open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Вліво
25.04.2014
Ухвала суду
17.02.2014
Ухвала суду
18.11.2013
Ухвала суду
10.10.2013
Ухвала суду
28.03.2013
Ухвала суду
26.12.2012
Постанова
21.12.2012
Постанова
20.12.2012
Ухвала суду
23.11.2012
Судовий наказ
07.11.2012
Судовий наказ
26.10.2012
Судовий наказ
25.10.2012
Постанова
15.10.2012
Судовий наказ
05.10.2012
Судовий наказ
01.10.2012
Ухвала суду
01.10.2012
Ухвала суду
25.09.2012
Ухвала суду
19.07.2012
Судовий наказ
25.06.2012
Ухвала суду
25.06.2012
Судовий наказ
20.06.2012
Судовий наказ
13.06.2012
Ухвала суду
13.06.2012
Ухвала суду
12.06.2012
Судовий наказ
18.05.2012
Ухвала суду
17.04.2012
Судовий наказ
11.04.2012
Судовий наказ
02.03.2012
Ухвала суду
24.02.2012
Постанова
02.02.2012
Ухвала суду
01.02.2012
Судовий наказ
31.01.2012
Судовий наказ
25.01.2012
Судовий наказ
23.01.2012
Ухвала суду
23.01.2012
Судовий наказ
18.01.2012
Постанова
18.01.2012
Судовий наказ
18.01.2012
Судовий наказ
17.01.2012
Судовий наказ
16.01.2012
Судовий наказ
10.01.2012
Судовий наказ
04.01.2012
Постанова
23.12.2011
Ухвала суду
15.12.2011
Ухвала суду
23.07.2011
Ухвала суду
Вправо
Справа № 2-а-166/12
Моніторити
Ухвала суду /25.04.2014/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Ухвала суду /17.02.2014/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Ухвала суду /18.11.2013/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.10.2013/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2013/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /26.12.2012/ Коростенський міськрайонний суд Житомирської областіКоростенський міськрайонний суд Житомирської області Постанова /21.12.2012/ Шевченківський районний суд м. Чернівці Ухвала суду /20.12.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /23.11.2012/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Судовий наказ /07.11.2012/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Судовий наказ /26.10.2012/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Постанова /25.10.2012/ Перевальський районний суд Луганської області Судовий наказ /15.10.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /05.10.2012/ Вишгородський районний суд Київської області Ухвала суду /01.10.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.09.2012/ Корольовський районний суд м. ЖитомираКорольовський районний суд м. Житомира Судовий наказ /19.07.2012/ Алчевський міський суд Луганської області Ухвала суду /25.06.2012/ Соснівський районний суд м.Черкаси Судовий наказ /25.06.2012/ Соснівський районний суд м.Черкаси Судовий наказ /20.06.2012/ Печерський районний суд міста Києва Ухвала суду /13.06.2012/ Печерський районний суд міста Києва Ухвала суду /13.06.2012/ Печерський районний суд міста Києва Судовий наказ /12.06.2012/ Вишгородський районний суд Київської області Ухвала суду /18.05.2012/ Шевченківський районний суд м. Чернівці Судовий наказ /17.04.2012/ Теребовлянський районний суд Тернопільської області Судовий наказ /11.04.2012/ Теребовлянський районний суд Тернопільської області Ухвала суду /02.03.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Постанова /24.02.2012/ Ірпінський міський суд Київської області Ухвала суду /02.02.2012/ Ірпінський міський суд Київської області Судовий наказ /01.02.2012/ Чаплинський районний суд Херсонської області Судовий наказ /31.01.2012/ Саратський районний суд Одеської області Судовий наказ /25.01.2012/ Оболонський районний суд міста Києва Ухвала суду /23.01.2012/ Ірпінський міський суд Київської області Судовий наказ /23.01.2012/ Голосіївський районний суд міста Києва Постанова /18.01.2012/ Солом'янський районний суд міста Києва Судовий наказ /18.01.2012/ Солом'янський районний суд міста Києва Судовий наказ /18.01.2012/ Тальнівський районний суд Черкаської області Судовий наказ /17.01.2012/ Шполянський районний суд Черкаської області Судовий наказ /16.01.2012/ Кіцманський районний суд Чернівецької області Судовий наказ /10.01.2012/ Зарічний районний суд м.Суми Постанова /04.01.2012/ Кагарлицький районний суд Київської області Ухвала суду /23.12.2011/ Зарічний районний суд м.Суми Ухвала суду /15.12.2011/ Чаплинський районний суд Херсонської області Ухвала суду /23.07.2011/ Тальнівський районний суд Черкаської області
emblem
Справа № 2-а-166/12
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /25.04.2014/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Ухвала суду /17.02.2014/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Ухвала суду /18.11.2013/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.10.2013/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2013/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /26.12.2012/ Коростенський міськрайонний суд Житомирської областіКоростенський міськрайонний суд Житомирської області Постанова /21.12.2012/ Шевченківський районний суд м. Чернівці Ухвала суду /20.12.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /23.11.2012/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Судовий наказ /07.11.2012/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Судовий наказ /26.10.2012/ Сторожинецький районний суд Чернівецької області Постанова /25.10.2012/ Перевальський районний суд Луганської області Судовий наказ /15.10.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /05.10.2012/ Вишгородський районний суд Київської області Ухвала суду /01.10.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.09.2012/ Корольовський районний суд м. ЖитомираКорольовський районний суд м. Житомира Судовий наказ /19.07.2012/ Алчевський міський суд Луганської області Ухвала суду /25.06.2012/ Соснівський районний суд м.Черкаси Судовий наказ /25.06.2012/ Соснівський районний суд м.Черкаси Судовий наказ /20.06.2012/ Печерський районний суд міста Києва Ухвала суду /13.06.2012/ Печерський районний суд міста Києва Ухвала суду /13.06.2012/ Печерський районний суд міста Києва Судовий наказ /12.06.2012/ Вишгородський районний суд Київської області Ухвала суду /18.05.2012/ Шевченківський районний суд м. Чернівці Судовий наказ /17.04.2012/ Теребовлянський районний суд Тернопільської області Судовий наказ /11.04.2012/ Теребовлянський районний суд Тернопільської області Ухвала суду /02.03.2012/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Постанова /24.02.2012/ Ірпінський міський суд Київської області Ухвала суду /02.02.2012/ Ірпінський міський суд Київської області Судовий наказ /01.02.2012/ Чаплинський районний суд Херсонської області Судовий наказ /31.01.2012/ Саратський районний суд Одеської області Судовий наказ /25.01.2012/ Оболонський районний суд міста Києва Ухвала суду /23.01.2012/ Ірпінський міський суд Київської області Судовий наказ /23.01.2012/ Голосіївський районний суд міста Києва Постанова /18.01.2012/ Солом'янський районний суд міста Києва Судовий наказ /18.01.2012/ Солом'янський районний суд міста Києва Судовий наказ /18.01.2012/ Тальнівський районний суд Черкаської області Судовий наказ /17.01.2012/ Шполянський районний суд Черкаської області Судовий наказ /16.01.2012/ Кіцманський районний суд Чернівецької області Судовий наказ /10.01.2012/ Зарічний районний суд м.Суми Постанова /04.01.2012/ Кагарлицький районний суд Київської області Ухвала суду /23.12.2011/ Зарічний районний суд м.Суми Ухвала суду /15.12.2011/ Чаплинський районний суд Херсонської області Ухвала суду /23.07.2011/ Тальнівський районний суд Черкаської області
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 2-а-166/12

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 січня 2012 року Солом'янський районний суд м. Києва

У складі головуючого судді –Лозинської М.І.

При секретарі –Назарчук П.А.

розглянувши в відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління пенсійного фонду України в Солом'янському районі міста Києва, про визнання бездіяльності неправомірною та зобов’язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

23.11.2011 року позивач звернулася до суду з вказаним позовом у зв’язку з відмовою у перерахунку її додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю, відповідно до ст. ст.49, 51, 67 Закону України № 796-ХІІ „ Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” та зобов’язання відповідача здійснити перерахунок її пенсії відповідно до норм ст. ст. 51, 67 Закону України „ Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з урахуванням встановленого розміру мінімальної пенсії за віком та розміру додаткової пенсії, яка для осіб, віднесених до другої категорії, складає 30 % мінімальної пенсії за віком, визначеної за правилами передбаченими частиною першою статті 28 Закону України „Про загальнообов’язкове пенсійне страхування ” починаючи з моменту виходу її на пенсію, тобто з 21.08.2007 р..

Свої позовні вимоги обґрунтовувала тим, що вона як особа, віднесена до ІІ категорії, отримує додаткову пенсію, передбачену статтею 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»від 28.02.1991 р. № 796-ХІІ (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон № 796-ХІІ). Посилаючись на те, що розмір призначеної і виплачуваної її пенсії не відповідає розміру, встановленого цим Законом, та на відмову відповідача привести її у відповідність з вимогами Закону № 796, позивач просила суд визнати дії відповідача неправомірними та зобов’язати усунути зазначені порушення провівши вказані перерахунки.

Позивач в судове засідання не з’явилася, але подала до суду заяву відповідно до якої позовні вимоги підтримувала в повному обсязі та просила розглянути справу без її участі.

Відповідач - Управління пенсійного фонду України в Солом'янському районі міста Києва, свого представника в судове засідання не направив, хоча про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позов підлягає частковому задоволенню, з таких підстав.

З матеріалів справи вбачається, що позивач має право на пенсію як особа, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЄС 2 категорії (а.с.21).

Згідно ст. 72 КАС України дана обставина не потребує доказування як така, що визнається сторонами, суд не має сумнівів щодо достовірності цієї обставини та добровільності її визнання.

08.07.2011 р. позивач звернулася до УПФУ в Солом’янському районі м. Києва з заявою про перерахунок її додаткової пенсії в розмірах, передбачених Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.91 р. №796-ХІІ, на що листом 11366/0910-3939 була повідомлена про правомірність дій відповідача (а.с. 18-19).

Право громадян України на отримання пенсійних виплат та соціальних послуг, передбачене статтею 8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

Згідно пункту 2 частини 1 статті 8 зазначеного Закону таке право закріплене за особами, яким до дня набрання чинності цим Законом була призначена пенсія відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення»(крім соціальних пенсій) або була призначена пенсія (щомісячне довічне грошове утримання) за іншими законодавчими актами, але вони мали право на призначення пенсії за Законом України «Про пенсійне забезпечення» –за умови, якщо вони не отримують пенсію (щомісячне довічне грошове утримання) з інших джерел, а також у випадках, передбачених цим Законом, –члени їхніх сімей.

Статтею 10, вказаного Закону передбачено, що особі, яка має одночасно право на різні види пенсії (за віком, по інвалідності, у зв'язку з втратою годувальника), призначається один із цих видів пенсії за її вибором.

Особі, яка має право на довічну пенсію, призначається один з видів довічної пенсії за її вибором.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зокрема, соціального захисту потерпілого населення, визначені Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», оскільки відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Розділ 8 Закону «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»передбачає право призначення та виплати пенсій і компенсацій, особам віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4.

Стаття 49 цього розділу визначає пенсії особам, віднесеним до вказаних категорій у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.

Так, відповідно до вимог статті 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»передбачено, що особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю призначається у розмірі 30 процентів мінімальної пенсії за віком.

Пунктом 28 розділу II Закону України №107-VI від 28.12.2007 року «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України»у Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», згідно якого позивачу призначається пенсія, було внесено зміни, зокрема, стаття 51 була викладена в новій редакції.

Так, згідно статті 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»(в редакції Закону від 28.12.2007 року) передбачено, що особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю призначається у розмірі 15 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Встановлено, що Рішенням Конституційного Суду України від 28.05.2008 року №10-рп/2008, зокрема, пункт 28 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів України» Закону України №107-VI від 28.12.2007 року «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», згідно якого стаття 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» було викладено в новій редакції, визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційними).

Відповідно до статті 152 Конституції України, закони і інші правові акти, які за рішенням Конституційного Суду України визнаються неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність, тобто відповідні положення Закону України №107-VI від 28.12.2007 року «Про Державний бюджет України на 2008 рiк та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», які були визнані такими, що не відповідають Конституції України, втратили чинність з дня ухвалення рішення Конституційного Суду України від 28.05.2008 року №10-рп/2008, з 22.05.2008 року.

Таким чином, внаслідок визнання рішенням Конституційного Суду України неконституційним положення Закону України №107-VI від 28.12.2007 року «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», знову набули законної сили редакції статей Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», які діяли до внесення змін відповідним Законом.

Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.

Такий порядок був визначений Постановами Кабінету Міністрів України: №1 від 03 січня 2002 року; № 530 від 28 травня 2008 року та № 654 від 01 липня 2008 року.

Згідно роз’яснень, викладених у пункті 5 постанови Пленуму Верховного Суду України № 9 від 1 листопада 1996 року «Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя»–встановило, що судам необхідно виходити з того, що нормативно-правові акти будь-якого державного чи іншого органу (акти Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти Верховної Ради Автономної Республіки Крим чи рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим, акти органів місцевого самоврядування, накази та інструкції міністерств і відомств, накази керівників підприємств, установ та організацій тощо) підлягають оцінці на відповідність як Конституції так і Закону.

Якщо при розгляді справи буде встановлено, що нормативно-правовий акт, який підлягає застосуванню, не відповідає чи суперечить законові, суд зобов’язаний застосувати закон, який регулює ці правовідносини.

Таким чином, встановлено, що постанови Кабінету Міністрів України №1 від 03 січня 2002 року; № 530 від 28 травня 2008 року та №654 від 01 липня 2008 року, на які посилається відповідач, в частині встановлення обмежень щодо розміру виплати пенсій та допомоги не відповідають розміру, встановленому іншими законами України, зокрема, статті 50 та статті 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Отже, на думку суду, виходячи із загальних засад пріоритетності законів над підзаконними нормативними актами при вирішенні даного спору, застосуванню підлягають саме норми Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а не вказані постанови Кабінету Міністрів України.

За таких умов відмову Управління пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва у перерахунку пенсії позивачу не можна визнати законною і обґрунтованою.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України, орган державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Визначення прожиткового мінімуму, закладення правової основи для його встановлення, затвердження та врахування при реалізації державної Конституційної гарантії громадян і достатній життєвий рівень, дає ч.3 ст. 46 Конституції України, пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Отже, розмір мінімальної пенсії встановлений Конституцією України, норми якої є нормами прямої дії (ст. 8 Конституції України).

Частиною 3 статті 4 Закону України «Про прожитковий мінімум»передбачено, що прожитковий мінімум на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, щороку затверджується Верховною Радою України в законі про Державний бюджет України на відповідний рік.

Таким чином, для позивача, як для особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи 2 категорії розмір додаткової пенсії повинен розраховуватися виходячи із розміру прожиткового мінімуму для осіб, що втратили працездатність, затвердженого Законом про Державний бюджет України на відповідний рік.

Таким чином, вказані позовні вимоги в межах встановленого строку для звернення до суду є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Відповідно до ст. 99 КАС України адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Враховуючи наведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про зобов»язання відповідача провести перерахунок додаткової пенсії, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС підлягають задоволенню починаючи з 23.05.2011 р.

Пунктом 7 частини 1 Закону України № 3491 –VI «Про внесення змін до Закону України «Про дежавний бюджет» положення Закону України «Про державний бюджет України на 2011 рік»доповнено пунктом 4, яким встановлено, що у 2011 році норми і положення ст.ст. 39,50,51,52,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали, внаслідок Чорнобильської катастрофи»застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік. Із аналізу наведеної норми випливає, що визначення порядку та розмірів виплат зазначении категоріям громадян делеговано Кабінету Міністрів України.

Крім того, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2011 р. № 745 «Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету»встановлено, особам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров»ю, тим, що належать до другої категорії становить 15 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність. Вищевказана постанова була опублікована в «Урядовому кур»єрі»та набрала чинності 23 липня 2011 р.

Під час вирішення питання, яке визначено однопредметними законодавчими нормами рівної ієрархії, що не визнані неконституційними в установленому порядку, підлягає застосуванню для розв»язання спорів зазначеної категорії, перевагу слід надавати тій з них, що прийнята пізніше. У розглядуваному випадку пізніше прийняті норми Закону України від 14.06.2011 р. № 3491 –VI«Про внесення змін до Закону України «Про дежавний бюджет»положення Закону України «Про державний бюджет України на 2011 рік».

З огляду на вищевикладене позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають задоволенню в період з 23.05.2011 р. по 22.07.2011 р.,оскільки з моменту набрання чинності Постановою КМУ від 06.07.2011 р. № 745«Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету»особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС додаткова пенсія виплачується у розмірах визначених вище.

Керуючись ст.ст. 8,22,46 Конституції України, Рішенням Конституційного Суду України від 28.05.2008 року №10-рп/2008, Рішенням Конституційного Суду України від 11.10.2005 року №8-рп/2005, Законом України №796-XII від 28.02.1991 року «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», Закону України «Про прожитковий мінімум», Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», ст. 8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», Постановою КМУ від 06.07.2011 р. № 745«Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету», Законом України «Про державний бюджет України на 2011 рік», ст.ст. 2,4-16,94,158-163, 256 КАС України, суд , -

п о с т а н о в и в:


Адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління пенсійного фонду України в Солом'янському районі міста Києва, про визнання бездіяльності неправомірною та зобов’язання вчинити дії –задовольнити частково.

Визнати дії Управління Пенсійного фонду України в Солом'янському районі м. Києва неправомірними в частині відмови в перерахунку пенсії ОСОБА_1 у відповідності до вимог статей 51,67,71 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»щодо їх розміру з 23.05.2011 р. по 22.07.2011 р.

Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Солом'янському районі м. Києва здійснити перерахунок з 23.05.2011 р. по 22.07.2011 р. та виплатити ОСОБА_1 відповідно до ст. 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»від 28 лютого 1991 року № 796-ХІІ (в редакції від 09.07.2007 р.) додаткову пенсію за шкоду заподіяну здоров’ю, у розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком, встановленої ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»з урахуванням розміру мінімальної пенсії за віком на час виплати, виходячи зі встановленого Законом про державний бюджет на відповідний рік розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, за виключенням здійснених Управлінням пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва за цей період таких виплат.

Постанова підлягає негайному виконанню.

В решті позовних вимог відмовити.

Судові витрати віднести на рахунок державного бюджету.

Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Солом’янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя


























Джерело: ЄДРСР 22122358
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку