open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Вліво
25.12.2012
Рішення
20.12.2012
Рішення
22.11.2012
Рішення
20.01.2012
Ухвала суду
20.01.2012
Рішення
30.11.2011
Рішення
02.09.2011
Судовий наказ
22.08.2011
Рішення
22.08.2011
Рішення
10.08.2011
Рішення
30.06.2011
Ухвала суду
30.06.2011
Рішення
30.06.2011
Рішення
30.06.2011
Рішення
29.06.2011
Ухвала суду
09.06.2011
Рішення
09.06.2011
Ухвала суду
08.06.2011
Ухвала суду
02.06.2011
Рішення
02.06.2011
Ухвала суду
19.05.2011
Ухвала суду
19.05.2011
Рішення
18.04.2011
Рішення
03.02.2011
Рішення
03.02.2011
Рішення
13.01.2011
Рішення
16.12.2010
Ухвала суду
16.12.2010
Рішення
08.12.2010
Рішення
12.11.2010
Рішення
13.10.2010
Рішення
21.09.2010
Судовий наказ
16.09.2010
Рішення
09.09.2010
Рішення
09.09.2010
Рішення
16.08.2010
Рішення
02.08.2010
Рішення
13.07.2010
Рішення
08.07.2010
Ухвала суду
08.07.2010
Рішення
21.06.2010
Рішення
21.06.2010
Ухвала суду
01.06.2010
Рішення
01.06.2010
Ухвала суду
13.05.2010
Ухвала суду
25.01.2010
Рішення
11.01.2010
Ухвала суду
11.01.2010
Рішення
21.12.2009
Ухвала суду
07.12.2009
Ухвала суду
23.11.2009
Ухвала суду
30.10.2009
Ухвала суду
12.10.2009
Ухвала суду
25.09.2009
Ухвала суду
21.09.2009
Рішення
10.09.2009
Ухвала суду
07.08.2009
Ухвала суду
28.07.2009
Постанова
23.07.2009
Ухвала суду
14.07.2009
Ухвала суду
20.05.2009
Постанова
23.04.2009
Рішення
13.04.2009
Ухвала суду
13.04.2009
Ухвала суду
23.03.2009
Ухвала суду
19.03.2009
Ухвала суду
12.03.2009
Ухвала суду
05.02.2009
Постанова
05.02.2009
Постанова
04.02.2009
Ухвала суду
29.01.2009
Ухвала суду
30.12.2008
Ухвала суду
15.12.2008
Ухвала суду
11.12.2008
Ухвала суду
05.12.2008
Ухвала суду
03.12.2008
Рішення
24.11.2008
Ухвала суду
20.08.2008
Рішення
17.07.2008
Рішення
17.07.2008
Рішення
10.07.2008
Ухвала суду
10.07.2008
Рішення
02.07.2008
Рішення
13.06.2008
Ухвала суду
13.06.2008
Рішення
13.06.2008
Рішення
23.05.2008
Ухвала суду
23.05.2008
Рішення
21.05.2008
Постанова
23.04.2008
Судовий наказ
23.04.2008
Постанова
25.03.2008
Рішення
25.03.2008
Ухвала суду
04.03.2008
Рішення
26.12.2007
Рішення
04.12.2007
Постанова
04.12.2007
Рішення
03.12.2007
Рішення
10.10.2007
Рішення
10.10.2007
Постанова
31.08.2007
Рішення
31.08.2007
Ухвала суду
07.08.2007
Рішення
07.08.2007
Рішення
03.08.2007
Рішення
03.08.2007
Рішення
25.07.2007
Рішення
06.06.2007
Рішення
25.01.2007
Рішення
27.12.2006
Рішення
27.12.2006
Рішення
12.12.2006
Рішення
12.12.2006
Рішення
24.11.2006
Рішення
02.10.2006
Рішення
02.10.2006
Рішення
19.09.2006
Рішення
09.08.2006
Рішення
25.07.2006
Рішення
17.07.2006
Рішення
17.07.2006
Рішення
05.07.2006
Рішення
16.06.2006
Рішення
Вправо
Справа № 4/202
Моніторити
Рішення /25.12.2012/ Господарський суд м. Києва Рішення /20.12.2012/ Господарський суд м. Києва Рішення /22.11.2012/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /20.01.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /20.01.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /30.11.2011/ Київський апеляційний господарський суд Судовий наказ /02.09.2011/ Господарський суд Донецької області Рішення /22.08.2011/ Господарський суд Донецької області Рішення /22.08.2011/ Господарський суд Донецької області Рішення /10.08.2011/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /29.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /09.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /09.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /08.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /02.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /02.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /19.05.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /19.05.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /18.04.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /03.02.2011/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /03.02.2011/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /13.01.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /16.12.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /16.12.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /08.12.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /12.11.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /13.10.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Судовий наказ /21.09.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /16.09.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /09.09.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /09.09.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /16.08.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /02.08.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /13.07.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /08.07.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /08.07.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /21.06.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /21.06.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /01.06.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /01.06.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.05.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /25.01.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /11.01.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /11.01.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /21.12.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /07.12.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /23.11.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /30.10.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /12.10.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /25.09.2009/ Господарський суд Луганської області Рішення /21.09.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /10.09.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /07.08.2009/ Господарський суд Луганської області Постанова /28.07.2009/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /23.07.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /14.07.2009/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Постанова /20.05.2009/ Вищий господарський суд України Рішення /23.04.2009/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.04.2009/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /13.04.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /23.03.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /19.03.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /12.03.2009/ Господарський суд Луганської області Постанова /05.02.2009/ Київський апеляційний господарський суд Постанова /05.02.2009/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /04.02.2009/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /29.01.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /30.12.2008/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /15.12.2008/ Луганський апеляційний господарський суд Ухвала суду /11.12.2008/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /05.12.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /03.12.2008/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /24.11.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /20.08.2008/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /17.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /17.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /10.07.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /10.07.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /02.07.2008/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /13.06.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /13.06.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /13.06.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /23.05.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /23.05.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Постанова /21.05.2008/ Вищий господарський суд України Судовий наказ /23.04.2008/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /23.04.2008/ Окружний адміністративний суд міста Києва Рішення /25.03.2008/ Господарський суд Закарпатської області Ухвала суду /25.03.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /04.03.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /26.12.2007/ Господарський суд Закарпатської області Постанова /04.12.2007/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /04.12.2007/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /03.12.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /10.10.2007/ Господарський суд Чернівецької області Постанова /10.10.2007/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /31.08.2007/ Господарський суд Чернівецької області Ухвала суду /31.08.2007/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /07.08.2007/ Господарський суд м. Києва Рішення /07.08.2007/ Господарський суд м. Києва Рішення /03.08.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /03.08.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /25.07.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /06.06.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /25.01.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /27.12.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /27.12.2006/ Господарський суд Херсонської області Рішення /12.12.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /12.12.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /24.11.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /02.10.2006/ Господарський суд Херсонської області Рішення /02.10.2006/ Господарський суд Херсонської області Рішення /19.09.2006/ Господарський суд Полтавської області Рішення /09.08.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /25.07.2006/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /17.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /17.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /05.07.2006/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /16.06.2006/ Господарський суд Луганської області
emblem
Справа № 4/202
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Рішення /25.12.2012/ Господарський суд м. Києва Рішення /20.12.2012/ Господарський суд м. Києва Рішення /22.11.2012/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /20.01.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /20.01.2012/ Вищий господарський суд України Рішення /30.11.2011/ Київський апеляційний господарський суд Судовий наказ /02.09.2011/ Господарський суд Донецької області Рішення /22.08.2011/ Господарський суд Донецької області Рішення /22.08.2011/ Господарський суд Донецької області Рішення /10.08.2011/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /30.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /29.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /09.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /09.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /08.06.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /02.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /02.06.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /19.05.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /19.05.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /18.04.2011/ Господарський суд м. Києва Рішення /03.02.2011/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /03.02.2011/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /13.01.2011/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /16.12.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /16.12.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /08.12.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /12.11.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Рішення /13.10.2010/ Донецький апеляційний господарський суд Судовий наказ /21.09.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /16.09.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /09.09.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /09.09.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /16.08.2010/ Господарський суд Донецької області Рішення /02.08.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /13.07.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /08.07.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /08.07.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /21.06.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /21.06.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /01.06.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /01.06.2010/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.05.2010/ Господарський суд м. Києва Рішення /25.01.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /11.01.2010/ Господарський суд Луганської області Рішення /11.01.2010/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /21.12.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /07.12.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /23.11.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /30.10.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /12.10.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /25.09.2009/ Господарський суд Луганської області Рішення /21.09.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /10.09.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /07.08.2009/ Господарський суд Луганської області Постанова /28.07.2009/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /23.07.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /14.07.2009/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Постанова /20.05.2009/ Вищий господарський суд України Рішення /23.04.2009/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.04.2009/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /13.04.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /23.03.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /19.03.2009/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /12.03.2009/ Господарський суд Луганської області Постанова /05.02.2009/ Київський апеляційний господарський суд Постанова /05.02.2009/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /04.02.2009/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /29.01.2009/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /30.12.2008/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /15.12.2008/ Луганський апеляційний господарський суд Ухвала суду /11.12.2008/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /05.12.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /03.12.2008/ Господарський суд Донецької області Ухвала суду /24.11.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /20.08.2008/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /17.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /17.07.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /10.07.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /10.07.2008/ Господарський суд Луганської області Рішення /02.07.2008/ Господарський суд Луганської області Ухвала суду /13.06.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /13.06.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /13.06.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Ухвала суду /23.05.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /23.05.2008/ Господарський суд Кіровоградської області Постанова /21.05.2008/ Вищий господарський суд України Судовий наказ /23.04.2008/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /23.04.2008/ Окружний адміністративний суд міста Києва Рішення /25.03.2008/ Господарський суд Закарпатської області Ухвала суду /25.03.2008/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /04.03.2008/ Господарський суд Донецької області Рішення /26.12.2007/ Господарський суд Закарпатської області Постанова /04.12.2007/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /04.12.2007/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /03.12.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /10.10.2007/ Господарський суд Чернівецької області Постанова /10.10.2007/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /31.08.2007/ Господарський суд Чернівецької області Ухвала суду /31.08.2007/ Господарський суд Чернівецької області Рішення /07.08.2007/ Господарський суд м. Києва Рішення /07.08.2007/ Господарський суд м. Києва Рішення /03.08.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /03.08.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /25.07.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /06.06.2007/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /25.01.2007/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /27.12.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /27.12.2006/ Господарський суд Херсонської області Рішення /12.12.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /12.12.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /24.11.2006/ Господарський суд Закарпатської області Рішення /02.10.2006/ Господарський суд Херсонської області Рішення /02.10.2006/ Господарський суд Херсонської області Рішення /19.09.2006/ Господарський суд Полтавської області Рішення /09.08.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /25.07.2006/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /17.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /17.07.2006/ Вищий господарський суд України Рішення /05.07.2006/ Господарський суд Кіровоградської області Рішення /16.06.2006/ Господарський суд Луганської області
4/202

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА


"17" липня 2008 р.

Справа № 4/202


Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Хилька Ю.І. за участю секретаря судового засідання Волоткевича А.В. розглянув справу № 4/202

за позовом: управління Пенсійного фонду України в Світловодському районі, 27500, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Леніна, 96,

до відповідача: відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Світловодському районі Кіровоградської області, 27500, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Леніна, 96,


про стягнення 418, 74 грн.


Час прийняття вступної та резолютивної частини постанови: 16 год. 10 хв.


За участю представників сторін:

від позивача - Гореленко Т.С., довіреність № 21/06 від 10.01.2006 року;

від відповідача - Царенко Н.С., довіреність № 30 від 15.01.2008 року;


Заслухавши представників сторін та дослідивши матеріали справи, господарський суд, -


ВСТАНОВИВ :


Позивачем вимоги обґрунтовано наступним.

Відповідно до Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 30.04.2002 року № 8-2 управління Пенсійного фонду України в Світловодському районі є органом державної влади і здійснює управління фінансами пенсійного забезпечення.

Пенсійне забезпечення громадян, відповідно до ст. 10 Закону України "Про пенсійне забезпечення" від 05.11.1999 р. № 1788-ХП здійснюється органами Пенсійного фонду України. Ст. 81 Закону передбачає, що призначення та виплата пенсій, у тому числі пенсій по інвалідності, внаслідок трудового каліцтва або професійного захворювання здійснюється органами Пенсійного фонду.

Відповідно до Закону України від 23.09.1999 р. № 1105 -ХІУ "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" витрати, які здійснюються Пенсійним фондом на виплату пенсій підлягають відшкодуванню в установленому порядку.

Статтею 1 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування встановлено, що загальнообов'язкове державне соціальне страхування - це система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає надання соціального захисту, що включає матеріальне забезпечення громадян у разі хвороби, повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати страхових внесків власником або уповноваженим ним органом, громадянами, а також бюджетних та інших джерел, передбачених законом.

Відповідно до статті 4 Основ, в Україні залежно від страхового випадку є такі види загальнообов'язкового державного соціального страхування: пенсійне страхування; страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням; медичне страхування; області страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності; страхування на випадок безробіття.

Відносини, що виникають за зазначеними у частині першій цієї статті видами загальнообов'язкового державного соціального страхування, регулюються окремими законами, прийнятими відповідно до цих Основ.

Спори, що виникають із правовідносин за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, вирішуються в судовому порядку, якщо законом не встановлено досудовий порядок їх розгляду (стаття 12 Основ).

У частині 4 статті 26 Основ встановлено, що якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між страховиками виник спір щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернулася застрахована особа. При цьому неналежний страховик має право звернутися до належного страховика щодо відшкодування понесених ним витрат.

Враховуючи те, що пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання є наслідком страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, належним страховиком, тим, хто має надавати застрахованій особі матеріальну допомогу чи соціальні послуги, відповідно до статті 25 Основ, є Фонд соціального страхування від нещасних випадків.

Пунктом 2 статті 7 (Прикінцеві положення) Закону України "Про страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", який набрав чинності з 1 квітня 2001 року, встановлено, що Фонд сплачує страхові виплати та надає соціальні послуги працівникам (членам їх сімей), які потерпіли на виробництві до 1 квітня 2001 року, з того часу, коли відповідні підприємства передали в установленому порядку Фонду документи, що підтверджують право цих працівників (членів їх сімей) на такі страхові виплати та соціальні послуги, або коли таке право встановлено в судовому порядку.

Потерпілі, документи яких не передані до Фонду, продовжують отримувати належні виплати та соціальні послуги від свого роботодавця, Пенсійного фонду України та Фонду соціального страхування України. При цьому кошти, виплачені потерпілому страхувальником, зараховуються Фондом у рахунок його страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, а між страховиками з інших видів страхування і Фондом в подальшому відбуваються відповідні розрахунки.

Частиною 2 статті 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" закріплене аналогічне правило - якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між Фондом соціального страхування від нещасних випадків і страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат.

За змістом частини 2 статті 2 зазначеного Закону особи, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків, мають право на забезпечення по страхуванню від нещасного випадку відповідно до цього Закону.

При цьому право на таке забезпечення, яке встановлено в Україні, не залежить від того, у якій з колишніх республік СРСР стався нещасний випадок на виробництві з застрахованою особою або виникло професійне захворювання, пов'язане з виконанням нею трудових обов'язків.

Підпунктом "а" статті 27 Закону України "Про пенсійне забезпечення" встановлено, що громадянам України - переселенцям з інших держав, які не працювали в Україні, пенсії по інвалідності внаслідок трудового каліцтва або професійного захворювання призначаються незалежно від стажу роботи.

Відповідно до пункту 3 розділу XI (Прикінцеві положення) Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" відшкодування шкоди, медична, професійна та соціальна реабілітація провадяться Фондом соціального страхування від нещасних випадків також зазначеним у статті 8 нього Закону особам, які потерпіли до набрання ним чинності та мали право на зазначені страхові виплати і соціальні послуги.

Абзацом третім пункту 3 розділу XI вищевказаного закону встановлено, що уся заборгованість потерпілим на виробництві та членам їх сімей, яким до набрання чинності цим Законом підприємства, установи та організації не відшкодували матеріальної і моральної (немайнової) шкоди, заподіяної ушкодженням здоров'я, виплачується цими підприємствами, установами і організаціями, а в разі їх ліквідації без правонаступника - Фондом соціального страхування від нещасних випадків.

Отже, за змістом наведеної норми обов'язок Фонду соціального страхування від нещасних випадків відшкодувати потерпілим на виробництві та членам їх сімей матеріальну і моральну (немайнову) шкоду, заподіяну ушкодженням здоров'я, не залежить від того, чи сплачували Фонду страхові платежі підприємства, що ліквідувалися та на яких було ушкоджено здоров'я потерпілого.

Як вбачається з абзацу 7 наведеного вище пункту, Фонд соціального страхування від нещасних випадків є правонаступником державного, галузевих та регіональних фондів охорони праці, передбачених статтею 21 Закону України "Про охорону праці", які ліквідуються.

Відповідно до статті 1 Угоди про гарантії прав громадян держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав у сфері пенсійного забезпечення від 13 березня 1992 року, пенсійне забезпечення громадян держав-учасниць даної Угоди та членів їх сімей здійснюється за законодавством держави, на території якої вони проживають.

Статтею 3 цієї Угоди встановлено, що всі витрати, пов'язані зі здійсненням пенсійного забезпечення завданою Угодою, несе держава, яка надає забезпечення.

За змістом цієї норми взаємні розрахунки між державами можуть проводитися лише на підставі двосторонніх договорів.

Таким чином, страховиком, який має виплачувати пенсію по інвалідності особі, яка стала інвалідом від нещасного випадку на виробництві на території колишніх республік СРСР, а в разі виплати такої органами Пенсійного фонду України - відшкодувати останньому витрати, є Фонд соціального страхування від нещасних випадків.

Відповідно до п. 4 Порядку відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затвердженого постановою від 04.03.2003 року № 5-4/4 Відшкодуванню підлягають суми, що виплачуються відповідно до Законів України "Про пенсійне забезпечення" "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та інших нормативно-правових актів, а саме: сума основного розміру пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; щомісячна цільова грошова допомога на прожиття, якщо така надавалася пенсіонеру, який одержував вищезазначену пенсію; допомога на поховання сім'ї померлого або особі, яка здійснила поховання особи, яка отримувача вищезазначену пенсію; сума витрат Пенсійного фонду з виплати і доставки вищезазначених пенсій.

Розмір допомоги на поховання в частині, що підлягає відшкодуванню Фондом соціального страхування від нещасних випадків, визначається управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах (далі - органи Пенсійного фонду), виходячи з основного розміру вищезазначеної пенсії померлого пенсіонера та щомісячної цільової грошової допомоги на прожиття, якщо така надавалася пенсіонеру, який отримував вищезазначену пенсію.

Суму витрат з виплати і доставки пенсій визначають органи Пенсійного фонду на підставі Граничних тарифів на основні послуги зв'язку, затверджених наказом Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 7 червня 2002 року № 120 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 19 липня 2002 року за № 595/6883.

Відповідно до акту щомісячної звірки витрат по особових справах потерпілих, яким виплачена пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за червень 2007 року управління ПФУ в Світловодському районі надало відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві в Світловодському районі списки осіб, яким виплачено пенсії внаслідок нещасного випадку в кількості 18 осіб на загальну суму 2 768,87 грн. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві в Світловодському районі прийняло до заліку список в кількості 17 осіб на загальну суму 2 350,13 грн.

Згідно таблиці розбіжностей до акту за червень 2007 року не враховані відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві в Світловодському районі витрати на виплату допомоги на поховання в сумі 418,74 грн., в тому числі допомога на поховання, виплачена сім'ї померлого або особі, яка здійснила поховання особи, яка отримувала пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві в сумі 412,32 грн. та витрати з виплати і доставки пенсій в сумі 6,42 грн.

В зв'язку з невідшкодуванням Фондом даної суми ускладнюється виконання Пенсійним фондом України одного з основних завдань - забезпечення збирання та акумулювання коштів призначених для пенсійного забезпечення, повного і своєчасного фінансування витрат на виплату пенсій та інших соціальних виплат чим порушуються інтереси держави.

Відповідач позовні вимоги не визнає, вважає їх необґрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення повністю враховуючи наступне.

Згідно п. 2 ст. 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (далі - Закон - 1105) передбачено, що Фонд соціального страхування від нещасних випадків (далі - Фонд) зобов'язаний у разі настання страхового випадку у встановленому законодавством порядку організувати поховання померлого, відшкодувати вартість пов'язаних з цим ритуальних послуг відповідно до місцевих умов.

Відповідно до порядку проведення витрат на поховання у разі смерті потерпілого від нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2001 р. № 826, витрати на поховання провадяться у разі смерті потерпілого, що настала за обставин, за яких настає страховий випадок державного соціального страхування громадян від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання. Дані обставини зазначені у переліку обставин, за яких настає страховий випадок державного соціального страхування громадян від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 р. № 1112.

Причинний зв'язок смерті потерпілого з одержаним каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я має підтверджуватися висновками медико-соціальної експертизи (далі - МСЕК) відповідно до інструкції про встановлення причинного зв'язку смерті з професійним захворюванням (отруєнням) або трудовим каліцтвом затвердженої наказом Міністерства охорони здоров'я України від 15.11.2005 р. № 606.

Пунктом 5 ст. 24 Закону - 1105 встановлено обов'язок Фонду співпрацювати з фондами з інших видів соціального страхування у фінансуванні заходів, пов'язаних з матеріальним забезпеченням та наданням соціальних послуг застрахованим, у кожному конкретному випадку спільно приймаючи рішення щодо того, хто з них братиме участь у фінансуванні цих заходів. Якщо після призначення особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між Фондом соціального страхування від нещасних випадків і страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат.

Спільного рішення щодо визначення особи, яка братиме участь у виплаті допомоги, сторонами не приймалось.

16.05.2003 р. Міністерством юстиції України зареєстрована постанова правління Пенсійного фонду України та правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 р. № 5-4/4, якою затверджено "Порядок відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника на виробництві або професійного захворювання" (далі - Порядок).

Пунктом 2 даного Порядку визначається механізм відшкодування на централізованому рівні Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій та інших страхових виплат.

Пунктами 5, 6 Порядку встановлено, що органи Пенсійного фонду щомісяця, до 10 числа місяця, наступного за звітним, проводять з відділеннями виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в районах та містах обласного значення звірки витрат за особовими справами потерпілих та складають акт щомісячної звірки витрат за особовими справами потерпілих та до 15 числа місяця, наступного за звітним, подають його відповідно головним управлінням Пенсійного фонду і управлінням виконавчої дирекції на місцях. Головні управління Пенсійного фонду та управління виконавчої дирекції Фонду на підставі поданих актів узгоджують довідку про відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою відповідних пенсій, та до 20 числа місяця, наступного за звітним, подають її відповідно до Пенсійного фонду України та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України на підставі вищевказаної довідки на централізованому рівні до 25 числа місяця, наступного за звітним, перераховує відповідні кошти Пенсійному фонду України.

Отже, Порядком передбачено здійснення відповідних розрахунків на централізованому рівні, тобто між Фондом та Пенсійним фондом, а не їх робочими органами. Таким чином, з позовними вимогами щодо стягнення витрат на виплату допомоги на поховання у сумі 418, 74 грн., в тому числі допомогу на поховання у сумі 412, 32 грн. та витрат з виплати і доставки пенсій у сумі 6,42 грн. до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України вправі звертатись тільки Пенсійний фонд України, а не його управління.

Дані висновки підтверджуються спільним інструктивним листом, зареєстрованим у Пенсійному фонді за № 16842/04-30 від 23.10.2007 р. та у Фонді за № 183-08-4 від 19.10.2007 р., згідно якого у разі виникнення розбіжностей між управлінням Пенсійного фонду та відділенням виконавчої дирекції Фонду необхідно скласти таблиці розбіжностей по кожному місяцю окремо, в яких зазначити причини розбіжностей. В подальшому, починаючи з жовтня 2007 р., спільно узгоджені Довідка і таблиця розбіжностей, підписані начальником головного управління Пенсійного фонду та начальником управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України надсилається у Пенсійний фонд України та виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у встановлені строки.

Проаналізувавши правовідносини між учасниками спору та надавши їм правову оцінку, господарський суд приходить до переконання, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до повного задоволення.

Як вбачається із матеріалів справи позивачем відповідно до разового доручення № 149 сину померлого Доценка Віктора Івановича виплачена допомога на поховання в розмірі 748 грн. 74 коп., яка складається з розміру допомоги на поховання в частині, яка повинна відшкодовуватись відповідачем виходячи з основного розміру пенсії померлого та суми індексації на основний розмір пенсії - 412 грн. 32 коп., оскільки померлий отримував за рахунок відповідача 162 грн. 30 коп. та індексація на основний розмір пенсії в сумі 43 грн. 86 коп., а враховуючи подвійний розмір індексації - 162,30 + 43,86 Х 2 = 412 грн. 32 коп. Крім того, відповідач повинен відшкодувати суму витрат на виплату та доставку допомоги на поховання в розмірі 6 грн. 42 коп. (412,32 Х 1,56 = 6 грн. 42 коп. де 1,56 - коефіцієнт для сільської місцевості). Вказане підтверджується також актом форми Н-1 від 04.05.1987 року згідно до висновку якого Даценко В.І. отримав травму на виробництві. Згідно довідки про смерть № 20 від 09.06.2007 року Даценко В.І. помер 09.06.2007 року, а його похорони проводив син Даценко А.В., якому згідно до разового доручення виплачено 14.06.2007 року позивачем 748 грн. 74 коп.

Тобто, фактичні обставини справи засвідчують про понесені позивачем втрати на виплату допомоги на поховання саме позивачем.

Статтями 8, 10, 81 Закону України від 05.11.1991 № 1788 "Про пенсійне забезпечення" (далі - Закон України № 1788) встановлено, що пенсійне забезпечення громадян, призначення пенсій і оформлення документів для їх виплати здійснюються органами Пенсійного фонду України з виплатою пенсій за рахунок його коштів.

Відповідно до ст. 21 Закону України від 23.09.1999 № 1105 "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (далі - Закон України № 1105) у разі настання страхового випадку Фонд соціального страхування від нещасних випадків зобов'язаний у встановленому законодавством порядку своєчасно та в повному обсязі відшкодовувати шкоду, заподіяну працівникові внаслідок ушкодження його здоров'я або в разі його смерті, виплачуючи йому або особам, які перебували на його утриманні, зокрема, допомогу у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності, пенсію у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Страховими виплатами є грошові суми, які згідно із ст. 21 цього Закону Фонд соціального страхування від нещасних випадків виплачує застрахованому чи особам, які мають на це право, у разі настання страхового випадку (ст. 28 Закону України № 1105).

Згідно з ч. 2 п. 5 ст. 24 Закону України № 1105, якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг, між Фондом соціального страхування від нещасних випадків і страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат.

Відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України № 2272-ІП потерпілі, документи яких не передані до Фонду, продовжують отримувати належні виплати та соціальні послуги від свого роботодавця, Пенсійного фонду України та Фонду соціального страхування України. При цьому кошти, виплачені потерпілому страхувальником, зараховуються Фондом у рахунок його страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, а між страховиками з інших видів страхування і фондом у подальшому відбуваються відповідні розрахунки.

Пунктом 5 Порядку відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України, та правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 № 5-4/4, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.05.2003 за № 376/7697, встановлено таке.

Органи Пенсійного фонду щомісяця, до 10 числа місяця, наступного за звітним, на підставі списку осіб, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випаду на виробництві або професійного захворювання, та списку померлих осіб і осіб, знятих з обліку з інших причин, які отримують пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, проводять у виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в районах та містах обласного значення звірку витрат за особовими справами потерпілих. За її результатами складається акт щомісячної звірки витрат за особовими справами потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності, до 15 числа місяця, наступного за звітним, він подається відповідно Головним Управлінням Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі і управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві професійних захворювань України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Головні управління Пенсійного фонду та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на підставі акта щомісячної звірки витрат за особовими справами потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, узагальнюють і узгоджують довідку про відшкодування Фондом соціального страхуванні від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, та до 20 числа місяця, наступного за звітним, подають її відповідно до Пенсійного фонду та Фонду соціально страхування від нещасних випадків (п. 6 Порядку).

Згідно з п. 7 Порядку Фонд соціального страхування в нещасних випадків на підставі довідки про відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, на централізованому рівні до 25 числа місяця, наступного за звітним, перераховує відповідні кошти Пенсійному фонду.

Таким чином, господарський суд прийшов до переконання, що при понесенні Управлінням Пенсійного фонду України в Світловодському районі Кіровоградської області витрат у зв'язку з виплатою допомоги на поховання, ці витрати підлягають відшкодуванню Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

Саме таку правову позицію викладено в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 05.02.2008 року (Бюлетень законодавства і юридичної практики України № 62008 року стор. 35-41).

Враховуючи правовий статус сторін спору, господарський суд прийшов до переконання про необхідність розглянути спір по суті в порядку Кодексу адміністративного судочинства України враховуючи наступне. Відповідно до пункту 6 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.

Завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших посадових і службових осіб, інших суб’єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (пункт 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України).

Визначення поняття "справа адміністративної юрисдикції" наведено у статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України, під якою розуміється переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією з сторін є суб'єкт, що здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Тобто справою адміністративної юрисдикції може бути переданий на вирішення адміністративного суду спір, який виник між двома (кількома) конкретними суб'єктами суспільства стосовно їхніх прав та обов'язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб'єкт законодавчо уповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб'єктів, а ці суб'єкти відповідно зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого владного суб'єкта.

Поняття "суб'єкт владних повноважень" визначено у статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України - це органи державної влади, орган місцевого самоврядування, їхні посадові чи службові особи, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства.

Відтак необхідною ознакою суб'єкта владних повноважень є здійснення цим суб'єктом владних управлінських функцій, причому ці функції повинні здійснюватися відповідним суб'єктом саме у тих правовідносинах, у яких виник спір.

Визначившись з питанням щодо правовідносинами між учасниками спору про віднесення їх до таких, які підлягають до розгляду за правилами Кодексу адміністративного судочинства України, провівши розгляд адміністративної справи за правилами Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд враховує особливість вказаного Кодексу стосовно презумпції винності суб'єкта владних повноважень та приписи ст. 71 КАС України про обов'язок доказування кожною стороною обставин на яких ґрунтуються їх вимоги та заперечення, приходить до переконання, що позивачем надано безспірні докази про наявність правопорушення з боку відповідача, наданими позивачем доказами доведено сам факт скоєного правопорушення, тобто порушення його права на відшкодування понесених витрат на виплату допомоги на поховання.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 160, 163, 167, 186, п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -


П О С Т А Н О В И В :


Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Світловодському районі Кіровоградської області, 27500, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Леніна, 96 (р/р 37174002000622 у СУДКУ ГУДКУ в Кіровоградській області, код ЄДРПОУ 25812785) на користь управління Пенсійного фонду України в Світловодському районі, 27500, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Леніна, 96 (р/р 256083121232 в ВАТ "Державний ощадний банк України" м. Кіровоград, МФО 323475, код ЄДРПОУ 20650214) витрати на виплату допомоги на поховання в розмірі 418 грн. 74 коп., з яких 412 грн. 32 коп. безпосередньо виплачена сума на поховання та витрати з доставки допомоги в розмірі 6 грн. 42 коп.

Після набрання судовим рішенням законної сили, за заявою стягувача, буде виданий виконавчий лист.

Сторони мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову в порядку і строки відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України. Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Постанова виготовлена в повному обсязі 22 липня 2008 року.

Суддя


Ю. І. Хилько



Джерело: ЄДРСР 1945268
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку