open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
5/3304-18/189А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128


ПОСТАНОВА

          

19.12.06                                                                                           Справа№ 5/3304-18/189А

Господарський суд Львівської області в складі

головуючого-судді                                                              Мартинюка В.Я.

при секретарі судового засідання                                    Колтун Ю.М.

у відкритому судовому засіданні у м.Львові

розглянувши справу за позовом

Державної податкової інспекції (надалі ДПІ)

у м. Червонограді


до

Червоноградська міська організація Ліберальної партії України


про

припинення юридичної особи

з участю представників:

від позивача – Сподарик О.Р. –головний державний податковий інспектор (доручення за №859/10-008 від 03.05.2006 року);

від відповідача – не з‘явився,


ВСТАНОВИВ:


          що ДПІ у м. Червонограді звернулася до господарського суду з позовом про припинення юридичної особи Червоноградської міської організації Ліберальної партії України.

Підставами позову є  не подання відповідачем обов’язкової податкової звітності протягом року.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просить позов задоволити з викладених підстав.

Відповідач явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, хоча був повідомлений за юридичною адресою вказаною в довідці Львівського обласного управління статистики за №5700, а тому справа розглядається у відповідності до вимог ч.6 ст.71 КАС України, на основі наявних доказів.


Заслухавши представника позивача, розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд даючи правову оцінку спірним правовідносинам виходив з наступного.

          Згідно з матеріалами справи юридична особа Червоноградська міська організація Ліберальної партії України зареєстрована Розпорядженням Червоноградського міськвиконкому від 27.05.1996 року за №5, підтвердженням чого є Свідоцтво про реєстрацію об‘єднання громадян за №1.

Згідно листа за №56 від 11.10.2006 року відповідач перебуває на обліку в Головному управління статистики у Львівській області.

Відповідач взятий на облік  платника податків 29.07.1996 року за №588, що підтверджується довідкою позивача за №9542 від 15.12.2006 року.

          Згідно акту від 13.10.2006 року, відповідач протягом чотирьох років не подає податкову звітність, пов‘язану із нарахуванням та сплатою податків, у зв‘язку з чим порушує п.2 ст.9 Закону України „Про систему оподаткування” від 25.06.1991 року, з наступними змінами та доповненнями, щодо обов‘язків платника податків і зборів подавати податковому органу декларації, бухгалтерську звітність та інші документи й відомості, пов‘язані з обчисленням і сплатою податків і зборів.

Як вбачається із Довідки позивача відповідач станом на 11.10.2006 року, заборгованості зі сплати податків, зборів (обов‘язкових платежів) не має.

          Проте, згідно довідки Львівського обласного управління статистики за №5700, Червоноградська міська організація Ліберальної партії України за своєю організаційно-правовою формою зареєстрована як політична партія.

          Діяльність політичних партій регулюється спеціальним законодавством, а саме Законом України „Про політичні партії в Україні” від 5 квітня 2001 року за №2365-III (з наступними змінами та доповненнями).

          Відповідно до згаданого закону, політичні партії провадять свою діяльність відповідно до Конституції України, цього Закону, а також інших законів України та згідно із партійним статутом, прийнятим у визначеному законом порядку. Втручання з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування або їх посадових осіб у створення і внутрішню діяльність політичних партій та їх місцевих осередків забороняється, за винятком випадків, передбачених законом.

У відповідності до вимог ч.1 ст.19 згаданого Закону, у разі порушення політичними партіями Конституції України, цього та інших законів України до них можуть бути вжиті такі заходи: попередження про недопущення незаконної діяльності;  заборона політичної партії.

          Згідно ст. 23 Закону України „Про політичні партії в Україні” політичні партії припиняють свою діяльність шляхом реорганізації чи ліквідації (саморозпуску) або в разі заборони її діяльності чи анулювання реєстраційного свідоцтва в порядку, встановленому цим та іншими законами України.

          Як передбачено ст.24 цього ж Закону, у разі невиконання політичною партією вимоги частини шостої статті 11 цього Закону, виявлення протягом трьох років з дня реєстрації політичної партії недостовірних відомостей у поданих на реєстрацію документах, невисування політичною партією своїх кандидатів по виборах Президента України та виборах народних депутатів України протягом десяти років орган, який зареєстрував політичну партію, має звернутися до Верховного Суду України з поданням про анулювання реєстраційного свідоцтва. Інші підстави для анулювання реєстраційного свідоцтва не допускаються. Рішення Верховного Суду України про анулювання реєстраційного свідоцтва політичної партії тягне за собою припинення діяльності політичної партії, розпуск її керівних органів, обласних, міських, районних організацій і первинних осередків та інших статутних утворень політичної партії, припинення членства в політичній партії.

          Як вбачається з вищенаведеної норми, законом не передбачено такої підстави для припинення юридичної особи –політичної партії, як неподання податкової звітності протягом року.

За таких обставин, господарський суд вважає, що позовні вимоги безпідставні і необґрунтовані, а тому в адміністративному позові належить відмовити.


Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, такі не належить стягувати із сторін.


Керуючись ст.ст. 21, 69, 70, 160-163 КАС України, суд –


П О С Т А Н О В И В :


1.          В позові відмовити.

2.          Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

3.          Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.


Суддя                                                                                                       Мартинюк В.Я.                     


Джерело: ЄДРСР 334730
Друкувати PDF DOC
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте будь-ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку