5032,02

16232,22

15

56,7

0,37

2707,00

1001,59

1224,33*

ЦТП №1 м. Острог

23

54,6

0,35

4715,00

1650,25

2563,75*

ЦТП №2 м. Корець

17

48,6

0,31

4465,00

1384,15

2115,75*

ЦТП №3 смт. Гоща

18

49,6

0,32

4465,00

1428,80

2184,00*

ЦТП №4 м. Дубно

21

54,8

0,35

3945,00

1380,75

2024,75*

ЦТП №5 м. Радивилів

18

49,6

0,32

3561,00

1139,52

1605,44*

ЦТП №6 смт. Млинів

18

49,2

0,32

3925,00

1256,00

1838,40*

ЦТП №7 смт.Демидівка

16

44,35

0,29

4050,00

1174,50

1738,55*

ЦТП №8 м.Кузнецовськ

21

52,6

0,34

4290,00

1458,60

2201,5*

ЦТП №9 смт.Володимирець

22

56,1

0,36

4020,00

1447,20

2136,60*

ЦТП №10 смт. Зарічне

17

48,6

0,31

4020,00

1246,20

1839,85*

ЦТП №11 м.Дубровиця

17

48,6

0,31

3918,00

1214,58

1776,61*

ЦТП №12 м.Костопіль

17

48,6

0,31

4465,00

1384,15

2115,75*

ЦТП №13 м.Березне

17

48,6

0,31

3810,00

1181,10

1709,65*

ЦТП №14 м.Сарни

18

49,2

0,32

3880,00

1241,60

1809,60*

ЦТП №15 смт. Рокитне

17

48,4

0,31

3925,00

1216,75

1780,95*

ЦТП №16 м. Здолбунів

21

52,4

0,34

3810,00

1295,40

1875,10*

ЦТП (Рівненський район)

6

16,3

0,12

5070,00

608,40

964,20*

Всього:

1165,00

7,52

27744,56

49737,00

ЦЕЗ № 54 ЦТЕ № 5

21

55,4

0,40

1857,60

743,04

8916,48

Всього по Договору

28487,60

58653,48

*Заробітна плата розрахована з врахуванням виконання рег.№3 в 2013р. один раз на шість місяців

Разом ФОП по договору на рік становить: 58653,48 грн.

ФОП по договору на місяць становить: 58653,48грн.:12міс.=4887,79грн.

2.1. Витрати на відрядження фахівців, які будуть працювати на регламенті № 6 становлять 139,17 грн. в місяць:

- добові -(240,00+1080,00):12 міс.=110,00 грн.

- проживання в готелі - 350:12міс.=29,17 грн.

2.2.Витрати на проїзд

2.2.1. Витрати на проїзд службовим автотранспортом- 10,50грн. х 5,76 літрів = 60,48 грн

(в місяць-5,04 грн)

Кількість мастила 5,76л:100 х 0,6л= 0,035л

Вартість мастила 0,035 х 36 грн=1,26 грн (в місяць 0,10 грн)

2.2.2.Вартість проїзду громадським транспортом - 1403,60 грн (в місяць-116,97 грн)

2.2.3. Вартість проїзних квитків по м. Рівне в місяць - 300,00грн.

Всього за місяць: 5,04+0,10+116,97+300,00=422,11 грн.

Розрахунок вартості витрат на відрядження та проїзд на 2013 рік службовим автотранспортом для виконання аварійних робіт

Згідно графіку

Кіль-кість діб для прове-дення аварійних робіт

Кількість чоловік для проведення аварінихробіт та водій

Добві,грн.

Вартість прожи вання в готелі, грн.

Від- cтань , від Центру (серед-ня) км

Витрати пального на проведення регламенту № 6, л. (на 100 км- 10,5 л бензину та 0,6 л мастила авт);

1

Додатковий (аварійний)виїзд в РЦ раз в квартал

1х4

2

240

0

164,47

1,6447х4/12х10,5=5,76

Всього на рік

4

240

0

5,76 л.

Всього на місяць

20

0

Розрахунок вартості витрат на відрядження та проїзд на 2013 рік

громадським автотранспортом

Населений пункт ( згідно графіку)

Кіль кість діб для прове-дення регл. № 6

Кількість чоловік для проведен-ня регл № 6

Добові, грн.

Вартість прожи- вання в готелі, грн.

Від стань , від центру в обидві сторони км

Вартість проїзду для проведення регламенту № 6, (грн.)

1

м. Рівне ЦТП

Щомісячно - проїзд трамвай,тролейбус, автобус - 150 грн. на чоловіка

2 х 150,00=300

2

ЦТП №1 м. Острог

1

2

60

90

45,00

3

ЦТП №2 м. Корець

1

2

60

130

65,00

4.

ЦТП №3 смт. Гоща

1

2

60

62

31,00

5

ЦТП №4 м. Дубно

1

2

60

100

50,00

6

ЦТП №5 м. Радивилів

1

2

60

218

109,00

7

ЦТП №6 смт. Млинів

1

2

60

108

54,00

8

ЦТП №7 смт. Демидівка

1

2

60

156

78,00

9

ЦТП №8 м. Кузнецовськ

2

2

120

175х2х1=350

316

158,00

10

ЦТП №9 смт.Володими-рець

1

2

60

276

138,00

11

ЦТП №10 смт. Зарічне

1

2

60

362

181,00

12

ЦТП №11 м. Дубровиця

1

2

60

252

126,00

13

ЦТП №12 м. Костопіль

1

2

60

66

33,00

14

ЦТП №13 м. Березне

1

2

60

132

66,00

15

ЦТП №14 м. Сарни

1

2

60

180

90,00

16

ЦТП №15 смт. Рокитне

1

2

60

280

140,00

17

ЦТП №16 м. Здолбунів

1

2

60

28

14,00

18

ЦТП (Рівненський район)

1

2

60

40

25,60

Всього на рік

1080

350

1703,60

IІ. Витрати на утримання приміщення та забезпечення безперервного електроживлення обладнання по ЦЕЗ № 54 ЦТЕ № 5 в місяць ( грн.)

№з/п

Перелік витрат

18,5 м2

1.

Витрати на утримання приміщення ЦЕЗ № 54 -18,5 кв.м. 18,5 кв.м.

1.

Опалення

52,04

2.

Охорона приміщення

12,95

3.

Освітлення

13,56

Всього:

78,55*

4.

Витрати на електроживлення обладнання

4.1.

Вартість спожитої електроенергії згідно показників лічильників, або інших електровимірювальних приладів (П=WЦ)) (0,987 квт х 24 х 365 х 0,9467 грн):12

682,11

4.2.

Витрати на організацію та обслуговування систем електроживлення- В.е.ж.міс.=В.рік: С.е.рік х Іінф поч. року х Се м В.е.ж.= 25110,14 : 132420 х 0,998 х 720,51

136,34

Загальна вартість витрат на електроживлення

818,45

*Примітка: орієнтовна щомісячна сума витрат, яка буде змінюватися в разі зміни тарифів на енергоносії та інше .

2.3. Розрахунок відшкодування витрат за комунальні послуги на утримання приміщення, в якому встановлено апаратуру та інші технічні засоби зв'язку та оповіщення цивільного захисту населення Споживача , що розташований в ЦЕЗ №54 ЦТЕ №5.

(Загальна площа приміщення - 1195,9 м2

Площа , яку займає обладнання Споживача:- 18,5 м2)

2.3.1.Опалення приміщення

Витрати на опалення приміщення за рік 42641кВт*0,9467=40368,23 грн.

Витрати на опалення приміщення за рік за 1м2 :40368,23/1195,9 м2=33,76 грн

Витрати на опалення приміщення за 1 рік за 1м2:33,76х18,5 м2=624,56грн.

Витрати на опалення приміщення за місяць :624,56грн.:12 міс.=52,04грн.

2.3.2 Витрати на охорону

. Загальні витрати за рік на позавідомчу охорону (тривожна кнопка) становили 12024,00 грн ( з ПДВ)

В середньому за 1 місяць без ПДВ : (12024,00 грн :1,2):12 = 835,00 грн.

В середньому за 1 місяць на 1 м2 835,00: 1195,9 м2 = 0,70 грн

В середньому за 1 місяць на 18,5 м2 0,70 грн. х 18,5 м2 = 12,95 грн.

2.3.3. Енергозабезпечення

Освітлення :

розхід електроенергії на освітлення за рік:

2 лампи х0,04 кВт х1799,75+0,004х6960,25=171,82 кВт

розхід за електроенергію на освітлення за 1 місяць:

171,82 / 12 = 14,32 кВт

витрати за електроенергію на освітлення за місяць:

14,32х 0,9467грн. =13,56 грн.

2.4. Витрати на електроживлення обладнання що розміщене в ЦЕ3 № 54 ЦТЕ № 5

Назва обладнання

К-ть

Протягом 1 години 1 комплектом (Вт)

Протягом години видом апаратури (Вт)

1.

Блок живлення БП

6

129

774

2.

Блок живлення БП-1

3

71

213

Всього

987

Кількість електроенергії спожитої за 1 рік становить :

0,987 квт/год х 24 год. х 365 дн. = 8 646,12 квт/г

В середньому за місяць : 8646,12 квт/год : 12 = 720,51 квт/год

Витрати за місяць на електроживлення обладнання, розміщеного на площах ЦЕЗ № 54 складають : 720,51 квт/год. х 0,9467 грн. = 682,11 грн.

2.4.1. Витрати на експлуатацію та обслуговування електромереж та електрообладнання ЦЕЗ № 54

Розрахунок розміру відшкодування витрат на організацію та обслуговування системи електроживлення здійснюється пропорційно величині приєднаної потужності споживання електроенергії обладнанням Замовника П-160, П-157 за формулою, в середньому за місяць (порядок розрахунку згідно наказу ВАТ "Укртелекома" від 23.10.2009 р.)

де :

В.е.ж.міс. - розмір відшкодування витрат на організацію та обслуговування систем електроживлення пропорційно величині приєднаної потужності споживання електроенергії обладнанням Споживача П-160, яке встановлено на площах ЦЕЗ №54 м. Острог , в середньому за місяць, грн

В.рік - розмір витрат на організацію та обслуговування систем електроживлення за попередній рік в цілому становить по ЦЕЗ №54 м. Острог , грн

С.е.рік - кількість спожитої обладнанням електроенергії за попередній рік в цілому становить по ЦЕЗ №54 м. Острог, кВт/год

С.е.міс. - кількість спожитої електроенергії обладнанням П-160 Споживача, яке встановлено на площах ЦЕЗ №54 м. Острог, (в середньому за місяць), кВт/год

Ім - індекс інфляції

Розмір відшкодування витрат на організацію та обслуговування системи електроживлення в середньому за місяць становить, грн

Розмір витрат на організацію та обслуговування систем електроживлення за попередній рік по ЦЕЗ №54 м. Острог, в грн. складаються з заробітної плати обслуговуючого персоналу, витрат на паливно-мастильні матеріали, амортизаційних відрахувань.

Заробітна плата обслуговуючого персоналу за місяць 1877,04грн. ( ел, монт.)

Заробітна плата обслуговуючого персоналу за рік :

1877,04 грн. х 12 міс. = 22524,48 грн

Нарахування на фонд заробітної плати (36,79 % від заробітної плати):

22524,48 грн. х 0,3679 = 8286,76 грн.

Витрати на заробітну плату в середньому за 1 місяць

( 22524,48 грн. + 8286,76 грн.) : 12 = 2567,60 грн.

Трудовитрати на обслуговування дизельгенератора на місяць складають - 50 люд./год

Для обслуговування дизельгенератора, випрямлячів необхідно :

( 50,00 + 3,2) люд./год. : 168,9 х 1,09 = 0,34 од.

Відповідно витрати на зарплату за рік становитимуть 2567,60 х 0,34 од. х 12 = 10475,82 грн.

Витрати на дизпаливо за 6-ть м-в 2012 р. склали 6712,92 грн.

Витрати на оливу за 6-ть м-в 2012 р. склали: 586,42 грн.

Разом 7299,34 грн.

За рік: (7299,34/6)*12=14598,68 грн

Амортизація обладнання СЕЖ за рік .

ДГА -100 19,68 грн.

ВУТ 67/70 15,96 грн..

19,68 + 15,96 = 35,64 грн. за 1 рік

Вит. за 1 міс. =

10475,82 + 14598,68 + 35,64

132 420 кВт/год

х 720,51 квт/год х 0,998 = 136,34грн.

Загальні витрати на електроживлення обладнання що розміщене в ЦЕ3 № 54 за місяць:

682,11грн.+136,34грн.=818,45грн.

2.5.Витрати на запчастини, матеріали на рік складають 1077,09 грн.

За один місяць 1077,09:12міс.=89,76 грн

. "Замовник" "Виконавець"

Начальник Управління з питань Директор

надзвичайних ситуацій Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком"

та цивільного захисту населення

Рівненської ОДА

________________ В.А.Симонюк ______________ С.М.Ніколаєв

Додаток № 5 до Договору № від «_____» ______________ 2013р.

Розрахунок розмірів коштів, які виділені в межах ліміту

На виконання Закону України "Про державний бюджет України на 2013 рік", між сторонами погоджено розміри коштів, які виділені в межах ліміту на оплату послуг електрозв'язку в 2013 році

Кількість засобів та споруд зв'язку, що передаються бюджетною установою на ЕТО в 2013 році

Ліміт споживання

Період споживання, 2013 рік.

Сума, грн.

Згідно Договору

Жовтень

9880,86

Листопад

9880,86

Грудень

9880,86

Всього:

29642,58

Замовник: Виконавець:

Начальник Управління з питань Директор

надзвичайних ситуацій Філії СЕЗ ПАТ «Укртелеком»

та цивільного захисту населення

Рівненської ОДА

________________В.А.Симонюк ______________С.М.Ніколаєв

М.П. М.П.

«____»_________________2013р. «____»_________________2013р."

3. Стягнути з Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації (33000, м.Рівне, вул.Грабник, 2, код ЄДРПОУ 14373130) на користь Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" (01030, м. Київ, б-р. Т.Шевченка, буд. 18, код ЄДРПОУ 21560766) в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" (04071, м. Київ, вул. Нижній Вал, буд. 49-А, код ЄДРПОУ 26549551) - 1 218 грн. 00 коп. витрат по сплаті судового збору. Наказ видати після набрання рішенням суду законної сили.

Суддя Бережнюк В.В.

Повне рішення складено "21" лютого 2014 року

Джерело: ЄДРСР 37387327
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку